Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Indien je aan de kant gezet bent in Frankrijk en beboet bent:
-Heeft dit -als niet Fransman- gevolgen voor eventuele toekomstige (snelheids)overtredingen in Frankrijk?
-Wordt dit ook gemeld aan de Belgische politie/instanties?
Indien je aan de kant gezet bent in Frankrijk en beboet bent:
-Heeft dit -als niet Fransman- gevolgen voor eventuele toekomstige (snelheids)overtredingen in Frankrijk?
-Wordt dit ook gemeld aan de Belgische politie/instanties?
Normaal heeft dit geen consequenties aangezien je als buitenlander geen punten krijgt, net zoals in Duitsland.
Volgens mij worden alle gegevens in Frankrijk wel minstens 6 jaar bijgehouden. Maar ik denk niet dat dit een probleem vormt bij recidive.
Leftlane weet jij misschien hier een antwoord op :
Ik ben al meerdere malen geflitst in Duitsland maar heb er nooit boetes voor ontvangen.
Als ik nu word tegengehouden door de flikken in Duitsland kunnen zij dan zien dat ik openstaande boetes heb?
Leftlane weet jij misschien hier een antwoord op :
Ik ben al meerdere malen geflitst in Duitsland maar heb er nooit boetes voor ontvangen.
Als ik nu word tegengehouden door de flikken in Duitsland kunnen zij dan zien dat ik openstaande boetes heb?
Niks van aantrekken, dat interesseert die gasten niet.
Ben er ook al een paar keer tegengehouden en heb nog een stapeltje openstaan vermoed ik, waar ik echter nooit iets van gekregen heb. Ze hebben er nooit iets van gezegd...zelfs 1 keer tijd geleden drugscontrole op de A4, een half uur alles onderzocht (ook papieren) maar niks gezegd.
Niks van aantrekken, dat interesseert die gasten niet.
Ben er ook al een paar keer tegengehouden en heb nog een stapeltje openstaan vermoed ik, waar ik echter nooit iets van gekregen heb. Ze hebben er nooit iets van gezegd...zelfs 1 keer tijd geleden drugscontrole op de A4, een half uur alles onderzocht (ook papieren) maar niks gezegd.
ah ok want ik ben paar maanden geleden met mijn BMW 1 op de baan van Schöppingen naar Münster langs voor geflitst tegen zo'n 2.5 X de toegelate snelheid
Comment