Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
    Paar weken terug gaan snowboarden in Landgraaf. Blijkbaar zijn boetes in Nederland een pak duurder.

Gecorrigeerde snelheid: 147 waar 120 toegelaten --> 158 euri (exact dezelfde boete gehad in België, een paar maand geleden, was toen 90 euri).
    Een pak duurder ?
    147 gecorrigeerd waar je 120 mag, is hier toch ook goed voor 135 euro..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Een pak duurder ?
      147 gecorrigeerd waar je 120 mag, is hier toch ook goed voor 135 euro..
      Boetje binnengekomen vandaag weeral voor mij.
      141 waar ik 120 mocht. 105 Eurookes lichter.

E403 richting Kortriijk -Roeselare km. paal 33.9 . Stond op grondgebied van Ledegem.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

84 kilometer per uur te snel in bebouwde kom Mechelen

Een 19-jarige man uit Mechelen moet zich binnenkort voor de politierechter verantwoorden voor een nogal forse snelheidsovertreding. De man werd zaterdag in de vroege ochtend geflitst aan 134 kilometer per uur in de bebouwde kom.

De jongeman reed met zijn wagen op de Leuvensesteenweg in Mechelen toen hij aan 134 kilometer per uur geflitst werd. De politie kon hem verderop tegenhouden omdat daareen Wodca-actie plaatsvond.

Hij is twee weken zijn rijbewijs kwijt en moet voor de politierechtbank verschijnen. De man krijgt zijn rijbewijs niet zomaar terug: hij moet zijn examens opnieuw afleggen. (belga/mvl)

Comment

• allemaal ne keer aan denken om een coyotte aan te schaffen? Ge kunt onze blauwe vrienden toch nie blijven sponseren ze krijgen nu al hun budgetten niet op.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Wel grappig die commentaren eronder.

Ie reed te snel akkoord, maar hoe ze die jongen afbreken nie normaal.

Comment

• Nee ze moeten hem een standbeeld geven zeker
                134 rij je niet zomaar even per vergissing hee, zeker niet waar je maar 50 mag.

Comment

• Iemand een idee of de flitspalen op de E40 thv Merelbeke (in beide richtingen) flitsen, en zoja, vanaf welke snelheid? Vorige vrijdag in beide richtingen iets te laat gezien en reed telkens +- 130km/u, maar geen flits gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Nee ze moeten hem een standbeeld geven zeker
                    134 rij je niet zomaar even per vergissing hee, zeker niet waar je maar 50 mag.
                    Heb ik dat gezegd? Néé... De mensen reageren net alsof die jongen een moord heeft begaan... Rechte baan, geen verkeer... De politie staat er met een reden hé
                    En dat is niet voor de kindjes die zo vroeg overlopen.

Comment

• 134 op een 50 baan valt enkel te verantwoorden bij een noodgeval, en dan nog niet om het even waar en wanneer
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lombardi_036 Bekijk Berichten
                        Iemand een idee of de flitspalen op de E40 thv Merelbeke (in beide richtingen) flitsen, en zoja, vanaf welke snelheid? Vorige vrijdag in beide richtingen iets te laat gezien en reed telkens +- 130km/u, maar geen flits gezien...
                        130op teller zal wel niets zijn ... geen paniek
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                          134 op een 50 baan valt enkel te verantwoorden bij een noodgeval, en dan nog niet om het even waar en wanneer
                          Ach, ik ken heus wat wegen waar je maar 50 mag en waar ook 150 niet per se onverantwoord is... je moet 't altijd geval per geval bekijken. Dat 't altijd een zware overtreding is, tja dat staat vast.

Als je in Duitsland 300 km/u rijdt op een onbegrensd stuk, dan is het geen overtreding, maar wellicht wel onverantwoord

Comment

• Soms ligt de kracht ook in de beheersing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                              Heb ik dat gezegd? Néé... De mensen reageren net alsof die jongen een moord heeft begaan... Rechte baan, geen verkeer... De politie staat er met een reden hé
                              En dat is niet voor de kindjes die zo vroeg overlopen.
                              Rechte baan wel, maar je zit tussen de huizen in een bebouwde kom. Er kan daar van alles oversteken . Ik rij er elke dag voorbij dus ken de situatie wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Soms ligt de kracht ook in de beheersing.
                                Zo is het!!!!
                                truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Ach, ik ken heus wat wegen waar je maar 50 mag en waar ook 150 niet per se onverantwoord is... je moet 't altijd geval per geval bekijken. Dat 't altijd een zware overtreding is, tja dat staat vast.

Als je in Duitsland 300 km/u rijdt op een onbegrensd stuk, dan is het geen overtreding, maar wellicht wel onverantwoord

²²²²²

Comment

• Lichtjes offtopic misschien, maar kent er iemand een GPS waarin ook een service steekt kwa mobiele flitspalen zoals in de Coyote ?

Comment

• Zoals Coyote niet, maar TomTom heeft TMC

Comment

• Maar dat hebben Garmin en Navigon ook, enfin toch op hun topmodellen.
                                        Ik zie dat navigon ook Mobiele radarcontroles Live aanbiedt

Comment

• ik passeer nu al 2 jaar bijna dagelijks op de E40 van Erpe-Mere naar Wetteren en heb ze nog nooit weten flitsen in het enige open tussenschotje daar.

Gisteren voor de eerste keer EN ze hadden me niet

Comment

Working...
                                          X