Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ScoobySimon
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door aurum Bekijk Berichten
    Iemand enig idee waar ik een nieuw magneetje kan kopen voor een Mini Coyote Plus? Vroeger had je ze bij Essec voor 6 euro, maar kan nu precies niet dadelijk iets terugvinden
    op de site van Coyote zelf: http://www.coyotesystems.be/nl/

Oorspronkelijk geplaatst door MeganeRS Bekijk Berichten
    Onlangs heb ik een abonnement genomen via de coyote app op mijn iphone.
    Al mijn instellingen heb ik juist gezet, en toch geeft hij geen waarschuwingen voor mobiele flitsers en waar er heel vaak wordt geflits.
    Deze instelling staat immers aan op 'heel vaak'.

Vandaag kwam ik een mobiele flitsers tegen, en heb deze toegevoegd in hun database. Een kwartier later reed ik er terug langs en mijn icoyote geeft geen waarschuwing. Ik heb deze flitsers nog is gemeld en na een kwartier er terug langs gereden... tot op heden geeft hij nog altijd geen waarschuwing.

Hebben jullie daar ook last van? Wat is het beste dat ik kan doen... momenteel heb ik geen vertrouwen meer in het systeem.
    Als je nog maar pas lid bent, moet je eerst 50u je app (of toestel) gebruiken, dan krijg je je eerste ster, en worden je meldingen doorgegeven.
    Locaties worden pas opgenomen als er meerdere gebruikers dezelfde plaats regelmatig aangeven (en deze bevestigd wordt). Als er op die locatie niet vaak gemeld wordt, komen ze er dus niet in...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Onlangs heb ik een abonnement genomen via de coyote app op mijn iphone.
    Al mijn instellingen heb ik juist gezet, en toch geeft hij geen waarschuwingen voor mobiele flitsers en waar er heel vaak wordt geflits.
    Deze instelling staat immers aan op 'heel vaak'.

Vandaag kwam ik een mobiele flitsers tegen, en heb deze toegevoegd in hun database. Een kwartier later reed ik er terug langs en mijn icoyote geeft geen waarschuwing. Ik heb deze flitsers nog is gemeld en na een kwartier er terug langs gereden... tot op heden geeft hij nog altijd geen waarschuwing.

Hebben jullie daar ook last van? Wat is het beste dat ik kan doen... momenteel heb ik geen vertrouwen meer in het systeem.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Iemand enig idee waar ik een nieuw magneetje kan kopen voor een Mini Coyote Plus? Vroeger had je ze bij Essec voor 6 euro, maar kan nu precies niet dadelijk iets terugvinden

Leave a comment:

• SilentSpring
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Bij de vorige versie had ik ook al verkenners op 40km van mij dus denk niet dat dat perse aan de update ligt.

Van het ontvangst merk ik niet meteen iets.
    Wel dat hij meteen begon te schreeuwen als ik 51km/u reed terwijl er geen camera in de buurt was. Was even verschieten :p

Bij mij zitten mijn eigen aangepaste snelheden er nog steeds in en staan nog steeds in het geel.
    Vandaag geen problemen meer gehad, hij zal eventjes van z'n melk geweest zijn door die update

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
    Ja en nee de minimum bedragen zijn lager in Nederland dan in België, maar in Nederland loopt het bedrag op per kilometer overschrijding zodat het al vlug een dure zaak wordt, de bedragen zijn ook op 1 januari verhoogd geweest.
    zo is het.
    Onlang gecorrigeerd (4km eraf) nog 19 te snel. Was al een bedrag van 125 geloof ik.
    Is bij ons 90 euro.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Ik heb na een overvloed aan minnelijke schikkingen de Coyote app op de iphone aangekocht. Ben van plan om het altijd te gebruiken als ik rij. Hopelijk geeft dit het gewenste resultaat: niet trager rijden en geen boetes meer.
    Sinds ik de iCoyote heb (aangeschaft toen ik m'n BMW kocht), heb ik nog geen enkele boete gehad. En ik denk dat het er al minstens 5 - 6 zullen geweest zijn aan mobiele flitsers alleen al.
    Blijft ook handig voor de vaste flitspalen, ook al ken je ze. Soms let je er gewoon niet op, en rijd je een paar km/u teveel. Dan is de app wel een handige waarschuwing. En kost bij god maar €49 (€29 tijdens promo, paar keer op het jaar).

Leave a comment:

• 96gr
    replied
    Geen boetes meer zal waarschijnlijk een utopie zijn, veel minder zou tot de mogelijkheden moeten behoren

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb na een overvloed aan minnelijke schikkingen de Coyote app op de iphone aangekocht. Ben van plan om het altijd te gebruiken als ik rij. Hopelijk geeft dit het gewenste resultaat: niet trager rijden en geen boetes meer.

Leave a comment:

• 96gr
    replied
    Ja en nee de minimum bedragen zijn lager in Nederland dan in België, maar in Nederland loopt het bedrag op per kilometer overschrijding zodat het al vlug een dure zaak wordt, de bedragen zijn ook op 1 januari verhoogd geweest.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Daarstraks in Zeeland nog een correcte melding van een mobiele gehad. Toch spijtig dat de nederlanders geen coyotes aankopen. Zou hun duurdere boetes wel willen ontlopen.
    Is het in Nederland duurder dan in België qua boetes?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Daarstraks in Zeeland nog een correcte melding van een mobiele gehad. Toch spijtig dat de nederlanders geen coyotes aankopen. Zou hun duurdere boetes wel willen ontlopen.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
    Vandaag ook de update op de NC gehad. Nu werkt hij precies minder goed?

Vroeger was die vertrekkensklaar tegen dat ik instapte, daarnet precies ook maar hij toonde nog geen verkenners. Na enkele meters rijden sloeg hij uit en terug aan waarna het precies wel in orde was.

Snelheidswijzigingen aangeven marcheert precies ook niet meer zo goed, in plaats van 50 pakte hij een paar keer 80 voordat ik naar de 50 kon bladeren. (Hij paste het ook niet altijd direct aan)

Met die nieuwe modus toont hij precies wel alle verkenners op 30km ofzo want ik had er hier opeens 120 rond Brugge terwijl dat eerder rond de 20 zit normaal.
    Bij de vorige versie had ik ook al verkenners op 40km van mij dus denk niet dat dat perse aan de update ligt.

Van het ontvangst merk ik niet meteen iets.
    Wel dat hij meteen begon te schreeuwen als ik 51km/u reed terwijl er geen camera in de buurt was. Was even verschieten :p

Bij mij zitten mijn eigen aangepaste snelheden er nog steeds in en staan nog steeds in het geel.

Leave a comment:

• SilentSpring
    replied
    Mini Coyote - legale radarverklikker

Vandaag ook de update op de NC gehad. Nu werkt hij precies minder goed?

Vroeger was die vertrekkensklaar tegen dat ik instapte, daarnet precies ook maar hij toonde nog geen verkenners. Na enkele meters rijden sloeg hij uit en terug aan waarna het precies wel in orde was.

Snelheidswijzigingen aangeven marcheert precies ook niet meer zo goed, in plaats van 50 pakte hij een paar keer 80 voordat ik naar de 50 kon bladeren. (Hij paste het ook niet altijd direct aan)

Met die nieuwe modus toont hij precies wel alle verkenners op 30km ofzo want ik had er hier opeens 120 rond Brugge terwijl dat eerder rond de 20 zit normaal.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
    Vraagje, welke software versie hebben jullie op de NC (touchscreen versie)?
    Gisteren heb ik een update gehad van de software.
    Bij mij is het nu versie v3.6(1)
    Het ziet er weer net ietjse beter uit

Leave a comment:

• stekki
    replied
    Vraagje, welke software versie hebben jullie op de NC (touchscreen versie)?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Foutje?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Leave a comment:

• trikke
    replied
    Daarstraks weer Coyote rijders achter mij geholpen, ik zag hem nog net staan :-) Een beetje verder teruggedraaid om hem netjes in te geven

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Dan wel gps snelheid. Vaak doe ik zelfs 159 op gps als het zich toelaat, is iets van 166 op teller.

Moderne auto's zijn zoveel veiliger als vroeger en we mogen nog steeds 120 zoals de auto's in de jaren 60 die trommels hadden en geen elektronische hulp

Sent with a Galaxy Note 3
    In het huidige verkeer vind ik dat iets te snel om nog comfortabel te rijden zonder extreem alert te moeten zijn (wat niet wil zeggen dat ik aant slapen ben wanneer ik 140 rij, bij 90km/u daarentegen....)
    Als ik 145 rij dan kan ik nog wat anticiperen door gewoon de gas te lossen als er een pippo denkt cool te willen doen door 100km/u te rijden op het 3de.
    Als ik 160-170 rij dan is dat meteen remmen en terug optrekken, voor mij rijd dat iets minder comfortabel.
    Maar dat is persoonlijk e!

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    200 moet nu ook niet
    140-145 is ideaal voor mij!
    Dan wel gps snelheid. Vaak doe ik zelfs 159 op gps als het zich toelaat, is iets van 166 op teller.

Moderne auto's zijn zoveel veiliger als vroeger en we mogen nog steeds 120 zoals de auto's in de jaren 60 die trommels hadden en geen elektronische hulp

Sent with a Galaxy Note 3

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Inderdaad, zit ook meestal rond de 140. Tenzij er een F11 in m'n gat duwt, dan zal het toch eerder 180 zijn
    Hier hetzelfde

Leave a comment:

Working...
X