Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
160 km/h is beter
Collapse
X
-
Het probleem met het invoeren van 160km/h als maximumsnelheid is dat veel mensen het ook als richtsnelheid gaan zien en per se overal 160km/h gaan willen rijden, ongeacht de omstandigheden, eigen capaciteiten of capaciteiten van hun voertuig. Dan zie ik toch meer heil in het Duitse systeem: geen harde snelheidslimiet, en een redelijke 130km/h als richtsnelheid. Zo dwing je de bestuurder om na te denken over wat voor hem een acceptabele snelheid is gezien de omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHet probleem met het invoeren van 160km/h als maximumsnelheid is dat veel mensen het ook als richtsnelheid gaan zien en per se overal 160km/h gaan willen rijden, ongeacht de omstandigheden, eigen capaciteiten of capaciteiten van hun voertuig. Dan zie ik toch meer heil in het Duitse systeem: geen harde snelheidslimiet, en een redelijke 130km/h als richtsnelheid. Zo dwing je de bestuurder om na te denken over wat voor hem een acceptabele snelheid is gezien de omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten180 is voor mij zelfs op de E19(a'pen - brussel) de cruisesnelheidAmerican Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenInderdaad wil je echt zot rijden zonder procesverbaal moet je dan een Porsche kopen. t'Zijn dan wel slimme mensen (hebben verstand van geld te verdienen) en de regering zal er vanuit gaan dat ze weten wat ze doen. Nog vragen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHet probleem met het invoeren van 160km/h als maximumsnelheid is dat veel mensen het ook als richtsnelheid gaan zien en per se overal 160km/h gaan willen rijden, ongeacht de omstandigheden, eigen capaciteiten of capaciteiten van hun voertuig. Dan zie ik toch meer heil in het Duitse systeem: geen harde snelheidslimiet, en een redelijke 130km/h als richtsnelheid. Zo dwing je de bestuurder om na te denken over wat voor hem een acceptabele snelheid is gezien de omstandigheden.
Comment
-
Iemand zin om bij wijze van test eens van Brussel tot Antwerpen met 3 naast elkaar 120 te rijden? Filmpunten zetten op bruggen en in de auto's...dan ga je nogal is lachen.
Een paar gasten hebben dat eens in Amerika ergens gedaan, bij wijze van protest tegen de snelheidslimiet (die stamt immers nog uit het oliecrisis tijdperk)...dan sta je daar op die brug en zie je eerst 10 minuten bijna geen auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIemand zin om bij wijze van test eens van Brussel tot Antwerpen met 3 naast elkaar 120 te rijden? Filmpunten zetten op bruggen en in de auto's...dan ga je nogal is lachen.
Een paar gasten hebben dat eens in Amerika ergens gedaan, bij wijze van protest tegen de snelheidslimiet (die stamt immers nog uit het oliecrisis tijdperk)...dan sta je daar op die brug en zie je eerst 10 minuten bijna geen auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zou wel willen, maar eer mijn auto 120 rijdt zijn we stilaan in kontich of zo.
Über-irritatie achter je dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenÜber-irritatie achter je dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIemand zin om bij wijze van test eens van Brussel tot Antwerpen met 3 naast elkaar 120 te rijden? Filmpunten zetten op bruggen en in de auto's...dan ga je nogal is lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenNee, dat is TOPsnelheid in jouw geval. Dat is niet hetzelfde als cruisesnelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKan ik daarvoor gearresteerd worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJe moet volgens de wet naar het rechterbaanvak van zodra je kan, maar als er constant iemand naast je rijdt is dat natuurlijk moeilijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtengroepje van negen dan...
Comment
Comment