Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    nu je het zegt, mijn vader gaat altijd aan 140 door die tunnels.. nooit iets gehad

maar die groene Peugeot die je soms ziet, daar zitten mensen in .. dus ik neem aan dat die toch moet afgaan?

ben trouwens 2 zondagen geleden in Haasrode geflitst geweest, maar voorlopig niks ontvangen.. (wil dat ook zo houden, moet de 25de voorkomen )

Ja da's dus wat ik noem een mobiele flitser hé

Het enige wat er flitst is die teller bij de tunnels, that's all.

Het begint wel op te komen, ze hebben laatst die proef gedraaid met trajectcontrole, voorspelt weinig goeds.
    Soms staan ze trouwens 's avonds ook aan inhammetjes bij het uitkomen van de tunnel met zwaantjes, was me dat verschieten zeg

Comment

• Net een flits gezien van een mobiele flitser (auto) maar ik reed in de andere richting als de flitser stond... Langs de voorkant flitst men toch niet ofwel soms? (en ik denk dat er geen auto id andere richting reed) Er flikkerde net een auto op mij dus verminderde ik mijn snelheid al, was max 80-90 waar ik 70 mocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
        Net een flits gezien van een mobiele flitser (auto) maar ik reed in de andere richting als de flitser stond... Langs de voorkant flitst men toch niet ofwel soms? (en ik denk dat er geen auto id andere richting reed) Er flikkerde net een auto op mij dus verminderde ik mijn snelheid al, was max 80-90 waar ik 70 mocht...
        Spijtig genoeg flitsen ze wel soms langs de voorkant. Ik ben ook eens geflitst langs voor door een auto die aan de andere kant van de weg stond. De volle 74km/u waar 70 mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
          Spijtig genoeg flitsen ze wel soms langs de voorkant. Ik ben ook eens geflitst langs voor door een auto die aan de andere kant van de weg stond. De volle 74km/u waar 70 mag.
          Oké bedankt, dat weten we ook alweer

Comment

• ze flitsen al langsvoor sinds je wettelijk verplicht was vooraan een retroreflecterende plaat te hangen.
            de smoes van zichtbaarheid in de mist was een flauw excuus om terzelfdertijd een wet te maken om het langsvoor flitsen wettelijk te maken.
            wimoptiek.be op

Comment

• Ik weet uit ervaring dat ze langs voor flitsen, al mijn boetes door mobiele controles waren opkomende metingen.

Comment

Da's toch de E25 naar Luik é? ik passeer daar regelmatig en heb die nog nooit zien afgaan..

wel opletten voor een kleine groene Peugeot, en ook staat er een flitsbak als je de tunnels uitrijdt..

En de trajectcontrole? Of krijg je daar nog steeds geen boetes voor?

Comment

• werkt nog niet, kzal het morgen eens testen

Comment

• Trajectcontrole werkt zeker al wel, ik heb m'n nummerplaat al zien staan bij het uitrijden... maar er wordt nog niet op beboet. de flitsers daarentegen, die werken wel

Comment

• Ik ben vandaag gesflitst op de snelweg in Duitsland. Na een obeperkt deel autobahn werd het plots 100. Vlak na de indicatie stonden ze te flitsen. Resultaat 150km op de teller waar 100 toegestaan. Teller heeft ongeveer een afwijking t.o.v. GPS van 5 a 6 km per uur. Min de correctie nog altijd een dikke 40km per uur overschrijding. Iemand enig idee van het boetebedrag en de verdere procedure?
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Ik ben vandaag gesflitst op de snelweg in Duitsland. Na een obeperkt deel autobahn werd het plots 100. Vlak na de indicatie stonden ze te flitsen. Resultaat 150km op de teller waar 100 toegestaan. Teller heeft ongeveer een afwijking t.o.v. GPS van 5 a 6 km per uur. Min de correctie nog altijd een dikke 40km per uur overschrijding. Iemand enig idee van het boetebedrag en de verdere procedure?
                        Niemand die dit weet?
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• ik ben de afgelopen maanden geflitst geweest in Frankijk en Duitsland..nooit iets ontvangen

Comment

ik ben de afgelopen maanden geflitst geweest in Frankijk en Duitsland..nooit iets ontvangen

Hey Simon! Ik heb wel al eens een ontvangen uit Duitsland. Misschien dat de samenwerking met Belgie anders is dan met NL. Ik hoop dat ik nooit iets zal ontvangen....
                            sigpic

Comment

• ik hoop het voor jou ook

Comment

Ik ben vandaag gesflitst op de snelweg in Duitsland. Na een obeperkt deel autobahn werd het plots 100. Vlak na de indicatie stonden ze te flitsen. Resultaat 150km op de teller waar 100 toegestaan. Teller heeft ongeveer een afwijking t.o.v. GPS van 5 a 6 km per uur. Min de correctie nog altijd een dikke 40km per uur overschrijding. Iemand enig idee van het boetebedrag en de verdere procedure?
                                Nog nooit een boete aangehad van Duitsland. Ben vorige week daar nog 2x geflitst .

Comment

Ik geloof wel dat Duitsland en NL een overeenkomst hebben. Mijn NL collega kreeg zelfs parkeerboetes toegestuurd vanuit Mainz, ik heb die nooit gekregen. Ik heb wel een flitsboete ontvangen van Aachen. Misschien is het te zien in welke Bundesland je de overtreding begaan hebt?
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Stond van de week een artikel over de trajectcontrole in het Touring blad. Geen slecht idee, je gemiddelde snelheid over een bepaalde afstand wordt bepaald door middel van 2 foto's van je wagen,
                                    Maar lijkt me moeilijk haalbaar vanwege hoge kost en misschien ook weer de privacy issues waar de overtreders nogal graag mee uitpakken.
                                    En het zijn nog proefprojecten, dus er wordt nog niet effectief beboet.
                                    Last edited by ; 07/07/2009, 09:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                      't is te zien, als ge linksaf richting Hogeschool Mechelen gaat is het 50 tot ge de school voorbij gaat, daarna is het weer 70. Als ge den andere kant v/d binnenring kiest (rechtdoor als het ware) is het altijd 70.

Ge moet al redelijk dom zijn om aan de zandpoortvest (en eigenlijk gans den binnering, gezien het aantal camera's) te worden geflitst, daar is het constant controle op 50km/h.
                                      Gisteren nog eens even gekeken. De flitspaal staat quasi over de Hogeschool Mechelen. Maar nog steeds enkel maar een paal...
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Niemand die dit weet?
                                        Hier in België zitten er alleen maar plichtsbewuste en verkeersregelsrespecterende chauffeurs, dus zo'n buitensporige snelheden zoals bij u zijn hier uitgesloten (en puur uit macht der gewoonte zelfs in Duitsland niet), en dus kan denkelijk niemand enige uitleg geven hieromtrent. (En als je dat niet gelooft zal ik proberen wat anders wijs te maken....., sorry hoor, is erg sneu voor u maar het is volgens mij gevaarlijker, kwestie van boetes op te lopen, in Duitsland dan in de andere landen waar de snelheid vastligt over het ganse grondgebied. Zoals u mogen ondervinden hebt is het voldoende van een verkeersplaat op het einde van een bepaalde zone over het hoofd te zien en het is bingo.....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Hier in België zitten er alleen maar plichtsbewuste en verkeersregelsrespecterende chauffeurs, dus zo'n buitensporige snelheden zoals bij u zijn hier uitgesloten (en puur uit macht der gewoonte zelfs in Duitsland niet), en dus kan denkelijk niemand enige uitleg geven hieromtrent. (En als je dat niet gelooft zal ik proberen wat anders wijs te maken....., sorry hoor, is erg sneu voor u maar het is volgens mij gevaarlijker, kwestie van boetes op te lopen, in Duitsland dan in de andere landen waar de snelheid vastligt over het ganse grondgebied. Zoals u mogen ondervinden hebt is het voldoende van een verkeersplaat op het einde van een bepaalde zone over het hoofd te zien en het is bingo.....)
                                          Ik moet je gelijk geven. In Duitsland is het wat dat betreft een zooitje. Ik heb borden van 80, 100, 120 en 130 gezien. Daartussen stukken onbeperkt. Als je met hoge snelheid aankomt en het wordt opeens 100 dan moet je toch flink in de ankers. Ik vind het zonde geld
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X