Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Ja, dat werkt deftig, ik het het net eens gemeten en bij mij duurde het om het op te starten, inclusief intro, 10 seconden.
    (Volledig actief, coyote verbinding en GPS-fix op mijn Nexus 4)
    Minimaliseren kan je bij Android iig en dan blijft het draaien. Bij iPhone weet ik het niet precies.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    Iedereen die er altijd maar problemen mee heeft, ge had beter gewoon iCoyote aangeschaft voor op uw smartphone.
    En die dat geen smartphone hebben, hadden er beter één aangeschaft ipv dat brak toestel.
    Werkt dat wat deftig op de iPhone? Heb deze week nog zitten twijfelen om het eens te proberen. En kan je dat bv ook minimaliseren, en je iPhone in stand-by zetten, zodat je enkel een geluidje hoort indien er een flitspaal of mobiele flitser is?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Iedereen die er altijd maar problemen mee heeft, ge had beter gewoon iCoyote aangeschaft voor op uw smartphone.
    En die dat geen smartphone hebben, hadden er beter één aangeschaft ipv dat brak toestel.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    ze hebben gereageerd en mocht hem gewoon omwisselen in de winkel van aankoop.
    Hopelijk gaat de deze verder dan software 44+
    heb em nu bijna 3 weken in mijn bezit de nieuwe.
    Was geleverd met software 37 en na 3 dagen is die naar 44 gegaan. En sindsdien nog altijd 44. Normaal of niet?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Iemand een idee, want begint vervelend te worden....

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    De mijne is gisteren opeens uitgevallen, scherm was aan het flashen. Start niet meer op en wou niet opladen.
    Binnen gedaan en moet 3 weken wachten...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Sedert de laatste update, kan mijn coyote nog maar zeer moeilijk gps-verbinding maken.
    Vroeger op de huidige plaats nooit geen problemen en nu moet ik hem echt al op het dashboard zelf zitten eer ik iets ontvang?

Iemand raad?

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
    Had vanmorgen 148 verkenners met 3* -en voor mij op 1 km ??? Dit wil zeggen dat er alle 6,75 meter iemand voor mij reed met zo'n bakske in z'n auto ??? of zie ik dat verkeerd ??
    148 verkenners op die weg, waarvan de dichtste zich op 1 km van u bevindt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Had vanmorgen 148 verkenners met 3* -en voor mij op 1 km ??? Dit wil zeggen dat er alle 6,75 meter iemand voor mij reed met zo'n bakske in z'n auto ??? of zie ik dat verkeerd ??

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
    Nee, abonnementen voor de coyote mini kosten meer.
    Ok, bedankt

Leave a comment:

• arbe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    De beller is sneller.
    Zelfs niet gewoon sneller. Afgelopen 3 maanden 4 mails gestuurd en voor geen enkele heb ik een antwoord ontvangen.

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    Nee, abonnementen voor de coyote mini kosten meer.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zijn de abonnementen voor de Iphone dezelfde als voor een Coyoto mini?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Stuur in ieder geval maar geen mail naar support, dat is gewoon een vuilbak.
    De beller is sneller.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De website gaat inderdaad terug. Vreemd... Net zoals de Coyote-app op mijn iPhone. Die doet af en toe ook een beetje raar.

Leave a comment:

• arbe
    replied
    Ik raak er op't moment op.
    Stuur in ieder geval maar geen mail naar support, dat is gewoon een vuilbak.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik geraak al gans de avond niet op de Coyote website. Zowel op http://www.coyotesystems.be als op http://www.coyotesystems.eu .
    Heeft hier iemand nog dit probleem? Aan mijn Firefox browser ligt het niet want op Internet Explorer gaat het ook niet.

Leave a comment:

• Dino737
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
    Hoe is het ondertussen gesteld met de gebruikersgroep in Frankrijk?
    Kan je er daar meer op vertrouwen dat de flitsers/speed guns gemeld zijn of is het ook zoals hier waar je soms nog een flitser (autostrade) tegen komt die nog niet gemeld is?
    Ik ben juist terug van 2 weken Frankrijk.
    Ik heb de indruk dat het daar perfect werkt! 3 maal toe verwittigd geworden door de Coyote dat ze er stonden met de speed gun op de terugweg naar huis!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Bij trajectcontrole Wetteren-Erpe (zelfde Gentbrugge) krijg ik wel een melding in het begin en einde, maar tussendoor geen weergave van gemiddelde snelheid.
    Valt dit op te lossen?

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    Hoe is het ondertussen gesteld met de gebruikersgroep in Frankrijk?
    Kan je er daar meer op vertrouwen dat de flitsers/speed guns gemeld zijn of is het ook zoals hier waar je soms nog een flitser (autostrade) tegen komt die nog niet gemeld is?

Leave a comment:

Working...
X