Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenHerkenbaar
tijdens den blok is alles interessant e! Heb zo nog eens een auto met afstandsbediening van de zolder gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenSucces met uwen blok, niet teveel prutsen ;-)
Merci
Moet echt stoppe me da prutsen,volvo is ook al weer gewassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenik heb hem! en al eens gaan uittesten: alle flitspalen weet hij mooi staan, alleen staat hij nu ingesteld om 20s op voorhand te beginnen piepen.
Dat een beetje minder zetten want is wat teveel van het goede.
nu nog beetje prullen met instellingen en komt in orde!
Owja, succes met de examens nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenben deze voormiddag ook een K1 gaan halen in antwerpen en dat werkt echt wel goed.
enige minpunt tot nu toe vind ik dat het teveel lawaai maakt!
ja ma ge moet da op 15s zetten in plaats van 20 en op 100m in plaats van 200 scheelt al zeer veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenCimonium: weet mij eens te zeggen of hij die in Merelbeke ook ziet!
Ik hoop het
Het is vooral voor die rotzakskes op de autostrade dak het gekocht heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk hoop het
Het is vooral voor die rotzakskes op de autostrade dak het gekocht heb
En op de N60 enzo ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenthanks, ik ga nog wa prulle met de instellingen
En ik denk dat ik een site heb gevonden waar je je route kan uitstippelen die je afgelegt hebt.
Comment
-
Heh, toevallig, ik heb gisteren ook eentje besteld op gpsshop.be .
Is wel nog niet aangekomen 'De chauffeur is onderweg'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAh cool. En dan kan je'm zeker importeren in Google Earth?
Ik heb hetzelfde principe op mijn GSM. Als ik die in m'n zak laat zitten, dan slaat hij de route op, met max snelheid, max hoogte enz. Die kan je daarna dan overzetten naar Google Earth.
@Cimonium: 't Is om zeep het studeren voor vandaag zeker??
kunt gij mij dadan is uitleggen hoe gij dat doet met google earth? ik heb nu dit gevonden?
Wel ook ni echt gezocht ma bon.
Ja namiddag is eraan +avond zal ni beter worden zeker
Ik had dit gevonden,weet eig ni of het op google earth zelf gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenHeh, toevallig, ik heb gisteren ook eentje besteld op gpsshop.be .
Is wel nog niet aangekomen 'De chauffeur is onderweg'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis, dan komt er een. csv file uit.
Die kan je converteren met oa ITNCONV naar .KML
.KML kan je simpelweg openen met Google Earth.
Ik wacht even tot hier iemad zegt dat de recente palen er ook instaan, en dan bestel ik de mijne...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenheb je voor tien uur bestelt?
Comment
-
gdv hij keert die coordinaten om. Alleen als ge via een programma gelinkt aan inforad dan gaat het wel u begint en eind punt ma hij rekent geen traject uit.
Dus ik moet die coordinaten zien om te draaien voor ik dat converteer.
Kunt ge gemakkelijk in excel twee kolommen wisselen?
Comment
Comment