Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    staat er al een tijdje in ja

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    staat die nieuwe trajectcontrole aan wetteren al in de software van coyote?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ze contacteren.

    Leave a comment:


  • Liquid Li0n
    replied
    heb een probleem met iCoyote op men Android, heb een nieuw Android toestel gekocht, opnieuw coyote geinstalleerd en ik moest opnieuw men email valideren.
    Ik kreeg opnieuw een maand gratis, leuk dacht ik maar nu zie ik via de app dat dat geldig is tot 22/04/2013 MAAR als ik aanlog op de website dan staat er abonnement geldig tot 02/02/2014...wat ook klopt want heb het reeds verlengd.

    heeft er iemand een idee hoe ik dit aanpas?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Update naar 2.6 vanavond binnengekregen en vanavond reeds op een enkele plaatsen de snelheid aangepast. Ik ben benieuwd als ik morgen terug langs rij.

    Ik heb ook de indruk dat het touchscreen ook weer beter werkt, benieuwd hoe lang het zal duren, maar voorlopig terug tevreden met de Coyote.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Bij mij is dat 'probleem' met het touchscreen al van in het begin. Bij de originele software die er opstond bij levering was het probleem in ieder geval veel groter dan nu.
    Dus denk ik dat het meer een software probleem is dan een hardware probleem.

    Heb gisteren op een baan de snelheid aangepast, stond in coyote 50 terwijl je er 70 mag. Vandaag gaf mijn Coyote alvast de juist snelheid aan.
    Vanmorgen snelheid van de Antwerpse Ring aangepast (is 100 en geen 120) en benieuwd of morgen ook de juiste snelheid gaat worden weergegeven.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ok, dan zal de update wel binnenkomen.

    Wat betreft het touchscreen heb ik sinds kort ook hetzelfde probleem, het reageert slecht of helemaal niet. Dit was niet zo een aantal maanden geleden. Erg vervelend !!!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    in schoten aan het kanaal staan 2 flitspalen tegenover mekaar.
    De ene kent hij en de andere niet. Ik heb nu al zeker 5 keer die vaste gemeld via het menu en die komt er niet bij. volgens gebeurt er met onze info just niks
    Het gaat over deze locatie: http://maps.google.be/maps?q=Sluizen...ewest&t=m&z=17
    Hoogmolendijk ter hoogte van waar het smalle en bredere water samenkomen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heb de update gewoon ontvangen zonder zelf iets extra's te moeten doen. Dinsdagochtend naar mijn werk gereden (+-50 min) en 's avonds toen ik de auto startte kreeg ik de melding dat de update was geinstalleerd.

    Voor de gebruikers van de nieuwe Coyote: Ik heb regelmatig last dat het touchscreen slecht of zelfs niet reageert. Heeft iedereen hier last van of is dat enkel op mijn toestel?

    Leave a comment:


  • hmn_pwr
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
    Aan het twijfelen tussen een coyote plus of een new coyote, geeft die plus ook trajectcontrole's aan?
    Is de nieuwe de meerprijs waard?
    "Zelfs" de oude V1 geeft trajectcontroles aan, dus elk toestel geeft dit aan wat nogal logisch is want een trajectcontrole is uiteindelijk een basisfunctie en is daarom niet afhankelijk van het type toestel.

    Leave a comment:


  • hmn_pwr
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
    hoe zit het nu met de batterijduur vh nieuwste model? Gaat dit langer mee?
    Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Dat zit echt héél goed. Veel beter dan om het even welke V2 !
    De hoofdreden dat ik een maand of 5 geleden nog het eerste model (de V1) gekocht heb is voor de maximale batterijduur.
    Ik probeer ook zoveel mogelijk via de USB poort van mijn laptop de Coyote op te laden en dat pas te doen als hij volledig plat is zodat de batterij zo lang mogelijk mee gaat. Duurt wel veel langer dan het laden in de auto maar een batterij trager op laden is ook beter voor de levensduur.

    En ik hoef de kleurkes en extra toeters en bellekes niet van de recentere versies en die zorgen bovendien voor meer verbruik dus de batterij raakt rapper plat.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Beste Tazmanian,

    Hoe heb je deze update ontvangen ?

    Ik heb nog steeds versie 2.4. Moet je de Coyote een aantal keer aan- en uitzetten om deze update binnen te krijgen?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heb vandaag (eindelijk) de update ontvangen naar versie 2.6
    Bij de volgende start van de Coyote kreeg ik ook een scherm te zien dat het toestel succesvol was geupdate naar v2.6

    Nieuwigheden:
    - Vaste flitspalen worden iets anders weergegeven
    - Wanneer de snelheid van een baan verkeerd wordt aangegeven kan je dit nu ook melden.
    - Voor de melding van het type van het obstakel kan je nu ook spraakbesturing gebruiken.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
    Beste Forumleden,

    Er is iets eigenaardig aan de hand met mijn Coyote V2.
    De ruimte waar normaal het aantal verkenners staat is nu vervangen door een groen vierkant met de logo van Coyote.
    Ik zie dus geen verkenners meer en ook niet de afstand tot de laatste.
    Alle andere functies werken normaal. Aan een vaste of mobiele flitser verdwijnt het groene vierkant en de info over de flitser verschijnt zoals normaal.
    Eenmaal de flitser voorbij komt het groen vierkant met logo terug.
    Iemand dit al voorgehad ?
    Is dit een fout in de verbinding met de server van Coyote of een defect aan mijn toestel ?

    Alvast bedankt voor juliie reacties.
    Heb je hier reeds een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem, en mijn broer ziet zelfs geen logo van Coyote, maar enkel een zwart stuk op de plaats waar het aantal verkenners zou moeten staan en de afstand tot de dichtste verkenner (ook na een volledige reset van het toestel).

    Alvast bedankt.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heb je hier reeds een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem, en mijn broer ziet zelfs geen logo van Coyote, maar enkel een zwart stuk op de plaats waar het aantal verkenners zou moeten staan en de afstand tot de dichtste verkenner (ook na een volledige reset van het toestel).

    Alvast bedankt.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heb ik ook al opgemerkt in die week dat ik 'm heb, al twee keer een flitspaal niet gemeld die in de andere rijrichting stond...
    Flitst en dan bedoel ik echt de flits een flitspaal eigenlijk ook overdag of enkel wanneer het donker is?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    3 de keer op 4 jaar een fotoke gekregen, wat meevalt aan +- 75000 per jaar. Wel eigenaardig , alle 3 vooraan, dus m'n conclusie. Flitser word door andere coyote's alléén aangegeven in rijrichting. Doe t vanaf nu in beide richtingen, zelfs met een paar 100 m verschil.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
    Heb dat dus ook voorgehad met mijne plus, je vult mooi de nummers in van op het toestel zoals gevraagd, maar dat lukt van geen kanten.
    Via helpdesk totaal andere nummers gekregen en dan lukt het direct.
    Inderdaad, vandaag is die helpdesk blijkbaar gesloten. Maandag eens proberen te bellen

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
    hoe zit het nu met de batterijduur vh nieuwste model? Gaat dit langer mee?
    Dat zit echt héél goed. Veel beter dan om het even welke V2 !

    Leave a comment:


  • thor
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
    De plus gekocht en hij heeft bij registratie dus de gekende melding van ''verkeerde coyote ID of de laatste 4 cijfers van het serienummer", yeeeeey
    Ook gehoord dat je dus moet betalen met creditcard, en dat heb ik dus niet...
    Heb dat dus ook voorgehad met mijne plus, je vult mooi de nummers in van op het toestel zoals gevraagd, maar dat lukt van geen kanten.
    Via helpdesk totaal andere nummers gekregen en dan lukt het direct.

    Leave a comment:

Working...
X