Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ecodrive en schakelen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pina- Bekijk Berichten
ik naar 2e moet schakelen op 1500: doe ik juist
ik naar 3e moet schakelen op 1200: ik doe het op 1800
ik naar 4e moet schakelen op 1100: ik doe het op 2100
ik naar 5e moet schakelen op 1000: ik doe het op 2200
ik naar 6e moet schakelen op 900: ik doe het op 2200
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZo'n waarden zijn toch best haalbaar (in een smallblock V8 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenda' pas ecodrive
50 rijden gebeurd in 4e. in 3e draai ik 1900 toeren, in 4e maar 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik trek door tot net voor het moment dat mijn kleppen door de motorkap vliegen en dan schakel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenIk denk dat ik sowieso moet rijden in 4de vitesse met een snelheid van 50km/u. In 3de doe ik namelijk 2500 toeren, in 4de iets minder dan 2000.
In 3de rijdt ie 'ongemakkelijker' dan in 4de.
Comment
-
Comment
-
Onlangs ging ik mee met m'n nonkel in z'n bestelwagen, net dezelfde als de onze (mercedes sprinter 316cdi), zelfde leeftijd, ongeveer zelfde aantal km,...
Wat mij enorm opvalt is dat z'n bestelwagen totaal anders rijdt als de onze, het is net alsof hij heeft veel meer pk, accelereert veel sneller,...
Ook moet ik erbij vertellen dat hij een zeer zware voet heeft dus zeer sportief rijdt...
Onze bestelwagen daarentegen wordt dagelijks bestuurd door m'n ma, die daar zeer rustig mee rijdt en 70 % autosnelweg-km doet...
Nu is m'n vraag of die verschillen in prestaties te wijten zijn aan de bestuurder??
Mvg
Comment
-
Het zou ook kunnen dat er aan die van jullie iets scheelt he, kapotte luchtmassameter of zo (ik zeg maar wat).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHet zou ook kunnen dat er aan die van jullie iets scheelt he, kapotte luchtmassameter of zo (ik zeg maar wat).
Hij is gewoon een stuk trager dan die van m'n nonkel...
Comment
Comment