Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat voor documentatie, en wat zat er in de persmap? .
Alla catalogi. Dus van beide modellen de gewone catalogus (te downloaden op de website), de prijs- en optielijst, van de roadster ook de bijkomende prijslijst van het carbon interieur, de brochure met technische gegevens, en een algemene Wiesmann brochure. De perskit is een CD-Rom met highres-pics en wat teksten in allerlei formaten.
Trouwens nog een leuke anekdote over. We waren bijna 't salon rond, en ik wist dat ik nog iets vergeten was. O juist, pics van 't dashboard van de G ! Hup naar MB gehuppeld. Daar aangekomen zet ik me achteraan in de G 320 CDI, en maak het kiekjeskanon schietensklaar. Vooraan in de bestuurderszetel zit er echter zo'n mega-vadsige "Boer Speeltie", ge kent ze wel, 1m98 groot, vaal kleurloos strohaar, roze varkenshuid, stinkend naar oud zweet, nen gebreide pull cuvée 1982 (dank u, bomma) met hoofdkleuren vaalgrijs, afgeschenen roze en marineblauw, nen jeans van in de Wibra, en werkbottines met stalen tippen van 19 jaar oud en zo versleten als de straat, en als toetje zo'n zwarte budgetvest van in de Zeeman. En die zat daar te stinken vent, mor stinken ! Ik werd bekans opnieuw slecht...
Enfin, dat varken bleef daar dus minuuuutenlang aan elk knoppeke en hendelke en dingske trekken en duwen en schuiven, alsof alles eraan moest. Ik werd het zo vlammende beu, dat ik op 'n bepaald moment heb gevraagd of 'ie even plaats wou maken voor een foto van 't dashboard. "Ja doe maar." Maar meneer, u zit in de weg." (ik zat op de rechter passagiersplaats achteraan ), en 'ie begon de hint te snappen (wat niet simpel is met 3 hersencellen en een IQ ter grootte van het aantal Amerikaanse presidenten dat al een sigaar in de pröt van een stagaire heeft gesopt), maar wou precies moeilijk beginnen doen. Nog een geluk dat 'ie de vadsig was om zich om te draaien. Net op datzelfde moment komt er een madammeke op de rechter passagierszetel vooraan gekropen, en ze trekt de deur toe. Ze snuift twee keer, ruikt de belegen zweetgeur, roept half stamelend "Oh mein Gott" en sprint de auto uit (écht). Dat was de druppel voor meneer de varkenstrog, en 'ie is dan toch maar uitgestapt.
Comment