Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
160 km/h is beter
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik doe mee.
m'n camera ook.
wanneer is 't zowat druk, maar vlot verkeer op de E19?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtengaranti dat je een paar keer gepord wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNemo doet de pechstrook wel, die heeft immuniteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ben jouw passagier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ben jouw passagier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzalig, zorg jij voor zo'n digitale tekstbalk voor aan de achteruit te kleven?Dan kan je je ondertussen ook nog wat bezighouden
ow, aan de achterruit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten4 man naast elkaar dan
Nemo doet de pechstrook wel, die heeft immuniteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZo'n uurtje of half 3 lijkt me ideaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk ben voorstander voor een max. km/h limiet gezien het type van wagen. Bijvoorbeeld:
Porsche: max 250 km/h
BMW 7: max 220 km/h
BMW X5: max 200 km/h
MB E: max. 180 km/h
VW GOLF 1.9TDI: max 140 km/h
VW POLO: max 130 km/h
enzovoort.
Ik zou minister van verkeer moeten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenergens volgende week?
Dat moet normaal wel lukken, ik geef een seintje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenHet hangt er vooral van af of je met diesel of benzine rijdt. Benzine-verbruik stijgt nagenoeg rechtlijnig met de snelheid.
Bij diesel ligt het verbruik bij 180kmh amper hoger dan bij 120kmh. Dit heeft een en ander te zien met het ruimere koppel en dat het verbruik waarschijnlijk hoofdzakelijk van de belasting afhangt.
Dat kleine meerverbruik kan je volgens mij makkelijk op andere manieren compenseren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenWow... Een wagen met een ruim koppel kan de natuurwetten omzeilen en heeft geen last van de grotere luchtweerstand...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenWow... Een wagen met een ruim koppel kan de natuurwetten omzeilen en heeft geen last van de grotere luchtweerstand...
In ieder geval niet lineair of exponentieel... Eerder logaritmisch. Tenslotte is het verbruik tussen een monovolumer (= meer luchtweerstand) en een gewone berline eerder toe te schrijven aan het hogere gewicht dan aan de luchtweerstand.
Feit is dat je niet zo veel toeren meer moet maken (en dus ook niet zo veel meer verbruikt)...
Comment
Comment