Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten1) Drukken jullie bij elk voertuig dat op de pechstrook staat op de meldingsknop?
Ik meestal wel, want op snelwegen lijdt dat nog al eens tot gevaarlijke situaties, bv. door vrachtwagens die een beetje naar links gaan uitwijken, en zeker als er nog personen rond het voertuig staan. Een vrachtwagen op de pechstrook is altijd gevaarlijk, want dan speelt het voorgaande nog meer dan bij een smallere auto.
2) Wanneer jullie een obstakel passeren dat de coyote gemeld heeft, drukken jullie dan nadien nog eens op de meldingsknop? Want bij mij vraagt hij niet altijd om dit te bevestigen..?
Nee. Ik bevestig alleen als het gevraagd wordt.
3) Zoals hierboven geschreven,doen jullie dit ook voor een vertraging?
Zoals hierboven gezegd: ja, indien het tot gevaarlijke situaties kan leiden, bv. bij druk verkeer.
4) Wanneer ik een obstakel meldt vraagt hij 4 sec. lang: 'verklaar obstakel'. Na vier seconden 'obstakel gemeld dank u' doen jullie tijdens die 4sec iets?
Natuurlijk: obstakel verklaren hé. Dus aangeven of het een stilstaande auto, wegversmalling, ... is.
5) Hoelang duurt het gemiddeld voor je je eerste ster krijgt?
Geen idee. Is voor mij niet van belang.
Leave a comment:
-
1) Drukken jullie bij elk voertuig dat op de pechstrook staat op de meldingsknop?
Ik meestal wel, want op snelwegen lijdt dat nog al eens tot gevaarlijke situaties, bv. door vrachtwagens die een beetje naar links gaan uitwijken, en zeker als er nog personen rond het voertuig staan. Een vrachtwagen op de pechstrook is altijd gevaarlijk, want dan speelt het voorgaande nog meer dan bij een smallere auto.
2) Wanneer jullie een obstakel passeren dat de coyote gemeld heeft, drukken jullie dan nadien nog eens op de meldingsknop? Want bij mij vraagt hij niet altijd om dit te bevestigen..?
Nee. Ik bevestig alleen als het gevraagd wordt.
Zoals hierboven gezegd: ja, indien het tot gevaarlijke situaties kan leiden, bv. bij druk verkeer.
4) Wanneer ik een obstakel meldt vraagt hij 4 sec. lang: 'verklaar obstakel'. Na vier seconden 'obstakel gemeld dank u' doen jullie tijdens die 4sec iets?
Natuurlijk: obstakel verklaren hé. Dus aangeven of het een stilstaande auto, wegversmalling, ... is.
Geen idee. Is voor mij niet van belang.
Leave a comment:
-
Beste,
Het is hier redelijk stil? Maar toch hierbij enkele vragen ivm de werking van de mini coyote plus:
1) Drukken jullie bij elk voertuig dat op de pechstrook staat op de meldingsknop?
Ik geloof echt in dit systeem en daarom mijn vragen omdat ik het wel correct wil doen.
Gr,
Brecht
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenBij iCoyote worden de maximumsnelheden zelfs niet getoond, de bestuurder moet nog steeds naar de borden kijken.
En die 80% voor onverwachte remmomenten zijn wel handig. Word je al 2 km op voorhand gewaarschuwd en kom je niet voor verrassingen te staan.)
Sent from my iPad using Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest repliedBij iCoyote worden de maximumsnelheden zelfs niet getoond, de bestuurder moet nog steeds naar de borden kijken.
En die 80% voor onverwachte remmomenten zijn wel handig. Word je al 2 km op voorhand gewaarschuwd en kom je niet voor verrassingen te staan.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtengaan misschien er eindelijk voor zorgen dat de juiste snelheidsborden worden doorgegeven, meer en meer ondervind ik dat deze niet meer juist zijn met deze op onze coyote doorgeeft
Sent from my iPad using Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenIk hoorde enkele dagen terug (door de commotie rond de coyote van di Rupo) dat coyote binnenkort 'groot' nieuws heeft (rond januari, februari).
Ze gaan samenwerken met de overheid...
Iemand enig idee waar dit naartoe zou kunnen gaan?
http://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichtenhttp://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten
Leave a comment:
-
Ik hoorde enkele dagen terug (door de commotie rond de coyote van di Rupo) dat coyote binnenkort 'groot' nieuws heeft (rond januari, februari).
Ze gaan samenwerken met de overheid...
Iemand enig idee waar dit naartoe zou kunnen gaan?
http://q-music.be/nieuws/elio-di-rup...adarverklikker wordt vermeldt in één van de twee audiofragmenten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenVertel?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenFeitelijk is het zeer dom om nog een snelheidsboete te betalen. Argumenten genoeg om deze te weerleggen, iets of wat advocaat zou er brandhout van kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenEn wat was de afstand tussen de voorligger? Heb deze melding nog nooit gekregen
Of is dit enkel met de nieuwe coyote
Afstand was niet echt groot, 'k was een beetje aan het duwen omdat die op het 3e vak bleef plakken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
Of is dit enkel met de nieuwe coyote
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendaarnet in het nieuws, chauffeur Di Rupo heeft er ook ene op dashboard en het BIVV vindt dit niet kunnen
Feitelijk is het zeer dom om nog een snelheidsboete te betalen. Argumenten genoeg om deze te weerleggen, iets of wat advocaat zou er brandhout van kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt?
Leave a comment:
-
daarnet in het nieuws, chauffeur Di Rupo heeft er ook ene op dashboard en het BIVV vindt dit niet kunnen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenFile-vorming?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
Leave a comment:
-
Guest repliedHier ook geen probleem, gisteren zelfs een grappige melding gekregen: 'hou afstand van uw voorganger'
Leave a comment:
-
Guest repliedgeen probleem bij mij
Leave a comment:
Leave a comment: