Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Trajectcontrole viaduct Gentbrugge nog volop in aanbouw :

Ge meent het !?!?

En dat allemaal omdat de wegenwerken daar slecht zijn uitgevoerd en omdat de mensen die onder het viaduct zijn gaan wonen nu klagen over de geluidsoverlast ...

Binnenkort wordt het dus daar ook al een bottleneck zoals de kennedy tunnel ...
    Leert de wegbeheerder nu niets uit zijn fouten ? De Kennedytunnel is toch het mooiste voorbeeld van hoe één snelheidsbeperking een volledige autoweg kan lamleggen ...

Ben ik nu de enige die het zo ziet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      richting Kortrijk zijn bij het begin van de viaduct al de nodige camera's boven het wegdek geplaatst.
      Jep, is mij ook al opgevallen.

't Wordt wel erg, al die snelheidscontroles

Comment

• ik volg je helemaal..

Comment

• 91 gemeten waar 70 mag. 75€ boete
          en dan was dan toen ik terug kwam van het interimkantoor om die avond te gaan werken. dat bracht echter maar 63€ op

*edit*

nog geluk gehad want ik was harder dan normaal aan het optrekken (planken tot 4000) ik wou net naar z'n 5 gaan dus ik reed zo'n 120 en toen zag ik de wagen staan. ben dan nog tot 'parent friendly' kunnen afremmen achter mij reed een passat die mee aan het trekken was dus ik kon niet alles dichtstampen..
          Last edited by ; 13/07/2009, 14:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            91 gemeten waar 70 mag. 75€ boete
            en dan was dan toen ik terug kwam van het interimkantoor om die avond te gaan werken. dat bracht echter maar 63€ op

*edit*

nog geluk gehad want ik was harder dan normaal aan het optrekken (planken tot 4000) ik wou net naar z'n 5 gaan dus ik reed zo'n 120 en toen zag ik de wagen staan. ben dan nog tot 'parent friendly' kunnen afremmen achter mij reed een passat die mee aan het trekken was dus ik kon niet alles dichtstampen..
            passat achter me zou m'n rug op kunnen in zo'n geval.
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en dat is letterlijk te nemen als je alles dichtgooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                beter gezwegen daarstraks, net thuisgekomen en de brief van onze beste vrienden stak in de bus!

toegelaten snelheid: 70
                gemeten: 94
                gecorrigeerd: 88
                bedrag: 90 EUR

valt nog mee, had erger verwacht..
                Jamaar, als je naar het spoed ging kan je met een doktersbriefje bewijzen dat het dringend was. Misschien moet je die boete dan niet betalen. Voor € 90 zou ik zeker eens proberen.

Comment

• weet wel dat het ons (belgie) dan een pak meer kost en daar moet je niet meer mee afkomen
                  kun je beter ziekenwagen bellen

als je toch probeert, laat het resultaat weten, bitte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                    Jamaar, als je naar het spoed ging kan je met een doktersbriefje bewijzen dat het dringend was. Misschien moet je die boete dan niet betalen. Voor € 90 zou ik zeker eens proberen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    weet wel dat het ons (belgie) dan een pak meer kost en daar moet je niet meer mee afkomen
                    kun je beter ziekenwagen bellen

als je toch probeert, laat het resultaat weten, bitte
                    ik heb de boete idd niet betaald en het antwoordformulier samen met het attest van spoed teruggestuurd, ben eens benieuwd wat er van gaat komen.... laat het verdict wel weten

Comment

• Zal niet lukken, dat kan ik je nu al wel vertellen.
                      Maar je kan altijd proberen hee

Comment

• Roadpilot Microgo...Plezant gerief. Niet te vergelijken met de Inforad K1, dit ding begrijpt in welke richting je rijdt en geeft alleen die palen aan..Ook risico locaties, en prima aanduiding op voorhand.
                        Heel content van, en via E-bay een refurbished modelletje kopen voor 50 euro..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          91 gemeten waar 70 mag. 75€ boete

*edit*

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          passat achter me zou m'n rug op kunnen in zo'n geval.

JE BENT GEK

Wat zou je willen:
                          een stom geldboete of dat er iemand in uw gat rijdt met ernstige gevolgen nadien

???????

Comment

• Allemaal de schuld van die flitsketel, levensgevaarlijk zijn ze!
                            (serieus, dat zijn ze soms echt)

Comment

• je verlegt verantwoordelijkheden

Comment

• Heeft er iemand gisterenavond om 11-12 uur de flitsers gehoord of bekeken?
                                Heb een beetje mijn twijfels over het stuk Gent-Brussel

Comment

• geflitst in Luik, 94 gecorrigeerd op baan van 80

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                    ik heb de boete idd niet betaald en het antwoordformulier samen met het attest van spoed teruggestuurd, ben eens benieuwd wat er van gaat komen.... laat het verdict wel weten
                                    Ofwel negeert men je attest omdat je hebt aangegeven de overtreding te erkennen, waarna je een OI kan verwachten. Ofwel kan je je aan een dagvaardiging verwachten voor de politierechter waar jij of je raadsman kunnen uitleggen waarom de snelheidsovertreding geen snelheidsovertreding was, of er verschoonbare redenen waren voor de snelheidsovertreding die voldoende zijn om de vrijspraak te verlenen. Meestal ga je in zo een gevallen toch horen dat je best de 100 had gebeld als het echt dringend was, en mag je dus het volledige boetebedrag (en niet enkel de OI) + gerechtskosten + bijdrage tot het fonds voor slachtoffers van geweldsmisdrijven (wtf?) betalen + vermelding van de snelheidsovertreding op je strafblad.

Ik hoop voor jou dat je toch nog een kans krijgt om de onmiddellijke inning of minnelijke schikking te betalen...

Comment

• Dat denk ik ook

Die uitleg, daar maakt de politierechter brandhout van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        JE BENT GEK

Wat zou je willen:
                                        een stom geldboete of dat er iemand in uw gat rijdt met ernstige gevolgen nadien

???????
                                        1x ernstige gevolgen aub
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Het probleem met hevig remmen voor een snelheidscontrole is dat dat voor de rechter geen rechtvaardige remactie zal zijn. Ten dele omdat er geen gevaar was, ten dele omdat je al te hard reed en je niet kan opperen dat te hard rijden en vervolgens een snelheidscontrole opmerken een gevaar is - had je maar niet te hard moeten rijden.

Als dan een achterligger op je inrijdt, moet je dus gaan aantonen dat hij niet voldoende afstand hield, en jij niet onnodig remde. Je achterligger zal beweren dat ie wel voldoende afstand hield en dat je wel onnodig remde...

Als je dan voor een prijsje gewoon op tijd thuis geraakt voor het avondeten ipv in je grote gelijk treurig op de pechstrook te staan... goh...

Comment

Working...
                                          X