Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisterenmorgen 6u flash gezien op de Omleiding in Herent op het kruispunt met de Weggevoerdenstraat. Moet een mobiele flash zijn. Normaal mag je daar 70 maar er zijn nu werken en je mag enkel 30 rijden.
Het is een dubbel licht, aan de tweede paal staat een vaste flitser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenafrit oostkamp dewelke isda juist als ge vazn brussel komt
Comment
-
Verkeersveilige Nacht in Oost-Vlaanderen, er zijn een aantal Vliegende Controle's actief, oa N16, N70 , er is dispositief op de E17 Total parking in Kalken ri Gent.
Snelheidscontrole in Waasmunster, onderschepping vlak achter de oprit, er rijden een aantal anonieme voertuigen rond, inclusief video-wagen.
Controle tot 06u zaterdagmorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenmijn broer denkt dat hij de 'zware-voet'-volvo gespot heeft in Dendermonde ?
Wat wel bestaat, is dat zowat elke politiezone een anoniem camera-voertuig heeft, met dezelfde uitrusting als de "Volvo". Die van zone Dendermonde ken (lees= nog nooit zelf gezien) ik niet, maar in de nabijgelegen zone hebben ze een donkerblauwe Volvo break. Dus best mogelijk inderdaad. Hier in België hangt de camera vrijwel altijd rechts van de binnenspiegel, en dat valt wel lekker op. In Nederland durft men wel eens te monteren tussen achteruitkijkspiegel en ruit, voor zover dat mogelijk is.
Eén van de meest gebruikte leveranciers van het Provida-systeem is www.provida.dk . Een aantal voertuigen en een woordje uitleg in het onderschrift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenWaar stonden ze daar ergens? Op de pechstrook?
200 meter voor je afslaat om de ring van Leuven op te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenJep..
Comment
-
Inderdaad.
Ben er gisteren weer gepasseerd, en de pech/parkeerstrook stopt, gaat over in de "afrit", en pas 50 à 100 m voor je effectief de ring kan opdraaien, staat het bord bebouwde kom. Dus was het in mijn geval zeker niet in de bebouwde kom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenVerkeersveilige Nacht in Oost-Vlaanderen, er zijn een aantal Vliegende Controle's actief, oa N16, N70 , er is dispositief op de E17 Total parking in Kalken ri Gent.
Snelheidscontrole in Waasmunster, onderschepping vlak achter de oprit, er rijden een aantal anonieme voertuigen rond, inclusief video-wagen.
Controle tot 06u zaterdagmorgen.
Ik kwam zaterdagnacht van A'pen ( etentje met ex-collega's ... niemand iets gedronken
want iedereen wist dat er veel alcoholcontroles gingen zijn)
Ik was op m'n gemak 135 aan het rijden toen ik ter hoogte van St-Niklaas ineens
een flits zag afgaan. Heb niet meer geremd want 't was toch al te laat ...
In de middenberm stonden ze niet , dus ik vermoed dat het van boven op de brug was.
Dan maar rustig verder gereden aan 130 en jawel de flitser om 01u zien staan thv waasmunster en na iedere oprit ne sjieke volvo met véél toeters en bellen.
Boete valt nog mee ( 50 eur ) , 't is maar m'n 2e boete in 10 jaar.
Wel een zuur sinterklaascadeautje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenJep..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten135 km/h rijden is dan ook levensgevaarlijk, schaam je dood!).
Greetzzz,
Rachid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenJa, en alleen zaken die levensgevaarlijk zijn mogen verboden worden, zeurkous ().
Greetzzz,
Rachid
Zeker als je tegelijkertijd zaken die érg gevaarlijk zijn helemaal niet gaat bestraffen, zoals het niet inhouden van enige afstand bij voertuigen die makkelijk 40ton wegen
Verder zie ik niet in welke mate de beste man gevaarlijk rijgedrag vertoont door 135 km/h te rijden. Als de Belgische overheid dat écht gevaarlijk vindt, had men al lang in het Europees Parlement moeten gaan eisen bij de Duitsers dat "die moordenaars een algemeen tempolimit moeten invoeren".
Tot zover,
Greeeetzzz,
Leftlachid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee hoor, zaken die niet gevaarlijk zijn mogen ook verboden worden. Alleen is dat wel erg dom
Zeker als je tegelijkertijd zaken die érg gevaarlijk zijn helemaal niet gaat bestraffen, zoals het niet inhouden van enige afstand bij voertuigen die makkelijk 40ton wegen
Verder zie ik niet in welke mate de beste man gevaarlijk rijgedrag vertoont door 135 km/h te rijden. Als de Belgische overheid dat écht gevaarlijk vindt, had men al lang in het Europees Parlement moeten gaan eisen bij de Duitsers dat "die moordenaars een algemeen tempolimit moeten invoeren".
Tot zover,
Greeeetzzz,
Leftlachid
Het houden van onvoldoende afstand is (in België) ook verboden.
Er bestaan in België (en de meeste andere landen) snelheidsbeperkingen op de autostrade. En dat heeft (in al die landen) weldegelijk met veiligheid te maken.
Greetzzz,
Rachid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenEr is een verschil tussen "verbieden" en "bestraffen".
Het houden van onvoldoende afstand is (in België) ook verboden.
Er bestaan in België (en de meeste andere landen) snelheidsbeperkingen op de autostrade. En dat heeft (in al die landen) weldegelijk met veiligheid te maken.
Greetzzz,
Rachid
Kan best zijn dat jij een brave burger bent die braaf ja knikt bij alles wat je opgedragen wordt.
Ik heb die ingesteldheid niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKan best zijn dat jij een brave burger bent die braaf ja knikt bij alles wat je opgedragen wordt.
Ik heb die ingesteldheid niet.
Comment
Comment