Idd, onbegrijpelijk dat ze nog steeds met zo'n broltoestellen zitten.
De V2 is in mijn ogen nog steeds de "beste".
De nieuwe met touchscreen is waardeloos, qua looks zat het dan wel weer goed. Alleen mochten ze hem wat kleiner houden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Allez dan, 't zal dus idd weer gewoon pech zijn ivm die verkenners.. Zal 't nog een paar dagen geven en anders nog maar 's voor een oplossing vragen bij Coyote. Als ik zo wat rondlees zijn er toch echt wel veel problemen met de Coyote, langs de andere kant vind ik hun service/feedback/vriendelijkheid wel top.
En los van de problemen, eens je gewend bent met coyote te rijden (ondertussen al een goeie 2 jaar) neem je zelfs de bugs er soms eens bij.. Ik zou niet meer zonder willen rijden, alleen zou de afwerking en volwassenheid van het product ondertussen misschien toch wat beter mogen zijn al, 't is niet dat het pas sinds vorige week bestaat.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk zou als ik jou was gewoon gaan voor de kortste pijn. Ik kreeg te horen dat er veel Coyote's waren met de "44+" software bug, je zal meteen een nieuwe krijgen met reeds de nieuwste software op en ook wordt je abo daar per direct overgezet.
Duurt 't van jou soms ook lang voor je GSM-signaal (dus verkenners) hebt ? GPS signaal is geen probleem.. die locked altijd zeer snel. Heb je een Mobistar of SFR sim (al maakt dat blijkbaar niet veel uit..) ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendie van mij doet exact hetzelfde.
Soms valt die uit tijdens opstarten om onmiddellijk terug op te starten. En hij zit nog steeds op 44+ als software. Dit is al de tweede omdat de vorige zijn toetsen niet goed werkte. Moet ik nu echt terug gaan?
Duurt 't van jou soms ook lang voor je GSM-signaal (dus verkenners) hebt ? GPS signaal is geen probleem.. die locked altijd zeer snel. Heb je een Mobistar of SFR sim (al maakt dat blijkbaar niet veel uit..) ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk heb nu sinds een paar weken ook een Mini Coyote Plus. Hiervoor gebruikte ik de coyote die in de software zat van mijn Garmin NuLink GPS, dit werkte eigenlijk vrij goed enkel had je wat minder details dan in een normale Mini Coyote. Toen ik een tijd terug m'n abo weer moest verlengen voor de coyote op de garmin (zelfde tarief als bij een gewone coyote) heb ik dan maar ineens beslist een normale Mini Coyote te kopen gezien ik nog wat kortingbonnen had bij Vandenborre en zo voor rond de 50 euro een nieuwe Plus meehad (als je de 3 maand gratis er nog 's van af trekt heb ik het toestel dus bijna voor niks mee).
Ik dacht dat ik hiermee veel beter gediend ging zijn dan de coyote software die in mijn Garmin zat.. Helaas is dit tot nu toe niet waar. De Coyote Plus had soms veel te veel tijd nodig (varieerde van 5 tot 15 minuten) om zijn verkenners te vinden en startte soms uit zichzelf opnieuw op. Met de Coyote klantendienst contact gehad en dit zou aan 't feit liggen dat mijn software bleef steken op 44+ en niet wou updaten naar de nieuwste software.
Deze week had ik tijd en zat ik in de regio van Waver en ben ik maar 's bij het filliaal van Coyote zelf gepasseerd. Een vriendelijke (overigens perfect tweetalige) dame heeft mij nogmaals hetzelfde gezegd, dat het aan de 44+ software zou liggen. Ze heeft mij een nieuwe Coyote gegeven, waar al de 51+ software opstaat en mijn abo daar op overgezet.
De nieuwe Coyote dan maar meteen terug in mijn wagen gezet, en deze had vrij rap ontvangst toen ik daar wegreed (toevallig denk ik achteraf gezien). Ik gebruik dit nieuwe toestel nu een dag of 2 en merk op dat het soms weer een eeuwigheid duurt vooraleer ik GSM-signaal heb (en dus mijn verkenners) .. Ik snap er niks meer van, 't ligt zeker niet aan de ruit van m'n wagen (buiten doet hij hetzelfde). Verder heb ik wel opgemerkt dat de vorige Coyote Plus (die dus ook niet goed werkte) een Mobistar sim had, en deze een SFR sim, zou dat een probleem zijn ?
Verder heb ik geen random reboots meer met de nieuwe Coyote die ze me gegeven hebben, dus dat zal opgelost zijn en idd aan de software gelegen hebben.
Waarom o waarom duurt 't zolang vooraleer ik GSM signaal heb ? 't Is nu al de tweede die ik heb.. of heb ik nu weer brute pech ? Anders nog maar eens naar Waver rijden
Soms valt die uit tijdens opstarten om onmiddellijk terug op te starten. En hij zit nog steeds op 44+ als software. Dit is al de tweede omdat de vorige zijn toetsen niet goed werkte. Moet ik nu echt terug gaan?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk BerichtenIk ben dit weekend overgeschakeld van mijn iCoyote op mijn iPhone naar een echte Mini Coyote Plus.
Het registreren van het toestel op de website heb ik wel een paar keer moeten doen maar uiteindelijk is dat gelukt (website blijft dus wel een zwak punt)!
Vandaag dan een eerste testrit gedaan. Had vrij snel GPS ontvangst maar ik heb wel problemen met het GSM signaal. Duurt gemiddeld 15min vooralleer ik GSM signaal heb en dus de verkenners in de buurt zie.
Ik heb mijn mini Coyote gekocht op pixmania.be, bij de levering zag ik wel dat die van ASDiscount kwam (een firma uit FR).
Zou het kunnen dat mijn slechte GSM ontvangst te maken heeft met het feit dat het een Franse Coyote is?
Iemand die oplossingen heeft om de GSM ontvangst te verbeteren of moet ik best ook eens contact opnemen met Marjan?
Alvast bedankt!
Dino
Ik dacht dat ik hiermee veel beter gediend ging zijn dan de coyote software die in mijn Garmin zat.. Helaas is dit tot nu toe niet waar. De Coyote Plus had soms veel te veel tijd nodig (varieerde van 5 tot 15 minuten) om zijn verkenners te vinden en startte soms uit zichzelf opnieuw op. Met de Coyote klantendienst contact gehad en dit zou aan 't feit liggen dat mijn software bleef steken op 44+ en niet wou updaten naar de nieuwste software.
Deze week had ik tijd en zat ik in de regio van Waver en ben ik maar 's bij het filliaal van Coyote zelf gepasseerd. Een vriendelijke (overigens perfect tweetalige) dame heeft mij nogmaals hetzelfde gezegd, dat het aan de 44+ software zou liggen. Ze heeft mij een nieuwe Coyote gegeven, waar al de 51+ software opstaat en mijn abo daar op overgezet.
De nieuwe Coyote dan maar meteen terug in mijn wagen gezet, en deze had vrij rap ontvangst toen ik daar wegreed (toevallig denk ik achteraf gezien). Ik gebruik dit nieuwe toestel nu een dag of 2 en merk op dat het soms weer een eeuwigheid duurt vooraleer ik GSM-signaal heb (en dus mijn verkenners) .. Ik snap er niks meer van, 't ligt zeker niet aan de ruit van m'n wagen (buiten doet hij hetzelfde). Verder heb ik wel opgemerkt dat de vorige Coyote Plus (die dus ook niet goed werkte) een Mobistar sim had, en deze een SFR sim, zou dat een probleem zijn ?
Verder heb ik geen random reboots meer met de nieuwe Coyote die ze me gegeven hebben, dus dat zal opgelost zijn en idd aan de software gelegen hebben.
Waarom o waarom duurt 't zolang vooraleer ik GSM signaal heb ? 't Is nu al de tweede die ik heb.. of heb ik nu weer brute pech ? Anders nog maar eens naar Waver rijden
Leave a comment:
-
Guest repliedzullen dus nog een tijdje wachten met deze aan te kopen en blijven bij de oude v2
Leave a comment:
-
Na een maand in bezit te zijn vd nieuwe Coyote met touchscreen, ben ik eigenlijk ontgoocheld... Scherm werkt zeer slecht, reageert amper, meldt ZELF mobiele flitsers en obstakels ZONDER DAT IK HET WIL! Dit kan toch niet meer. Het systeem vd sterren loopt op deze manier compleet vast. Zit op fw 2.6. Zeer veel onjuiste max snelheiden dat ie weergeeft, bijvoorbeeld op de E40 tussen Luik en Leuven springt ie van 120 naar 30 naar 90 etc...
Waarom kan een bedrijf niet beter/langer testen doen vooraleer iets uit te brengen. Ik denk dat samen met mij zeer veel mensen gefrustreerd zijn dat ze de stap hebben gezet naar de touchscreen versie.
Leave a comment:
-
Guest repliedVandaag voor de nieuwe Coyote de Software Update 2.7 binnengekregen. Weet er iemand wat er is gewijzigd ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk BerichtenIk heb exact hetzelfde voor: af en toe flipt de coyote en bevestigt hij zelf obstakels, flitsers,... Touchscreen is nog steeds pover qua werking...ik twijfel altijd tussen het ding opsturen of verder blijven rijden maar aangezien de problemen zich maar af en toe voordoen denk ik steeds "ach ja"...voorlopig toch nog.
Weet er iemand trouwens hoe je het geluid kan muten als er een melding is en je te snel rijdt? Bij de V2 kon dit door op de middelste knop te duwen maar in de plus zie ik dit niet.
Bedankt!Tenminste bij de touchscreen versie..
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk BerichtenWaar heb je hem gekocht?
Ben niet zeker maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij enkel software updates binnenhaalt als hij in het "thuisnetwerk" van de sim is. Dus een Franse Coyote zal enkel updaten in Frankrijk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tazmanian Bekijk BerichtenHet touchscreen werkt bij mij nog altijd zeer slecht, ook met fw 2.6
Vaak reageert het scherm gewoon niet, of zeer slecht.
En regelmatig krijgt het scherm zijn kuren en gebeuren er allerlei handeling zonder dat ik het scherm aanraak.
Zo zit ik plots ineens in het scherm instellingen, is er al 2 keer een andere (verkeerde) snelheid doorgegeven en een obstakel gemeld ...
Vraag me af of iedereen hier last van heeft of dit enkel op mijn toestel het geval is.
Weet er iemand trouwens hoe je het geluid kan muten als er een melding is en je te snel rijdt? Bij de V2 kon dit door op de middelste knop te duwen maar in de plus zie ik dit niet.
Bedankt!
Leave a comment:
-
Voor wie wil weten wat dataroaming in Frankrijk met iPhone 4S + icoyote + Mobile Vikings nu kost: gemiddeld 1 euro per uur gebruik.
Dus pakweg 2 MB aan 50 cent/MB per uur.
Ik let erop om zoveel mogelijk andere applicaties dicht te doen, mogelijk is er nog winst door mail en alle berichtgeving ergens uit te schakelen, maar dat staat hier niet echt intensief ingesteld.
Dus voor wie regelmatig in het buitenland zit niet echt een aanrader.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenkan je bij een coyote v2 eigenlijk zelf geforceerd updates binnen halen?
Ik heb nu al een hele tijd versie 44+ erop staan
En op die van mijn bazin staat nu al 52 en heeft ervoor nog op 47 gestaan. Dus kan wel zichzelf updaten.
Ben niet zeker maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij enkel software updates binnenhaalt als hij in het "thuisnetwerk" van de sim is. Dus een Franse Coyote zal enkel updaten in Frankrijk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenIs het niet zo dat het nog niet in de databases van de Politie staat maar die aanpassingen dus wel binnenkort ingevoerd zullen worden en uiteraard in de prakijk toegepast?
Al die andere hoge prijzen zijn al in voege sinds 1 april.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichtenaan de snelheidsboetes is niets veranderd. ( ook geen +10%)
Leave a comment:
-
Guest repliedkan je bij een coyote v2 eigenlijk zelf geforceerd updates binnen halen?
Ik heb nu al een hele tijd versie 44+ erop staan
En op die van mijn bazin staat nu al 52 en heeft ervoor nog op 47 gestaan. Dus kan wel zichzelf updaten.
Leave a comment:
-
Misschien post ik dat beter op een andere plaats maar coyote gebruikers "durven" wel eens te rap rijden.
Ik zoek een officiële site met de laatste nieuwigheden van het verkeersreglement, inzake snelheidsovertredingen.
Op http://www.polfed-fedpol.be/verkeer/...amendes_nl.php staan nog niet eens de nieuwe boetetarieven maar die weet ik wel (alles +10% dacht ik) en zie ik wel als ik een brief in de bus zou krijgen.
Het enige wat ik echt wil weten of dat ook veranderd is:
Nl. is het nog steeds vanaf +30 km/u te veel (dat zal ik wel niet rap tegenkomen) en +40 km/u automatisch rechtbank?
Want als ze echt extra geld willen binnenhalen verlagen ze die limieten maar dan zullen ze misschien wel extra politierechters moeten aanwerven of krijg Peter Dhondt misschien wel een burn-out :-)Last edited by hmn_pwr; 12/04/2013, 06:47.
Leave a comment:
-
Guest repliedHet touchscreen werkt bij mij nog altijd zeer slecht, ook met fw 2.6
Vaak reageert het scherm gewoon niet, of zeer slecht.
En regelmatig krijgt het scherm zijn kuren en gebeuren er allerlei handeling zonder dat ik het scherm aanraak.
Zo zit ik plots ineens in het scherm instellingen, is er al 2 keer een andere (verkeerde) snelheid doorgegeven en een obstakel gemeld ...
Vraag me af of iedereen hier last van heeft of dit enkel op mijn toestel het geval is.
Leave a comment:
Leave a comment: