Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de baan Diksmuide - Lichtervelde zijn ze ook goed bezig met palen te zetten. Nu voorlopig staan er al bakken in Zarren en Kortemarkt (2x). Er komt er ook nog één in sint henricus. Pfff ik haat palen!!
vanavond stonden ze te flitsen op de lippenslaan in knokke!!! nog nooit meegemaakt
enig idee waar ergens, of welke auto??
Echt bizar, in heel Knokke heb ik in zeker 8 jaar tijd nóóit een flitser geweten ... wel de nissan x-trail die soms op de natiënlaan net buiten Knokke stond ... Maar grondgebied Knokke zelf, echt nooit.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Waren net aan het werken in de middenberm thv nevele , hopelijk komt
er daar ook geen flitspaal te staan ... hoewel ik er eigenlijk voor vrees
Zonet nog ginder eens gepasseerd en de dubbele flitslussen liggen al op de autostrade ,
( net na de brug van nevele , ter hoogte van de oprit als je van Gent komt )
Volgens mij is het nog een kwestie van weken vooraleer ze de zogezegde verkeersveiligere
flitspalen zullen neerplanten.
Echt bizar, in heel Knokke heb ik in zeker 8 jaar tijd nóóit een flitser geweten ... wel de nissan x-trail die soms op de natiënlaan net buiten Knokke stond ... Maar grondgebied Knokke zelf, echt nooit.
Ik moet er niet aan denken nog bijna 1/3 meer te rijden
Momenteel zit ik aan 65 sinds nov vorig jaar, maar de komende maanden ga ik wat minderen, vind het al te zot?
120K
Da's een halve camionchauffeur
In den beginne had ik ook die vrees. Het is uiteraard kilometervreten pur sang maar valt uiteindelijk goed mee. Ik kan heel veel zaken regelen via telefoon waar autoritten uitstekend voor geschikt zijn.
Per slot van rekening "rij" ik veel liever 4 uur aan een stuk dan 4u te slenteren in de file ergens tussen Brussel of Antwerpen.
Tju. Ik kwam van Deinze en reed richting Tielt. Ik denk dat ik net over t'Hoge de welbekende donkerblauwe Ford Focus (laatste model) zien staan heb. Vandaag kijk ik op de website van de lokale politie en vandaag zijn er inderdaad controles aangekondigd, maar ze zeggen zelden waar.
Ik reed net onder de 80 op de naald, geen flits gezien. Ik hoop op de 6% marge en de standaard te hoge cijfers op de snelheids..(hoe heet dat ding in uw auto trouwens?). Misschien was ie ook nog niet ingesteld. Er zat alleszins één chauffeur in die net druk met de gsm of radio bezig was. Eigenlijk kan het nog best gewoon iemand zijn die stopte om te bellen.
*fingers crossed*
^^was uiteindelijk niets
Maar nu: invalsweg van Marialoop (Meulebeke) naar Tielt, tegenover Lidl.
Ford Focus laatste generatie, nummerplaat GTE 676
Uitgesproken nummerplaathouder, zwart of donkerblauw. Zou de twee rijrichtingen flitsen.
In Mechelen komen er weldra ook flitspalen bij... Ze waren flitspalen aan het plaatsen op de baan van de Nekkerhallen richting het grote kruispunt (hoe heet dat daar, binnenring ofzo zwartzustervest??). Bijkomend 1tje vlak aan een school die daar gelegen is. En die paal zie je dus écht niet staan. Die paal staat net achter bijna in de boom.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
T' is daar overgang van 90 naar zone 50 (toch als ik de juiste plek voorheb, komende van de N15(baan van Nekkerhal), naar het kruispunt met de ring).
Door die overgang van 90 naar 50 zullen ze er daar idd wel veel kunnen flitsen.
T' is daar overgang van 90 naar zone 50 (toch als ik de juiste plek voorheb, komende van de N15(baan van Nekkerhal), naar het kruispunt met de ring).
Door die overgang van 90 naar 50 zullen ze er daar idd wel veel kunnen flitsen.
't is te zien, als ge linksaf richting Hogeschool Mechelen gaat is het 50 tot ge de school voorbij gaat, daarna is het weer 70. Als ge den andere kant v/d binnenring kiest (rechtdoor als het ware) is het altijd 70.
Ge moet al redelijk dom zijn om aan de zandpoortvest (en eigenlijk gans den binnering, gezien het aantal camera's) te worden geflitst, daar is het constant controle op 50km/h.
't is te zien, als ge linksaf richting Hogeschool Mechelen gaat is het 50 tot ge de school voorbij gaat, daarna is het weer 70. Als ge den andere kant v/d binnenring kiest (rechtdoor als het ware) is het altijd 70.
Als ge de andere kant van de binnenring pakt, zit ge eerst op een stuk 50, pas na de verkeerslichten wordt het daar terug 70 (het is zone 50 van ongeveer 100m voor de spoorwegbrug). Dus zeker die lichten nie aan 70 voorbij rijden, of ge zult er wssl opstaan
wel opletten voor een kleine groene Peugeot, en ook staat er een flitsbak als je de tunnels uitrijdt..
Die werkt ook niet, niks werkt daar...ik heb in de omstreken van Luik en bij uitbreiding Wallonië nog NOOIT iets zien flitsen, behalve mobiele controles uiteraard.
Die werkt ook niet, niks werkt daar...ik heb in de omstreken van Luik en bij uitbreiding Wallonië nog NOOIT iets zien flitsen, behalve mobiele controles uiteraard.
nu je het zegt, mijn vader gaat altijd aan 140 door die tunnels.. nooit iets gehad
maar die groene Peugeot die je soms ziet, daar zitten mensen in .. dus ik neem aan dat die toch moet afgaan?
ben trouwens 2 zondagen geleden in Haasrode geflitst geweest, maar voorlopig niks ontvangen.. (wil dat ook zo houden, moet de 25de voorkomen )
Comment