Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• K2
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Hoe verklaar je een obstakel? Ik heb niet het keuzemenu dat de nieuwe coyote heeft.
    Hmmm. Geen idee dan. Ik krijg zo'n menu op mijn telefoon (iCoyote)...

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    1) Drukken jullie bij elk voertuig dat op de pechstrook staat op de meldingsknop?

Ik meestal wel, want op snelwegen lijdt dat nog al eens tot gevaarlijke situaties, bv. door vrachtwagens die een beetje naar links gaan uitwijken, en zeker als er nog personen rond het voertuig staan. Een vrachtwagen op de pechstrook is altijd gevaarlijk, want dan speelt het voorgaande nog meer dan bij een smallere auto.

2) Wanneer jullie een obstakel passeren dat de coyote gemeld heeft, drukken jullie dan nadien nog eens op de meldingsknop? Want bij mij vraagt hij niet altijd om dit te bevestigen..?

Nee. Ik bevestig alleen als het gevraagd wordt.

3) Zoals hierboven geschreven,doen jullie dit ook voor een vertraging?

Zoals hierboven gezegd: ja, indien het tot gevaarlijke situaties kan leiden, bv. bij druk verkeer.

4) Wanneer ik een obstakel meldt vraagt hij 4 sec. lang: 'verklaar obstakel'. Na vier seconden 'obstakel gemeld dank u' doen jullie tijdens die 4sec iets?

Natuurlijk: obstakel verklaren hé. Dus aangeven of het een stilstaande auto, wegversmalling, ... is.

5) Hoelang duurt het gemiddeld voor je je eerste ster krijgt?

Geen idee. Is voor mij niet van belang.
    Hoe verklaar je een obstakel? Ik heb niet het keuzemenu dat de nieuwe coyote heeft.

Leave a comment:

• K2
    replied
    1) Drukken jullie bij elk voertuig dat op de pechstrook staat op de meldingsknop?

Ik meestal wel, want op snelwegen lijdt dat nog al eens tot gevaarlijke situaties, bv. door vrachtwagens die een beetje naar links gaan uitwijken, en zeker als er nog personen rond het voertuig staan. Een vrachtwagen op de pechstrook is altijd gevaarlijk, want dan speelt het voorgaande nog meer dan bij een smallere auto.

2) Wanneer jullie een obstakel passeren dat de coyote gemeld heeft, drukken jullie dan nadien nog eens op de meldingsknop? Want bij mij vraagt hij niet altijd om dit te bevestigen..?

Nee. Ik bevestig alleen als het gevraagd wordt.

Zoals hierboven gezegd: ja, indien het tot gevaarlijke situaties kan leiden, bv. bij druk verkeer.

4) Wanneer ik een obstakel meldt vraagt hij 4 sec. lang: 'verklaar obstakel'. Na vier seconden 'obstakel gemeld dank u' doen jullie tijdens die 4sec iets?

Natuurlijk: obstakel verklaren hé. Dus aangeven of het een stilstaande auto, wegversmalling, ... is.

Geen idee. Is voor mij niet van belang.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Beste,

Het is hier redelijk stil? Maar toch hierbij enkele vragen ivm de werking van de mini coyote plus:

Ik geloof echt in dit systeem en daarom mijn vragen omdat ik het wel correct wil doen.

Gr,
    Brecht

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    Bij iCoyote worden de maximumsnelheden zelfs niet getoond, de bestuurder moet nog steeds naar de borden kijken.

En die 80% voor onverwachte remmomenten zijn wel handig. Word je al 2 km op voorhand gewaarschuwd en kom je niet voor verrassingen te staan.
    Ik merk toch soms als ik net stil sta bij een vertraging dat de coyote dan meldt dat er een vertraging binnen bv: 200m gaat plaatsvinden (beetje te laat dan )

Sent from my iPad using Tapatalk

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Bij iCoyote worden de maximumsnelheden zelfs niet getoond, de bestuurder moet nog steeds naar de borden kijken.

En die 80% voor onverwachte remmomenten zijn wel handig. Word je al 2 km op voorhand gewaarschuwd en kom je niet voor verrassingen te staan.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
    gaan misschien er eindelijk voor zorgen dat de juiste snelheidsborden worden doorgegeven, meer en meer ondervind ik dat deze niet meer juist zijn met deze op onze coyote doorgeeft
    Dat zouden ze inderdaad wel eens mogen aanpassen!

Sent from my iPad using Tapatalk

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik hoorde enkele dagen terug (door de commotie rond de coyote van di Rupo) dat coyote binnenkort 'groot' nieuws heeft (rond januari, februari).
    Ze gaan samenwerken met de overheid...
    Iemand enig idee waar dit naartoe zou kunnen gaan?

http://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten
    gaan misschien er eindelijk voor zorgen dat de juiste snelheidsborden worden doorgegeven, meer en meer ondervind ik dat deze niet meer juist zijn met deze op onze coyote doorgeeft

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    http://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten
    80% voor onverwachte remmomenten...

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Ik hoorde enkele dagen terug (door de commotie rond de coyote van di Rupo) dat coyote binnenkort 'groot' nieuws heeft (rond januari, februari).
    Ze gaan samenwerken met de overheid...
    Iemand enig idee waar dit naartoe zou kunnen gaan?

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    Vertel?
    Alles staat duidelijk hogerop. Mijn dossier heb ik alvast net aangevuld met betrokken artikel, kan altijd van pas komen. Mocht het al eens zover komen, zelf voor boeman spelen of een advocaat onder de arm. In eerste instantie moet je er wel voor zorgen om geen snelheidsboetes op te lopen natuurlijk, laat dat duidelijk zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Feitelijk is het zeer dom om nog een snelheidsboete te betalen. Argumenten genoeg om deze te weerleggen, iets of wat advocaat zou er brandhout van kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt?
    Vertel?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    En wat was de afstand tussen de voorligger? Heb deze melding nog nooit gekregen
    Of is dit enkel met de nieuwe coyote
    Is de iPhone app.
    Afstand was niet echt groot, 'k was een beetje aan het duwen omdat die op het 3e vak bleef plakken

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Hier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
    En wat was de afstand tussen de voorligger? Heb deze melding nog nooit gekregen
    Of is dit enkel met de nieuwe coyote

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    daarnet in het nieuws, chauffeur Di Rupo heeft er ook ene op dashboard en het BIVV vindt dit niet kunnen
    Dat is geen nieuws hé, toch niet voor mij. Wandel even in de buurt van de Wetstraat en je ziet hem daar regelmatig zo staan. Zou inderdaad in principe niet kunnen/mogen. Wettelijk verbieden die handel of gelijk, iedereen ééntje kado doen als "belastingsvermindering", of verplichte optie aan te vinken bij aankoop van een nieuw voertuig, dan ben ik voorstander.
    Feitelijk is het zeer dom om nog een snelheidsboete te betalen. Argumenten genoeg om deze te weerleggen, iets of wat advocaat zou er brandhout van kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt?

Leave a comment:

• Stef69
    replied
    daarnet in het nieuws, chauffeur Di Rupo heeft er ook ene op dashboard en het BIVV vindt dit niet kunnen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    File-vorming?
    Nee, was totaal geen fille toen. Maar er reed wel iemand met een Coyote voor mij (zag het hangen)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Hier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
    File-vorming?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    geen probleem bij mij

Leave a comment:

Working...
X