Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
160 km/h is beter
Collapse
X
-
Op autowegen kunnen ze de max snelheid toch per rijvak appart opgeven he!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWat voor ons geen probleem is? Wat zou dan een BMW 520 maximum mogen rijden volgens jou? En hoeveel bv. een Skoda Octavia 1.8 TSI?
BMW520d: 140 km/h (met een bmw moet je altijd voorzichtig zijn)
Skoda octavia ....: 100 km/h (Alles wat ruikt naar Rusland moet gestraft worden).
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIk had het over de benzine 520.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk ben voorstander voor een max. km/h limiet gezien het type van wagen. Bijvoorbeeld:
Porsche: max 250 km/h
BMW 7: max 220 km/h
BMW X5: max 200 km/h
MB E: max. 180 km/h
VW GOLF 1.9TDI: max 140 km/h
VW POLO: max 130 km/h
enzovoort.
Ik zou minister van verkeer moeten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenGod, da weet ik echt niet ... nee serieus da weet ik echt echt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk ben voorstander voor een max. km/h limiet gezien het type van wagen. Bijvoorbeeld:
enzovoort.
eneuh er bestaan zoveel golf 1.9 TDI's ,maar helemaal andere wagens, break,3-5deurs,plus enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
mag een golf 2.0TDI dan iets sneller ?
eneuh er bestaan zoveel golf 1.9 TDI's ,maar helemaal andere wagens, break,3-5deurs,plus enz.Het is duidelijk dat er een zekere tolerantie moet komen. Het spreekt vanzelf dat 20 pk meer of minder geen noemenswaardig verschil mag opleveren. Ook dit; naar de toekomst zal ik pleiten voor satelliet-controle om de snelheidsovertreders gemakkelijker te klissen. Inderdaad wil je echt zot rijden zonder procesverbaal moet je dan een Porsche kopen. t'Zijn dan wel slimme mensen (hebben verstand van geld te verdienen) en de regering zal er vanuit gaan dat ze weten wat ze doen. Nog vragen ?
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
enzovoort.
Anders kun je ook terug de klasse invoeren, zoals in Zuid-Afrika of India
Wat denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDat zou de SP zeker goed vinden
Anders kun je ook terug de klasse invoeren, zoals in Zuid-Afrika of India
Wat denk je ?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenSuper idee makker!!!!!!
Laat me er nog eentje toevoegen:
Audi Q7: max 90km/u
Want hey, 't zijn toch kamions, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten.
Man man man, uw voorstellen zijn echt de max.
Bent u soms achter uw uren scenarioschrijver voor In de gloria?
Als dit erdoorkomt, ik koop mij een C200CDI en laat er de bodykit van de AMG op zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenAangezien in goed op weg ben om minister van verkeer te worden, gelieve hieronder mijn antwoord serieus te nemen;
BMW520d: 140 km/h (met een bmw moet je altijd voorzichtig zijn)
Skoda octavia ....: 100 km/h (Alles wat ruikt naar Rusland moet gestraft worden).
magistraal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichtenniet echt nuttig zo'n idee denk ik,
geef mij maar verplichte minimumsnelheden afhankelijk van de rijstrook
70 rechts
120 2de vak
140 3de vak
daar zijn we wat mee'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichtenniet echt nuttig zo'n idee denk ik,
geef mij maar verplichte minimumsnelheden afhankelijk van de rijstrook
70 rechts
120 2de vak
140 3de vak
daar zijn we wat mee
En hoe gaat een vrachtwagen die 90 mag iemand die 70 doet inhalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn hoe gaat een vrachtwagen die 90 mag iemand die 70 doet inhalen?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
invoeren die handel van max 160km/u met matrixborden... nu rij ik ook snel naargelang het weer en de situatie op de weg... ik rij eigenlijk als alle factoren het toelaten nooit 120180 is voor mij zelfs op de E19(a'pen - brussel) de cruisesnelheid (dan weet je dat ook weeral)
ben ik nu crimineel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteninvoeren die handel van max 160km/u met matrixborden... nu rij ik ook snel naargelang het weer en de situatie op de weg... ik krijg eigenlijk als alle factoren het toelaten nooit 120180 is voor mij zelfs op de E19(a'pen - brussel) de cruisesnelheid (dan weet je dat ook weeral)
ben ik nu crimineel?
Comment
Comment