Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fikkiezero
    replied
    De promotie was inderdaad slechts zeer kort geldig, maar blijkbaar is dat elke keer het geval bij promoties van i-coyote (kwestie van 24 of 48 uren).

Ik heb ook gebruik gemaakt van de promotie en heb de app inmiddels al kunnen uittesten; hij heeft mij inmiddels ook reeds voor één mobiele flitser behoed.

Nu zit ik echter met de vraag hoe ik mijn telefoon ergens op het dashboard mooi in het zicht kan plaatsen, evenwel zonder het dashboard te beschadigen, en om hem inmiddels ook op te laden per sigarettenaansteker in de wagen. Heeft iemand ervaring met de systemen van Brodit? Volgens hun website bieden zij voor zowat elk merk/elke wagen montagesets aan om houders voor gsm's/smartphones te bevestigen aan de ventilatiemonden in de wagen; alleen lijkt het mij allemaal vrij prijzig...

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
    Is dat niet de bedoeling? Telkens er een nieuw model uit komt moet dat toch een pak beter zijn dan het vorige. Is met auto's ook zo. Maar het klopt wel wat je zegt. Beide toestellen uitvoerig naast elkaar getest en de nieuwe coyote is niet 1 maar 10 stappen er op vooruit gegaan
    Normaal gezien is dat de bedoeling ja, dat nieuw altijd wel beter is.
    Spijtig genoeg is vernieuwen in veel gevallen nog altijd een achteruitgang, en ik kan zo heel veel voorbeelden aanhalen.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Gisteren aangekocht. Heb het vandaag al eens getest en werkt echt wel goed (enkel dat die gewoon verkeerscamera's ook als flitspalen meld, maar goed).
    Dan ben ik dus te laat voor die promo. Dan mogen ze alleszins in de App Store die promo verwijderen, want da's gewoon misleiden natuurlijk...
    Alleszins, merci voor je feedback, nu weet ik tenminste waar het aan ligt.
    Wel pech hebben dat ik 2 dagen te laat ben...
    Heb je dat veel, zo promo's?
    Dan zou ik da toch maar eens over gaan klagen, want misleidende reclame mag niet.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
    De nieuwe is echt een gigantisch stap vooruit op alle vlakken, zeker wat scherm en geluid betreft. De Plus doet wat hij moet doen (maar niet echt met hedendaagse technologie=> ouderwets, te klein en slecht scherm... slecht kwaliteit van geluid en irriterend geluiden), de nieuwe doet het gewoon véél beter.
    Geloof mij het is echt véél beter.
    Is dat niet de bedoeling? Telkens er een nieuw model uit komt moet dat toch een pak beter zijn dan het vorige. Is met auto's ook zo. Maar het klopt wel wat je zegt. Beide toestellen uitvoerig naast elkaar getest en de nieuwe coyote is niet 1 maar 10 stappen er op vooruit gegaan

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    Een aantal keren per jaar toch wel.
    Het is elke keer een promo voor een jaar, dus je moet gewoon zorgen dat je tegen het eind van je abbo nog eens een promo aanschaft en je betaalt uiteindelijk maar de helft per jaar.
    Ik denk niet dat ik nog de chance zal hebben dat het binnen de maand nog eens een promo is van €30 ipv €50?
    Ochja, €50 is nog altijd niet slecht voor een jaar, zal me alleszins een pak besparen. In 2012 alleen al dik €400 aan snelheidsboetes...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Een aantal keren per jaar toch wel.
    Het is elke keer een promo voor een jaar, dus je moet gewoon zorgen dat je tegen het eind van je abbo nog eens een promo aanschaft en je betaalt uiteindelijk maar de helft per jaar.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
    Wanneer heb je dit aangekocht? De promo was enkel geldig op 6 en 7 augustus.
    Heb hiervan gebruik gemaakt en betaalde slechts 29,99 EUR, dus werkte wel degelijk.
    Gisteren aangekocht. Heb het vandaag al eens getest en werkt echt wel goed (enkel dat die gewoon verkeerscamera's ook als flitspalen meld, maar goed).
    Dan ben ik dus te laat voor die promo. Dan mogen ze alleszins in de App Store die promo verwijderen, want da's gewoon misleiden natuurlijk...
    Alleszins, merci voor je feedback, nu weet ik tenminste waar het aan ligt.
    Wel pech hebben dat ik 2 dagen te laat ben...
    Heb je dat veel, zo promo's?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wanneer heb je dit aangekocht? De promo was enkel geldig op 6 en 7 augustus.
    Heb hiervan gebruik gemaakt en betaalde slechts 29,99 EUR, dus werkte wel degelijk.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Nu voel ik me wel in het zak gezet, heb die iCoyote aangeschaft, wil bij abonnementen kijken, en er staat enkel €49,99 voor 6 + 6 maand, of €11,99 voor 1 maand?!
    Terwijl in de App Store die promo staat?!
    Iemand die dit ook voorheeft of een oplossing weet?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik kan iCoyote zeker aanraden, je hebt die 30€ al snel terug gewonnen voor moest je eens een vaste flitspaal missen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
    Voor iPhone (misschien ook voor andere smartphones, daar heb ik geen mail van gekregen) is er nu een tijdelijke actie voor de aanschaf/abonnement van iCoyote: € 29,99 voor een jaarabonnement, aanbod is geldig tot 7 augustus om middernacht.

Ik heb nog nooit met iCoyote gewerkt. Is dat even nauwkeurig en goed te noemen als de 'eigen' systemen van Coyote?
    Hmm, dan zou ik het me ook wel eens durven aanschaffen. Wel belachelijk dat je ook het "oude" abonnement van €50 nog altijd kan aanschaffen tijdens die promo

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    De actie is ook geldig voor Android toestellen.
    Ik vind iCoyote zelfs duidelijker dan de echte toestellen. Ook heb ik veel sneller een gps fix dan de echte toestellen. En het is nog veel goedkoper ook.

Leave a comment:

• Fikkiezero
    replied
    Voor iPhone (misschien ook voor andere smartphones, daar heb ik geen mail van gekregen) is er nu een tijdelijke actie voor de aanschaf/abonnement van iCoyote: € 29,99 voor een jaarabonnement, aanbod is geldig tot 7 augustus om middernacht.

Ik heb nog nooit met iCoyote gewerkt. Is dat even nauwkeurig en goed te noemen als de 'eigen' systemen van Coyote?

Leave a comment:

• blue8300
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    Niet overdrijven, ik ben best tevreden van mijn coyote plus. Doet wat hij moet doen en that's it. Ik had onlangs wel problemen met de gps-ontvangst maar dit is alweer verholpen :-)

Ik overdrijf echt niet
    Ik heb al jaren 2 Coyote in gebruik (+ android versie) en heb al alle modellen gehad, ik weet dus redelijk goed waarover ik het heb

De nieuwe is echt een gigantisch stap vooruit op alle vlakken, zeker wat scherm en geluid betreft.
    De Plus doet wat hij moet doen (maar niet echt met hedendaagse technologie=> ouderwets, te klein en slecht scherm... slecht kwaliteit van geluid en irriterend geluiden), de nieuwe doet het gewoon véél beter.
    Geloof mij het is echt véél beter.

nb: ik heb al ook veel problemen gehad met de buildquality van de Plus, en ze zijn al meermaals onder garantie vervangen... ik zal met de tijd jullie op de hoogte houden hoe het is met de niieuwe model.
    Last edited by blue8300; 28/07/2013, 07:55.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    Niet overdrijven, ik ben best tevreden van mijn coyote plus. Doet wat hij moet doen en that's it. Ik had onlangs wel problemen met de gps-ontvangst maar dit is alweer verholpen :-)
    Ja, hier ook nog steeds een zeer tevreden Coyote Plus gebruiker.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• blue8300
    replied
    Ik ben overgeschakeld van een Coyote Plus naar de nieuwe model... MY GOD wat een verschil !!

De scherm is véél duidelijker en niet alleen omdat hij groter is, hoe slecht dat brol ouderwets jaren 80' scherm van de Plus was (vooral in de zon), hoe goed de nieuwe is (zelf in de zon).

En dan het geluid, die is nu uiteindelijk klaar en duidelijk hoorbaar.
    De geluiden voor waarschuwingen zijn véél minder agressief en meer gevarieerd.

Het is meer dan een upgrade, het is wat het toestel al altijd al moeten zijn voor zijn prijs.
    Het is meer dan 2 keer beter, de Plus is overgeprijsd in vergelijking. (50€ meer voor een nieuwe Coyote met 12 maanden abonnement)

Leave a comment:

• Arachna
    replied
    Eergisteren een mini coyote plus gekocht en net zoals velen het probleem van de software (blijft steken op 44+). Mailtje naar Marjan gestuurd om 10u en om 10u30 belde ze me al op om een aantal oplossingen voor te stellen. WAT EEN SERVICE!!!! Hier kunnen er nog veel van leren. Chapeau!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    pas terug van enkele dagen baai v d somme, ben ik content dat ik coyote heb, ze stonden potverdorie in de onnozelste dorpen met hun pistool-radar

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Hoe krijg ik ineens de foto in beeld en niet enkel de link?
    coyote was een beetje optimistisch
    De auto gaat wel goed vooruit maar nu zo snel
    [ATTACH=CONFIG]97884[/ATTACH]
    Hmm, daar kan de Veyron nog iets van leren
    Gij tankt puur NOS zeker

Leave a comment:

Working...
X