Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenSinds de app geupdate is, is het niet echt verbetert. Dat biepje is enorm irritant als je te snel rijd wanneer er bijna een flitser is. Vroeger was dat om de paar seconden biepen, nu constant, ik word daar zot van.
Ivm gevaarlijke locaties, op de Mechelsesteenweg in D'monde staan ze sowieso om de 2 weken, en die locatie is zelfs niet aangegeven als "weinig".
Dus die functie is ook niet veel waard.
Laatste tijd vind ik het erop achteruit gaan, al 3 keer een mobiele flitser tegengekomen, en nooit gemeld.
Ik begin me op de duur gewoon al aan de snelheidslimiet te houden uit schrik.
Zever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster. Al een 6tal keer een mobiele flitser tegengekomen, laatste keer moest ik even terugkeren op dezelfde baan, stond er na 3 kwartier nog en was niets doorgegeven op de app.
Hoe dat dan komt weet ik eigenlijk ook niet.
Nog een vraagje:
Wat is een rijdend risico?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenZever, ik heb het nu bijna een jaar, en staat per dag makkelijk een uur open. En nog altijd geen ster.
Same here, heb vroeger eens een ster gehad maar bij de verlenging van het abo is er iets verkeerd gegaan en werd er een nieuw ID aangemaakt, dus ster foetsie. Ondertussen meer dan 3 jaar klant nog heb nog geen enkel ster.
Leave a comment:
-
Ik ergens tot 2018.
Heb met 4j verlengd om een deal op't toestel te krijgen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenZe vermelden ook dat je zonder problemen terugbetaling kunt vragen trouwens, dus mocht je van toestel veranderen...
Leave a comment:
-
Ze vermelden ook dat je zonder problemen terugbetaling kunt vragen trouwens, dus mocht je van toestel veranderen...
Leave a comment:
-
Guest repliedJep, komen gewoon 12 maanden bij vanaf uw huidige vervaldatum, zou anders maar straf zijn moest het vanaf deze datum zijn
Doe dat 1 keer per jaar verlengen met die actie, ge weet nooit of ge plots geen iPhone / Android meer wilt en dan de app niet meer kunt gebruiken.
Leave a comment:
-
Ja, het klopt inderdaad hé.
Net verlengd, en nu heb ik nog 506 dagen te gaan.
Leave a comment:
-
Guest repliedAls je 12 maanden bij je huidige vervaldag is, twijfel ik toch ook om er meteen 2x 12 maanden bij te nemen
Leave a comment:
-
Tot september meteen ? Dus als je nu verlengt, dan krijg je 12 maanden bij vanaf wat je al had als vervaldag van je abonnement ?
Ik dacht dat het tot 27/5/2015 was als je vandaag verlengt, maar zal dan wel fout zitten...
Leave a comment:
-
Guest repliedHier ook, verlengd tot 09/2015 se
Leave a comment:
-
Berichtje gekregen dat er weer €20 korting gegeven wordt op een jaarabonnement iCoyote, gedurende 48 u.
Leave a comment:
-
Als iedereen eerst 50u de app moeten gebruiken en bv per aankoop van een nieuwe gsm of nieuw toestel wordt dit trg gereset, dan wordt coyote plots wel veel minder betrouwbaar...
Sent with a Galaxy Note 3
Leave a comment:
-
Guest repliedSinds de app geupdate is, is het niet echt verbetert. Dat biepje is enorm irritant als je te snel rijd wanneer er bijna een flitser is. Vroeger was dat om de paar seconden biepen, nu constant, ik word daar zot van.
Ivm gevaarlijke locaties, op de Mechelsesteenweg in D'monde staan ze sowieso om de 2 weken, en die locatie is zelfs niet aangegeven als "weinig".
Dus die functie is ook niet veel waard.
Laatste tijd vind ik het erop achteruit gaan, al 3 keer een mobiele flitser tegengekomen, en nooit gemeld.
Ik begin me op de duur gewoon al aan de snelheidslimiet te houden uit schrik.
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAls je nog maar pas lid bent, moet je eerst 50u je app (of toestel) gebruiken, dan krijg je je eerste ster, en worden je meldingen doorgegeven.
Locaties worden pas opgenomen als er meerdere gebruikers dezelfde plaats regelmatig aangeven (en deze bevestigd wordt). Als er op die locatie niet vaak gemeld wordt, komen ze er dus niet in...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door MeganeRS Bekijk BerichtenDus dat betekent dat je meer dan 50uur uw app moet gebruiken vooraleer je mobiele flitsers op uw toestelt ontvangt. Dus nu heb ik een abonnement voor enkel de vaste flitsers... Dat is toch absurd. Betalen voor iets, wat je niet krijgt.
Hoe kan je zien hoeveel uur je uw app al gebruikt?
Leave a comment:
-
Guest repliedDus dat betekent dat je meer dan 50uur uw app moet gebruiken vooraleer je mobiele flitsers op uw toestelt ontvangt. Dus nu heb ik een abonnement voor enkel de vaste flitsers... Dat is toch absurd. Betalen voor iets, wat je niet krijgt.
Hoe kan je zien hoeveel uur je uw app al gebruikt?
Leave a comment:
-
Vandaag gemerkt dat ik al 2 sterren heb! Owyeaaaah!
Ik heb hem nu bijna 8maanden!
Leave a comment:
Leave a comment: