Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedIemand nog issues met de gsm connectie? Ik krijg al 2 dagen geen verkenners/mobiele updates meer binnen. De rest werkt prima. In het info menu zie ik wel dat er een verbinding is met mobistar ...
-
Guest repliedidem hier Commander gisteren en vandaag. Dus maar effe gestopt bij de verkoper, reset ???? helpt niks, dus waarschijnlijk probleem of kapot. Dus vervang toestel gekregen , met nw kabel, maar ook hiermee geen ontvangst. Dus die brave meneer van security shop morgenvroeg maar eens bellen. Zijn er nog die dit hebben , posten mannen !!!!!
Leave a comment:
-
Guest repliedVandaag iemand problemen gehad met zijn toestel ?
Volgens mijn Coyote reed ik daarstraks 217 MPH terwijl ik aan het licht stilstond, snelheidslimieten en verkenners werden ook niet weergegeven.
Leave a comment:
-
Wat mij betreft, werkt het prima.
Hoeveel coyotes reden er voor je op die baan, en op welke afstand ?
Kan ook zijn dat die er nog maar net stond natuurlijk.
Vorige zaterdag kreeg ik op de E17 nog een melding. En ja hoor, stond bijzonder goed verdoken opgesteld... Zonder Coyote had ik die zeker gemist. Niet dat ik zo snel reeds, maar zou toch wel net iets meer dan 120 geweest zijn...
Trouwens, ook de meldingen voor onverwachte wegenwerken, wegversmallingen of andere obstakels werken goed. Niet meteen iets met boetes te maken, maar het houdt je wel alert en verhoogt dus de veiligheid.
Leave a comment:
-
Guest repliedHallo mede coyotes, vandaag opnieuw zover, van Sint Truiden --> Heers thv Saffraanberg. Flitser die nochtans fel opviel, in geen van beide richtingen gemeld. Spijtige zaak! Op de radio 10 ' later wel bij de vallende sterren. Ik vraag me nu af, naar aanleiding van mijn ervaringen de laatste 3 weken, of de Coyotes elkaar in de steek laten en of t systeem alles behalve ok is ?
Leave a comment:
-
Ja dat weet ik wel… ik bedoel dat het maar een pover ***betalend*** hulpmiddel is als de flitsplek al een uur gemeld is op andere ***gratis*** media… misschien moeten ze daar eens nadenken over integratie van dergelijke meldingen. Het betreft hier ook geen klein zijbaantje, maar het midden van de E19… fail. Dit gezegd zijnde, overdag werkt het beter blijkbaar.Last edited by newlook; 11/10/2013, 12:44.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk BerichtenNet geflitst zonder waarschuwing van de Coyote op de E19.
Ik kijk op twitter/facebook, daar stond al 1 uur op vermeld….
Dat ze mij nu maar 3 sterren geven voor mijn melding…
Het is een hulpmiddel!
Leave a comment:
-
Guest replied@ Newlook: Misschien wel al in de andere richting gemeld , zie mijn opmerking hogerop.
Leave a comment:
-
Net geflitst zonder waarschuwing van de Coyote op de E19.
Ik kijk op twitter/facebook, daar stond al 1 uur op vermeld….
Dat ze mij nu maar 3 sterren geven voor mijn melding…
Leave a comment:
-
Een collega wielertoerist zei me dit dit week-end ook.
Ik dacht dat dat wel aangegeven werd maar het is blijkbaar het aantal gebruikers dat in 2 richtingen aangegeven kan worden, niet de cameras. Redelijk dom.
Leave a comment:
-
Guest repliedZou niet weten waar je dat via de website kan instellen (voor de nieuwe Coyote)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tazmanian Bekijk BerichtenDit kan je niet instellen in je Coyote (of het moet een nieuwe optie zijn) ... Heeft geen info op het melden van flitsers in beide richtingen
Leave a comment:
-
Guest repliedDit kan je niet instellen in je Coyote (of het moet een nieuwe optie zijn) ...
Wat je wel kan aangeven is dat de verkenners in beide richtingen worden getoond. Maar dit is gewoon puur informatief. Heeft geen info op het melden van flitsers in beide richtingen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk BerichtenLaatste weken 2 keer tegengekomen dat ik flitser zag staan aan linkerkant vd weg die niet aangekondigd werd. Als ik omkeerde was hij WEL aangekondigd. Dus aankondiging alléén in rijrichting. Spijtig , want ze flitsen ook van VOORAAN. Misschien aan coyote om eens te bekijken om deze mobile flitsers automatisch in beide richtingen aan te geven.
Leave a comment:
-
Guest repliedIemand die een jaarabonnement van iCoyote wil voor €29,99? Heb namelijk 2x zo'n abonnement betaald en het 2de is bij deze totaal nutteloos ...
Leave a comment:
-
Guest repliedLaatste weken 2 keer tegengekomen dat ik flitser zag staan aan linkerkant vd weg die niet aangekondigd werd. Als ik omkeerde was hij WEL aangekondigd. Dus aankondiging alléén in rijrichting. Spijtig , want ze flitsen ook van VOORAAN. Misschien aan coyote om eens te bekijken om deze mobile flitsers automatisch in beide richtingen aan te geven.
Leave a comment:
-
Guest repliedHad er ook een mailtje van gekregen, eigenlijk dikke pech gehad. 2 maand geleden was er ook al zo'n actie. Toen heb ik die net gemist. Heb dan maar een "gewoon" abo aangeschaft, van €50. En nu weer zo'n actie?!
Volgende keer wacht ik wel hoor als ze het zo snel doen.
Leave a comment:
-
Nee, maar als het ooit afgelopen is, kan je even de kat uit de boom kijken hé. Om de paar maand lijkt er zo'n actie te zijn...
Mijn abo was sinds 23/9 afgelopen, dus zitten er nu toevallig slechts 3 dagen tussen. Anders had ik gewoon iets langer gewacht en ondertussen even zonder gedaan. Dat lukt ook nog wel.
Last edited by K2; 26/09/2013, 13:53.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenIk was al gebruiker van iCoyote, en heb gewoon mijn abonnement een jaar verlengd met 40% korting.
Hierboven is trouwens al vermeld al Coyote dat wel meer doet, zo'n aanbod dat één of nu twee paar dagen geldig is.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenMisschien is het een verkeerde indruk, maar het lijkt me dat Coyote regelmatig mooie (abonnements-) acties doet om nieuwe klanten aan te trekken. Als jarenlange gebruiker kan je echter niet profiteren van deze acties.
Ik was al gebruiker van iCoyote, en heb gewoon mijn abonnement een jaar verlengd met 40% korting.
Hierboven is trouwens al vermeld dat Coyote dat wel meer doet, zo'n aanbod dat één of nu twee paar dagen geldig is.Last edited by K2; 26/09/2013, 13:51.
Leave a comment:
Leave a comment: