Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met mijn r8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Dat ding was niet brak, dat had een stevige ophanging ja, maar niet brak
    Bijna iedereen die ik ken met een Porsche heeft z'n koppeling al moeten vervangen...
    Tuur Bo?
    Daggie?
    Catscratch?
    Rami?
    Beltar?
    ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Tuur Bo?
      Daggie?
      Catscratch?
      Rami?
      Beltar?
      ....
      Wie zegt dat die hun koppelingen nog niet moeten vervangen hebben?...

Comment

Dat ding was niet brak, dat had een stevige ophanging ja, maar niet brak
        Bijna iedereen die ik ken met een Porsche heeft z'n koppeling al moeten vervangen...
        Bij 100.000km ok, maar toch niet 90% bij 25.000km he!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Bij 100.000km ok, maar toch niet 90% bij 25.000km he!
          ik ken 2 mensen met een 997s, 1ste heeft ze na 16kkm moeten veranderen, de andere na 29kkm.

Comment

Wie zegt dat die hun koppelingen nog niet moeten vervangen hebben?...

I give up

Comment

ik ken 2 mensen met een 997s, 1ste heeft ze na 16kkm moeten veranderen, de andere na 29kkm.
              Ik "ken" zo iemand met een Aston Martin V8 Vantage....

your point being?

Comment

Yep, hij heeft gelijk. Porsche bouwt nu eenmaal rijdend schroot.

Comment

Anway, genoeg off-topic.

Hopelijk geraakt het opgelost voor de topicstarter. Wat een service...

Comment

Ik ken (buiten dit forum) iemand met een 997 met 105.000km, en die heeft nog steeds zijn eerste koppeling die perfect z'n werk doet. Iemand anders met 120.000km heeft op die kmstand de koppeling van zijn 996 vervangen.
                    Last edited by ; 02/01/2010, 15:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Ik ken (buiten dit forum) iemand met een 997 met 105.000km, en die heeft nog steeds zijn eerste koppeling die perfect z'n werk doet. Iemand anders met 120.000km heeft op die kmstand de koppeling van zijn 996 vervangen.
                      De koppeling van onze 996 werkte op 160kkm nog steeds goed, ik zeg maar dat er mensen zijn die er wél problemen mee hebben...

Comment

ik (986 2.7): 68.000km en eerste koppeling
                        mijn pa (996 targa): 110.000km en eerste koppeling
                        mijn gebuur (997s): 80.000km en eerste koppeling

Comment

Veel zal wel afhangen van de rijstijl die je hebt.
                          Een vriend van mij rijd bvb al 50000km met dezelfde banden op zn 996!
                          Ik doe met mijn volvo 15000 km met een setje banden en remschijven, hopelijk met de P wat meer , want dat cijfert nogal!
                          Van die koppeling zal dat ook de ene bij de andere verschillen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
                            Ik doe met mijn volvo 15000 km met een setje banden en remschijven
                            Laat me een gokje doen, 1 of ander R model zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                              Laat me een gokje doen, 1 of ander R model zeker?
                              euh ja

Comment

... en nu weer ONTOPIC!!!!!!!!!!! ..., want met de koppelingdiscussie schiet de topicstarter niet veel op.

De R8 blijft een mooie wagen en zou nu (met name door D'Ieteren!!) een slechte naam krijgen.

ps. @GeertD .. wil die 'rammelbak' wel afhalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Dit interesseert me wel! (en is off-topic, dus het mag ook in pb )

Leg eens uit?
                                  Als je een Kever plat stampt, dan piept en kraakt dat toch. Simpel, niet?

Comment

Schande voor eender welk automerk, velen rekken het grootschalig probleem tot garantie is verstreken...succes met het vinden naar de juiste oplossing zonder kosten

Comment

Vergeet ACZ, Vergeet D'ieteren

ga gewoon naar een erkende garage in Duitsland.
                                      Duitsers zelf zijn veel punctueler.

hier in brussel heerst soms een lax elite sfeertje en nemen ze je als klant niet aux serieus ..
                                      Totaal niet klantvriendelijk .. been there done that ..

good luck anyway

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Vergeet ACZ, Vergeet D'ieteren

ga gewoon naar een erkende garage in Duitsland.
                                        Duitsers zelf zijn veel punctueler.

hier in brussel heerst soms een lax elite sfeertje en nemen ze je als klant niet aux serieus ..
                                        Totaal niet klantvriendelijk .. been there done that ..

good luck anyway
                                        jep ik ken er die met hun alfa over de grens op onderhoud gaan bij de dealer...correct en zonder gezeik bij onze oosterburen.

kunnen ze hier wat van leren...

een kennis van me heeft zijn touareg tdi V10 laten staan bij d'ieteren omdat ze ook zo arrogant waren na een gans jaar gezeik met de garantie enz enz

en rijdt nu saab...kan geen vag meer zien

good luck!
                                        Last edited by ; 02/01/2010, 23:53.

Comment

ps. @GeertD .. wil die 'rammelbak' wel afhalen[/quote]

ieder zijn neming dacht ik toch ????
                                          EN ge moet dat nu ook niet zo letterlijk nemen , ne mens gebruikt wel eens een ruige woordspeling !!!!!
                                          Blijf toch bij mijn standpunt hoor !!!! al heb ik misschien wel een deel van de fout doordat ik andere " poten" en veren laten plaatsen heb !!! en het confort dus verdwijnt als sneeuw in de zon .

maar goed TERUG ONTOPIC zoals gevraagd .
                                          Denk toch wel , met tijd en boterham een R8 te nemen.
                                          Lijkt me een zeer exclusieve wagen , ( 200 in belgie word hier verteld ) en goed in prijs op de 2dehandsmarkt . 70000-75000 euro voor bouwjaar 2007 met een 30000 km .
                                          Die wagens kunnen toch niet ZO slecht zijn hé , en ja de garantie ...... zou ook overwegen de grens overtesteken bij een dealer mocht er geen oplossing zijn .
                                          Ga deze week eens navragen bij een goede garage in de buurt , ook BOSCHCENTER en dealer van de duitse topmerken AUDI en MERCEDES of dat eigenlijk zo een probleem zou zijn met de garantie !!!!

Comment

Working...
                                          X