Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met mijn r8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @dragonfly

Inderdaad, alle partijen gedagvaard via advokaat. Anders komt er niets van ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
      Inderdaad, alle partijen gedagvaard via advokaat. Anders komt er niets van ....
      Kost dat veel geld want ik heb maar een A5 gekocht hé, geen R8

Comment

• @TomT

Sorry, Tom, zijn niet te vergelijken .... Zijn "karretjes" om in de garage te zetten ... Ik zoek een wagen om mee te "rijden" ! Daarnaast zijn de AM's nog grotere brokkenkarren ! En de Wiesman, tja, prachtig wagentje voor op de kermis ....

Comment

• @dragonfly

Is normaal gezien verzekerd in jouw rechtsbijstandsverzekering ! Vraag eens na bij jouw makelaar ! In dat geval is alles gratis !

Comment

Sorry, Tom, zijn niet te vergelijken .... Zijn "karretjes" om in de garage te zetten ... Ik zoek een wagen om mee te "rijden" ! Daarnaast zijn de AM's nog grotere brokkenkarren ! En de Wiesman, tja, prachtig wagentje voor op de kermis ....
            Ik vond een Aston Martin nochtans meer rijplezier bieden dan een R8. Maar misschien hebben we een verschillende visie op rijplezier.

En tegenwoordig zitten die auto's wel goed in mekaar, de tijd dat het brokkenkarren waren is voorbij aan het gaan.

Comment

• @TomT

Tom kijken en luisteren vanaf 7,40'' : goed samengevat ! En daarmee begrijp je wat ik bedoel ! Veel plezier !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                ben benieuwd
                we hadden bijna een R8 gekocht, maar in 2 garages slechte ervaringen met onze A6 deed me van gedacht veranderen
                'k heb dan maar Engelse rommel gekocht
                Met de A6 of met de garage's?
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Slaat eigenlijk nergens op dat je enkel bij ASC op onderhoud mag. Al geprobeerd van gewoon bij een andere garage binnen te stappen? Ronduit schandalig he...

Weet niet of dit hier al gepost is

Comment

http://www.5min.com/Video/Ice-Racing...ge419-99373169

Tom kijken en luisteren vanaf 7,40'' : goed samengevat ! En daarmee begrijp je wat ik bedoel ! Veel plezier !
                    Dus, een R8 zou je kopen omdat het een leuke auto is die de eigenaar gelukkig maakt omwille van hoe hij rijdt, en niet omdat hij een exotische badge heeft plakken.

Mja, eerlijk gezegd ben ik het daar niet echt 100% mee eens. De R8 voelde voor mij wat 'saai' aan. Pas op, ik vind het een zeer mooie auto, alleen puur qua rijgedrag kon de R8 me niet bekoren zoals hij dat wel kon met zijn looks. Misschien dat een manuele meer sensatie geeft, daar heb ik nog geen ervaring mee. Maar zijn algmeen rijgedrag stelde me wat teleur. Dat rijplezier vond ik wel terug bij de Aston. Een Porsche zou op dat vlak nóg beter zijn, maar daar heb ik nog niet mee gereden.

Maar jij bent blij met hoe je auto rijdt, en dat is het belangrijkste.
                    Je bent ook blij dat je auto geen negatief imago heeft zoals een Ferrari of een Lambo, en daar heb je zeker volledig gelijk in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Met de A6 of met de garage's?
                      alle drie
                      A6 is een Merc C220 geworden
                      speelgoed: Morgan

OT:
                      in Zaventem zaten mijn vriendin en ik te meten hoe lang/hoog de overhang vooraan was,
                      (ivm inrit ondergrondse parking appartement)
                      denk je dat wij als 'klanten' behandeld werden: NIET DUS

Comment

• @flupke

Heb op Francorchamps gezeten met de V10 in aanwezigheid van Tom Boonen en de voorstelling van de V10 in Zaventem meegemaakt in aanwezigheid van Koentje Wauters ! Moest ne keer gezien hebben hoe ACZ die gasten soigneert ! !! Gelijk prinsen !! Koentje Wauters smeekt nu om met de V10 Le Mans te mogen rijden omdat zijn Viperke precies toch niet je-dat is. Wees maar zeker dat ACZ in Duitsland aan 't lobbyen is om dit voor mekaar te brengen ! De gewone rijder blijft inderdaad in de kou staan ... maar Audi heeft precies nog niet begrepen dat het zo niet werkt en dat iemand die geld genoeg heeft voor een R8 zijn geld overal kan gaan uitgeven ... Maar is inderdaad een onverkwikkelijke en spijtige vaststelling !

Comment

PS : ik heb tien jaar met Porsche gereden en zou onder geen enkele voorwaarde nog terug willen naar Porsche. Ongeacht de problemen die ik nu ondervind is de R8 een wagen van de 22ste eeuw, vergeleken met een Porsche die in mijn ogen nog altijd 19de eeuws is.
                          Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
                          Onafgezien van de problemen die ik nu heb, is een Porsche een "kinderwagen". En ik mag dit zeggen want ik heb tien jaar met Porsche gereden. Mijn enige Porsche die qua rijplezier "een beetje" in de buurt kwam van de R8 was mijn Porsche 993, maar die maken ze niet meer. Nu maken ze nog Porsches met trekhaken ....
                          Elk zijn (ongenuanceerde) mening natuurlijk, maar ik vind verschillende van uw uitspraken nogal heel kort door de bocht.
                          Blijkbaar was Porsche dan toch zo slecht niet gezien je er toch 10 jaar mee gereden hebt.
                          "Porsches met trekhaken"
                          Hoe omschrijf je een Q7 dan?

Oorspronkelijk geplaatst door QUATTRO R8 Bekijk Berichten
                          PS : nog een toevoeging : stoor je niet qua "imago" van de R8. Overal waar ik met de R8 kom is er geen kat die nog naar een andere wagen kijkt, ook al reed er in Knokke achter mij een Ferrari enz ... Mensen kwamen op de straat gelopen om met hun GSM foto's te maken ...Het grote verschil is dat de reakties op de R8 unaniem positief zijn en niet zoals bij Porsche, reakties van afgunst en "wat voor nen dikke nek hebt gij" ! Ik heb zelfs motards gehad die mij inhaalden en die een kilometer verder voor de spoorweg klaarstonden met het fototoestel in de hand om mij te fotograferen ... Idem dito op de snelweg waar ik gemiddeld drie à vier keer per dag gefilmd of gefotografeerd wordt ! I Is TOTAAL anders dan met een Porsche of met om het even welke andere wagen ...
                          Als ik moet kiezen tussen aandacht (wat je zo te horen wel kunt smaken) en een deftige wegligging, dan wist ik het wel

Comment

• Waarom geen jong tweedehandse gallardo? en aangezien u wel wa km aflegt mss een bentley speed? dat zijn toch ook kwalitatieve wagens met veel rijplezier?
                            Last edited by kefkie; 04/01/2010, 18:23.
                            BMW X5 45e

Comment

• @Dimas

Ik voel dat ik een Porsche-adept aan de lijn heb, maar zo heb ik er wel nog ontmoet. Je kan het ook omdraaien : waarom ben ik na 10 jaar Porsche weggestapt ? (PS : Porsche met trekhaak is GEEN Jeep maar een Panamera ... begrijpe wie kan).
                              Het heeft ook geen zin om met een Porsche-adept te discussiëren want die kijken niet verder dan het Porsche-plaatje dat hun wordt opgehangen.
                              En over de wegligging van een Porsche kan ik je ook wel een boekje opendoen ! Ik mag, als ex-Porsche rijder spreken en ik geef toe .... mijn R8 doet het niet goed qua wegligging, wat niet wegneemt dat het verschil in "eeuwen" van toepassing blijft. Als ik morgen de mooiste vrouw ter wereld heb, die in een ongeval één been kwijtraakte, heb ik die nog altijd véééél liever dan een lelijke dikke met twee benen !

Comment

• Begint hier zowaar nog plezant te worden

Comment

Het heeft ook geen zin om met een Porsche-adept te discussiëren want die kijken niet verder dan het Porsche-plaatje dat hun wordt opgehangen.
                                  Allesbehalve.
                                  Ik rij een Porsche als derde wagen à rato van max. 10.000km/jaar dus een 'adept' kun je me zeker niet noemen. Als er ene geen merkenbril op heeft, dan ben ik het wel.
                                  Maar je hebt gelijk, het is me intussen wel duidelijk dat het idd. geen zin heeft om met een figuur als u te "discussiëren"

Comment

Als ik morgen de mooiste vrouw ter wereld heb, die in een ongeval één been kwijtraakte, heb ik die nog altijd véééél liever dan een lelijke dikke met twee benen !
                                    Wat heeft dit nu te maken met de wegligging van Porsche ???

Comment

• Weer een nieuw lid die hier een niet onopgemerkte intro maakt

Comment

• Je had beter in die garage wat meer discussies aangegaan ipv hier, denk ik zo

Mij lappen ze zoiets niet, ik had daar nooit vertrokken zonder dat dat gemaakt was. Zelfs al was het "maar" een A4

Comment

Ik voel dat ik een Porsche-adept aan de lijn heb, maar zo heb ik er wel nog ontmoet. Je kan het ook omdraaien : waarom ben ik na 10 jaar Porsche weggestapt ? (PS : Porsche met trekhaak is GEEN Jeep maar een Panamera ... begrijpe wie kan).
                                          En over de wegligging van een Porsche kan ik je ook wel een boekje opendoen ! Ik mag, als ex-Porsche rijder spreken en ik geef toe .... mijn R8 doet het niet goed qua wegligging, wat niet wegneemt dat het verschil in "eeuwen" van toepassing blijft. Als ik morgen de mooiste vrouw ter wereld heb, die in een ongeval één been kwijtraakte, heb ik die nog altijd véééél liever dan een lelijke dikke met twee benen !
                                          LOL.

Ik was enorme fan van de R8 (en ben het nog steeds van zijn looks), tot dankzij een ander forumlid ik de mogelijkheid had zo een V8 eens aan de tand te voelen (en ik was serieus content!). Viel me dat tegen (voor mij). Ik was er echt effe niet goed van dat de looks van die kar samengingen met zo weinig beleving. Ik vond het echt jammer. Geen slecht woord over de wegligging he, daar niet van!

Dan ben ik eens bij Porsche binnengestapt, hoewel het merk me hoegenaamd niet interesseerde (al dan niet omwille van de reputatie van:"iedereen met geld die niet weet welke sportieve auto kopen koopt dan maar een Porsche"). Maar eens ermee gereden te hebben snapte ik het wel waarom, dat was toch andere koek qua sensaties.

Dat iedereen andere voorkeuren heeft kan ik begrijpen, en er zijn mensen die meer bij een R8 passen net zoals er mensen zijn die meer hun ding vinden in een Morgan ofzo (en DAT zijn pas zieke geesten! ). Maar om daarom te zeggen dat een Porsche de baan niet houdt en een compleet achterhaalde auto is (zeker als je ziet welke prestaties een 911 die goedkoper is dan een R8 eruit haalt tov die R8 ) getuigt toch ook van niet al te veel inzicht, ongeacht al je jaren ervaring met Porsche.

Comment

Working...
                                          X