Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met mijn r8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
    en goed in prijs op de 2dehandsmarkt . 70000-75000 euro voor bouwjaar 2007 met een 30000 km .
    Als koper wel ja, als verkoper is het waardeverlies om van te janken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Als koper wel ja, als verkoper is het waardeverlies om van te janken.

das een feit !!!! , maar als ik de porsche wegdoe ga ik ook weer een pak op verliezen .

als ge er een koopt is het altijd de beste , mooiste , goed verzorgde , interessantste koop volgens de verkoper , maar als ge hem overlaat breken ze hem volledig af ,( afbreken niet letterlijk nemen hé @ joeri) ,

Comment

echt belachelijk dat je die auto niet bij je eigen dealer kan laten fixen. belachelijk gedrag van d'ieteren en zwakke service tot en met.

ik zou idd zeker dagvaarden. Gelukkig heb je een expert laten inschakelen.

Comment

Is dat nu na 2j nog altijd zo dat enkel ACZ aan R8's mag werken?
          Bijzonder spijtig verhaal, doorgaans zijn Audi's vrij betrouwbaar...
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Beste Forummers

Dank voor de talrijke reakties !
            Ik heb inderdaad gedagvaard, dus D'Ieteren komt er zowiezo niet onderuit ! Daarnaast heb ik de dagvaarding laten vertalen naar het Duits en vertrekt een copie naar Duitsland ! Ze hadden misschien gedacht dat ik de eerste de beste was, maar dan hebben ze zich vergist !
            PS : ik heb tien jaar met Porsche gereden en zou onder geen enkele voorwaarde nog terug willen naar Porsche. Ongeacht de problemen die ik nu ondervind is de R8 een wagen van de 22ste eeuw, vergeleken met een Porsche die in mijn ogen nog altijd 19de eeuws is. Audi blijkt enkel niet klaar te zijn om een gedegen en professionele service te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Ondanks de problemen, zin om je wagen voor te stellen bij 'Mijn Duitse wagen' ? Altijd leuk voor ons,autoliefhebbers
              Good luck met je wagen..
              ......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
                Ik heb inderdaad gedagvaard, dus D'Ieteren komt er zowiezo niet onderuit ! Daarnaast heb ik de dagvaarding laten vertalen naar het Duits en vertrekt een copie naar Duitsland ! Ze hadden misschien gedacht dat ik de eerste de beste was, maar dan hebben ze zich vergist !
                PS : ik heb tien jaar met Porsche gereden en zou onder geen enkele voorwaarde nog terug willen naar Porsche. Ongeacht de problemen die ik nu ondervind is de R8 een wagen van de 22ste eeuw, vergeleken met een Porsche die in mijn ogen nog altijd 19de eeuws is. Audi blijkt enkel niet klaar te zijn om een gedegen en professionele service te geven.
                ben benieuwd
                we hadden bijna een R8 gekocht, maar in 2 garages slechte ervaringen met onze A6 deed me van gedacht veranderen
                'k heb dan maar Engelse rommel gekocht

Comment

schitterende reactie , vind ik .
                  heb hier op het topic ook laten blijken dat ik niet zo tevreden ben over porsche en dit heb je
                  schitterend verwoord : R8 is een wagen uit de 22ste eeuw en porsche een wagen uit de 19de eeuw.
                  Je kan er geen mooiere woorden voor gebruiken !!!!!!!
                  als je dit topic volgt ( logischer wijze wel ) zal je merken dat ik interesse heb in de R8 ipv van mijn P 997 .
                  zou je mij de R8 blijven aanraden NA uw problemen of zou je ook iets anders kiezen ?????

Comment

Niet alleen traag maar ook nog bagger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      Volgens het 19u nieuws zijn ze nochtans goed omhooggeschoten op de beurs, zo'n + 27 à 28 % geloof ik ??
                      komt voornamelijk omdat ze carglas bezitten en die doen het heel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Niet alleen traag maar ook nog bagger
                        Ik snap de vergelijking ook niet. Duurder, zwaarder, hoger verbruik en trager, en dus vooruitstrevender

Comment

Beste Geert,

Als ik mijn hart laat spreken : ontegensprekelijk een R8 !!!! Als ik mijn verstand laat spreken : Audi is niet klaar ! Ik geef toe dat ikzelf met een dilemma zit : een R8 is werkelijk een fenomeen en normaliter zou ik zelfs een V10 overwegen, ware het niet dat mijn vertrouwen in Audi en D'Ieteren uiteraard onder het nulpunt zit. Ik weet alleen niet wat ik anders moet kopen, want ik vind nog altijd dat de R8 de mooiste wagen ooit geproduceerd is, en afgaande op de reakties die ik op de wagen krijg ben ik alvast niet de enige die dit vind (mijn wagen staat inmiddels een 5-tal keer op internet op allerhande sites ==> o.a. op gespot in Keulen) . Onafgezien van de problemen die ik nu heb, is een Porsche een "kinderwagen". En ik mag dit zeggen want ik heb tien jaar met Porsche gereden. Mijn enige Porsche die qua rijplezier "een beetje" in de buurt kwam van de R8 was mijn Porsche 993, maar die maken ze niet meer. Nu maken ze nog Porsches met trekhaken ....
                          Qua R8 kan ik nog een hoop "manquementen" opnoemen : ondermaatse ruitewissers, water in het motorcompartiment, open motorcompartiment dat vol stof en water geraakt, ruit achter de zetels die constant vuil is en niet kan ontdooid worden, enz ... en toch weegt het rijplezier daartegen niet op .... wegligging is natuurlijk een ander paar mouwen, en daarom ... met verschrikkelijke pijn in het hart .... geen R8 meer .....

Comment

Hebben ze dat ondertussen niet opgelost in de 09 versie, die achterruit die je niet kan ontdooien? Ik dacht van wel.

Comment

...

Ja, inderdaad, bij de V10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Ik snap de vergelijking ook niet. Duurder, zwaarder, hoger verbruik en trager, en dus vooruitstrevender
                                Is het marketingpraatje van audi he, vorsprung durch technik, denk dat het daarvan komt, of tis een mopje.

Comment

Ja, inderdaad, bij de V10
                                  De V8 toch ook? Die heeft sinds 09 een wit display tussen de tellers ipv een rood, en die ontdooiing op de achterste ruit dacht ik.

Comment

Als ik mijn hart laat spreken : ontegensprekelijk een R8 !!!! Als ik mijn verstand laat spreken : Audi is niet klaar ! Ik geef toe dat ikzelf met een dilemma zit : een R8 is werkelijk een fenomeen en normaliter zou ik zelfs een V10 overwegen, ware het niet dat mijn vertrouwen in Audi en D'Ieteren uiteraard onder het nulpunt zit. Ik weet alleen niet wat ik anders moet kopen, want ik vind nog altijd dat de R8 de mooiste wagen ooit geproduceerd is, en afgaande op de reakties die ik op de wagen krijg ben ik alvast niet de enige die dit vind (mijn wagen staat inmiddels een 5-tal keer op internet op allerhande sites ==> o.a. op gespot in Keulen) . Onafgezien van de problemen die ik nu heb, is een Porsche een "kinderwagen". En ik mag dit zeggen want ik heb tien jaar met Porsche gereden. Mijn enige Porsche die qua rijplezier "een beetje" in de buurt kwam van de R8 was mijn Porsche 993, maar die maken ze niet meer. Nu maken ze nog Porsches met trekhaken ....
                                    Qua R8 kan ik nog een hoop "manquementen" opnoemen : ondermaatse ruitewissers, water in het motorcompartiment, open motorcompartiment dat vol stof en water geraakt, ruit achter de zetels die constant vuil is en niet kan ontdooid worden, enz ... en toch weegt het rijplezier daartegen niet op .... wegligging is natuurlijk een ander paar mouwen, en daarom ... met verschrikkelijke pijn in het hart .... geen R8 meer .....
                                    bedankt voor deze fijne en eerlijk uitleg.
                                    We kennen elkaar totaal niet maar denk dat we volledig met de zelfde gedachten leven .
                                    tegenwoordig is het zeer moeilijk om een redelijk betaalbare " exclusieve wagen te vinden "
                                    De r8 is inderdaad de enige die daar met kop en schouder bovenuitsteekt.
                                    Ik zou begod ook niet weten wat anders in aanmerking kan komen .
                                    Ik heb de p997 aangekocht omdat deze ' iets' minder opvallend is .
                                    Ben ook zelfstandig en wil niet direct in de kijker lopen ( dat is natuurlijk weer een discussie op zich daarover) maar had ik het geweten hield ik daar geen rekening mee en kocht iets exclusiever . Maar de vraag is WAT ???? Nu twijfel ik natuurlijk sterk na de ervaringen van jou .
                                    Het kost allemaal veel geld , we moeten er veel voor doen en wil veeeeel voor mijn geld , das al .

Oja nogeven terug naar de R8 , wat bedoel je met : wegligging is een ander paar mouwen ??? Mogen we dit positief opvatten ???? geert

Comment

Geert

Nee, ik bedoel dat in de gegeven omstandigheden mijn R8 qua wegligging een ramp is ! Ik heb zowel de V8 als de V10 uitgebreid kunnen testen en indien ok, is dit de meest opwindende wagen die er bestaat ... maar goed ... bij mij is het anders uitgedraaid ...

PS : nog een toevoeging : stoor je niet qua "imago" van de R8. Overal waar ik met de R8 kom is er geen kat die nog naar een andere wagen kijkt, ook al reed er in Knokke achter mij een Ferrari enz ... Mensen kwamen op de straat gelopen om met hun GSM foto's te maken ...Het grote verschil is dat de reakties op de R8 unaniem positief zijn en niet zoals bij Porsche, reakties van afgunst en "wat voor nen dikke nek hebt gij" ! Ik heb zelfs motards gehad die mij inhaalden en die een kilometer verder voor de spoorweg klaarstonden met het fototoestel in de hand om mij te fotograferen ... Idem dito op de snelweg waar ik gemiddeld drie à vier keer per dag gefilmd of gefotografeerd wordt ! I Is TOTAAL anders dan met een Porsche of met om het even welke andere wagen ...

Comment

Amai, ik heb ook veel problemen met de A5 maar een R8 is natuurlijk nog wat anders. Zou echt niet mogen voor zo'n auto en heel dat gedoe met je onderhoud zou ik ook maar niets vinden.

Ik heb onder andere ook problemen met de uitlijning van m'n spoor / stuur (sleept al 7 maanden aan)
                                        Heb jij ze nu dan officieel in gebreke gesteld via een advocaat? Want ik begin het ook beu te geraken.

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Vergeet ACZ, Vergeet D'ieteren

ga gewoon naar een erkende garage in Duitsland.
                                        Duitsers zelf zijn veel punctueler.

hier in brussel heerst soms een lax elite sfeertje en nemen ze je als klant niet aux serieus ..
                                        Totaal niet klantvriendelijk .. been there done that ..
                                        En hoe regel je dat dan? Gewoon afspraak maken in Duitsland en zeggen dat je wil langskomen??
                                        Last edited by dragonfly; 04/01/2010, 17:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                          bedankt voor deze fijne en eerlijk uitleg.
                                          We kennen elkaar totaal niet maar denk dat we volledig met de zelfde gedachten leven .
                                          tegenwoordig is het zeer moeilijk om een redelijk betaalbare " exclusieve wagen te vinden "
                                          De r8 is inderdaad de enige die daar met kop en schouder bovenuitsteekt.
                                          Ik zou begod ook niet weten wat anders in aanmerking kan komen .
                                          Ik heb de p997 aangekocht omdat deze ' iets' minder opvallend is .
                                          Ben ook zelfstandig en wil niet direct in de kijker lopen ( dat is natuurlijk weer een discussie op zich daarover) maar had ik het geweten hield ik daar geen rekening mee en kocht iets exclusiever . Maar de vraag is WAT ???? Nu twijfel ik natuurlijk sterk na de ervaringen van jou .
                                          Het kost allemaal veel geld , we moeten er veel voor doen en wil veeeeel voor mijn geld , das al .

Oja nogeven terug naar de R8 , wat bedoel je met : wegligging is een ander paar mouwen ??? Mogen we dit positief opvatten ???? geert
                                          Aston Martin V8 Vantage, Wiesmann GT.

Nee, ik bedoel dat in de gegeven omstandigheden mijn R8 qua wegligging een ramp is !
                                          Een voorbeeld van?

Comment

Working...
                                          X