Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Guest repliedhet is het model van voor de facelift van 2006 maar heb de achterlichten van het nieuw model gestoken en dat was heel leuk en het is de 118 d met 122 pk en 280 nm maar is gechipt tot 155 pk en 345 nm
-
Guest repliedja ik heb op de zijkant ook de orginele striping maar door het licht en het fototoestel zie je hem niet zo goed
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenbij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?
alvast bedankt
Verlaging zou ik toch nog zeker monteren, eibach veren -3cm zou voor mij al voldoende zijn.
Enkel nog de sideskirts monteren, en de M-logo's eraf halen
Leave a comment:
-
Is daar nu een striping op de zijkant of zie ik dat verkeer?
Tis nice! Kleur is eens wat anders, nog niet gezien eigenlijk i.c.m. sportpakket.
Maar dat M-logo zou ik daar ni durven opkleven, en denk dat je hier wel veel die opmerking zal krijgen.
De plaats van uw nummerplaat vooraan is wel niet echt bevorderlijk voor de koeling!
Leave a comment:
-
Guest repliedmijn e87
bij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?
alvast bedankt
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Shiznit Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Shiznit Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenOok eens mijn kleintje hierop zwieren .
TSW Snetterton
Vooraan 18x8 ___225/40 michelin ps 2
Achteraan 18x9.5 ___255/35 michelin ps2
let niet op de fotokwaliteit .
Leave a comment:
-
Guest repliedOok eens mijn kleintje hierop zwieren .
TSW Snetterton
Vooraan 18x8 ___225/40 michelin ps 2
Achteraan 18x9.5 ___255/35 michelin ps2
let niet op de fotokwaliteit .
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door nicodw Bekijk BerichtenHelemaal af !!!
Leave a comment:
-
Guest replied -
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Nynck Bekijk BerichtenWaar zou ik het best terecht kunnen om een dakspoiler te laten plaatsen op mijn e87 118d?
Ik heb deze spoiler gevonden: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=630
Hij zou wel nog moeten herspoten worden in Le Mans blauw.
Ga ik hiervoor best naar een BMW garage of kan dit ook bij een gewone carrosserie?
Greets
Leave a comment:
-
Waar zou ik het best terecht kunnen om een dakspoiler te laten plaatsen op mijn e87 118d?
Ik heb deze spoiler gevonden: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=630
Hij zou wel nog moeten herspoten worden in Le Mans blauw.
Ga ik hiervoor best naar een BMW garage of kan dit ook bij een gewone carrosserie?Last edited by Nynck; 15/04/2010, 15:03.
Leave a comment:
-
Kijk hier even. Zeer schappelijk in prijs.
Oorspronkelijk geplaatst door Dejviisz Bekijk BerichtenHi ik ben nieuw op deze forum heb lang meoten zoeken voor een forum voor mijn nieuwe 1 serie .
Ik had een vraagje , waar ik een M pakket ( voor en achter bumper ) kan aanschaffen voor een redelijk prijs , via internet het liefst aangezien ik in nederland woon .
Leave a comment:
-
Guest repliedHi ik ben nieuw op deze forum heb lang meoten zoeken voor een forum voor mijn nieuwe 1 serie .
Ik had een vraagje , waar ik een M pakket ( voor en achter bumper ) kan aanschaffen voor een redelijk prijs , via internet het liefst aangezien ik in nederland woon .
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Kalkoen Bekijk Berichtenmerci al jonges!
Coussee: die kruipolie, hebt ge daar de klink voor gedemonteerd, of gewoon opengehouden en erin gespote?
Leave a comment:
-
Guest repliedmerci al jonges!
Coussee: die kruipolie, hebt ge daar de klink voor gedemonteerd, of gewoon opengehouden en erin gespote?
Leave a comment:
Leave a comment: