Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
    Dat van die premium-karren is een vooroordeel. Er zijn evenveel japanners, fransen, italianen, koreanen of amerikanen die dit doen...
    Ik durf ook wel eens een file voorbij te steken, maar zal wel altijd nog legaal invoegen. Diegenen die daarover zaniken moesten maar hetzelfde doen
    Er is niks mis mee met het optimaal benutten van de wegcapaciteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      Den deze dus ...
      Yup, deze morgen nog in actie gezien.

Ik reed zo'n 75 op de ring in Turnhout en had de flitser al lang zien staan, bol een beetje uit naar 70, en ik wordt ingehaald door een vrouw in een Ford Ka... *flits*

Zij verbaasd kijken naar mij (we reden toen zowat naast elkaar), ze dacht dat ik het was waarschijnlijk, niet dus

@nikske : waar slaagt dat nu weer op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
        Volgens mij slaagt dat op bepaalde forummers.

Comment

Ik reed zo'n 75 op de ring in Turnhout en had de flitser al lang zien staan, bol een beetje uit naar 70, en ik wordt ingehaald door een vrouw in een Ford Ka... *flits*

Zij verbaasd kijken naar mij (we reden toen zowat naast elkaar), ze dacht dat ik het was waarschijnlijk, niet dus

Het ding stond gisteren tussen al die andere 308'jes aan Park Motors.

Strategische positie, chapeau.

Maar ik had hem gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            't Is daar onveilig in de buurten van Turnhout. Debiele racende jongetjes in straten met kleuterscholen enzo.
            Groot geworden kleuters die het normaal vinden dat ze wild rijden.
            Nu je het zegt.
            Maandag begint de school terug.

Dit weekend de olie enzo eens vervangen, dan gaat ie sneller.

Comment

• dag. tot ziens.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• enkel via de radio vernomen dat ze vandaag stonden te flitsen op de Andre Dumontlaan in Genk

Comment

• Hopelijk was het net bliksem hier.

Anders hebben ze mij aan 140 in zone 50 ofzo
                  Last edited by ; 28/08/2008, 00:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Hopelijk was het net bliksem hier.

Anders hebben ze mij aan 140 in zonde 150 ofzo
                    Volgens mij was er geen bliksem.

Comment

• Oeps.

edith is langsgeweest

Comment

• anders nog interessant nieuws hier?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• een beetje wel

er staat sinds kort een cam in de bocht van de ring naar de n49
                          men mag daar 90...je kunt er nauwelijks tegen 90 door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            een beetje wel

er staat sinds kort een cam in de bocht van de ring naar de n49
                            men mag daar 90...je kunt er nauwelijks tegen 90 door
                            Dat is een van de nuttigste camera's in België.

Die bocht kan je wel harder dan 90 door hoor, zelfs een Cayenne houdt die bocht tegen 110. Maar dan ben je risico's aan het nemen. Tegen 90 die bocht induiken houdt geen risico's in (tenzij je niet kan rijden), dus die camera beperkt het risico.

Comment

• een vrachtwagen kan daar in de regen, en auto's tegen meer als 90 niet door

bijna alle andere bochten in het antwerpse hebben belachelijk lage beperkingen, behalve die

dodenbocht

Comment

Den deze dus ...
                                Vanmorgen gespot. Fak die flitsbak is onopvallend weggewerkt!!

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten

Waar op de ring stond die gisterenmorgen? Ik ben met 120-130 over de ring geknald en daarna hoorde ik op de radio dat ze op de ring stonden...

Comment

• Opletten in Gent voor een donkergrijze Passat variant vorige generatie. Nummerplaat begon met een Y.

Comment

Den deze dus ...
                                    Leuk ... die heb ik helpen "sponsoren" dus
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Vanmorgen gespot. Fak die flitsbak is onopvallend weggewerkt!!

Waar op de ring stond die gisterenmorgen? Ik ben met 120-130 over de ring geknald en daarna hoorde ik op de radio dat ze op de ring stonden...
                                      Toen ik naar het werk reed (half stond hij ten hoogte van de Miko (maar in de rijrichting aan de andere kant van de miko).

Men pa zei dan weer dat ie aan de achter de brug stond bij de park motors (half 9), hoewel hij waarschijnlijk abuus was...

Die flitscamera is idd goed weggewerkt, gelukkig wist ik dat die wagen bestond voor de eerste keer dat ik hem tegekwam, of ik hong er ook aan voor de moeite

Deze morgen heb ik hem zien rijden opweg naar zijn gewoonlijke plekje op de steenweg op ravels (rijrichting naar Turnhout), daar staat hij zowat elke dag rond half 8 - kwart voor 8.

@carlito: waardat ? de peugeot stond deze morgen weer op de steenweg op Ravels (althans om half

@janvk: hoezo ?

Comment

@janvk: hoezo ?
                                        Omdat ik toch al een aantal (weliswaar onvrijwillige) donaties heb gedaan aan de politiezone Turnhout
                                        AutoMinded.be

Comment

• Hoor net van een oom die in Frankrijk woont dat ze daar een nieuw systeem hebben om de controles te omzeilen.

Blijkbaar kan je een bakje kopen om in je auto te zetten waar je als je een flitser ziet dat ingeeft op het bakje. Zodra 6 personen dat gedaan hebben op die locatie wordt dat doorgegeven aan de andere bakjes en krijgt de chauffeur een waarschuwing dat er op die plaats controle is.
                                          Blijkbaar is het ook 100% legaal.

Nog iemand die hier al van gehoord heeft?

Comment

Working...
                                          X