Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenJe moet die LED rings niet vervangen enkel een LED lampje insteken . Normaal is dat een H8 lamp.
Leave a comment:
-
Die aftermarket LED dingen zijn meestal rommel. Teveel hitte, kostelijk, onvoldoende lichtopbrengst,... . Ik heb gewoon chinese halo lampkes gestoken die blauw getint zijn. Schijnt fel, kost twee keer niks en ziet er wit uit.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAfblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
Normaal worden de lichtblokken volledig vervangen voor wie LED AE's wilt, zoals dit; http://www.hlautomotive.com/nl/angel...e87-04-09.html
Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? OEM xenon is het mooist.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAfblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
Normaal worden de lichtblokken volledig vervangen voor wie LED AE's wilt, zoals dit; http://www.hlautomotive.com/nl/angel...e87-04-09.html
Leave a comment:
-
Guest repliedAfblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
Leave a comment:
-
Guest repliedbeste bmw vrienden ,ik heb een bmw 120d cabrio met xenon origineel ook grootlicht ,nu de angel eyes zijn geel en ik zou die als de xenon willen ,
weten jullie goede adressen waar ze die leds hebben ,regio turnhout ,
bedankt
Leave a comment:
-
Guest repliedDat zijn de M dubbelspaak 208 M velgen. Kosten een goeie €500 per stuk.
Leave a comment:
-
Guest repliedHoi, past zeer goed op 1 serie.Heb zelf op mijn ex e81 8x18 et 38 bbs rx gehad met 225 40 18.Lag zelfs op schroefkit.
Leave a comment:
-
Guest repliedHallo ik heb eens een vraag ik heb mij een set velgen aangeschaft maar nog niet ontvangen het gaat om een 8x18 met banden 225 40 r18 rn et 35. Maar ik heb vernomen dat et 35 alleen maar voor een e90 zou zijn en niet zou passen op en e87 is dit waar of niet
hier een foto van de velgen in kwestie
Alvast beanktBijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk BerichtenHeeft er toevallig al iemand een 1'tje met zwarte velgen gevonden?
zo als die van mij ?
maar moet nog van alles aan gebeuren ben aant zoeken waar ik aurodianemics kit kan kopen
met mijn kleur en angel aye's als iemand een goodkope winkel webshop weet email me dan
alvast bedankt
Leave a comment:
-
Guest repliede87 facelift xenon
hoi,
even vraagje
Wat is de beste oplossing om aftermarket angel eyes op een non-xenon e87 facelift te krijgen?
Heb al een stuk of 20 pagina's gelezen van dit topic maar niet echt de oplossing gevonden :p
thanks
edit:
heb al lang gevonden http://www.jmf-gadget.com/Webwinkel-...Koplampen.html
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenDenk niet dat de eindoverbrengingt van een 120d te lang zal zijn voor een 123d, gezien de geringe verschillen van de eerste 3 versnellingen en de overige versnellingen gelijk zijn, waarbij de 6de van de 123d zelf ietjes korter zal zijn.
Heb in ieder geval al geïnformeerd bij een bedrijf in Ieper of het kroonwiel en de pignon van een 120d kan gebruikt worden maar wisten niet direkt antwoord te geven. Ze gaan verder informeren en moet maandag terugbellen, ben benieuwd.
Wat die Quaife diff. betreft: Laat maar, veeeel te duur, 1880€ zonder montage..
Voor mezelf maakt het me niet uit, ik kom zelden boven 150km/h en de hernemingen en acceleratie daaronder zijn prima met de korte eindoverbrenging...
Leave a comment:
-
Guest repliedDenk niet dat de eindoverbrengingt van een 120d te lang zal zijn voor een 123d, gezien de geringe verschillen van de eerste 3 versnellingen en de overige versnellingen gelijk zijn, waarbij de 6de van de 123d zelf ietjes korter zal zijn.
Heb in ieder geval al geïnformeerd bij een bedrijf in Ieper of het kroonwiel en de pignon van een 120d kan gebruikt worden maar wisten niet direkt antwoord te geven. Ze gaan verder informeren en moet maandag terugbellen, ben benieuwd.
Wat die Quaife diff. betreft: Laat maar, veeeel te duur, 1880€ zonder montage..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik toch wel dat de 123d dezelfde verhoudingen als een 120d had kunnen hebben.
Inderdaad, vooral voor de topsnelheid maar ook voor het verbruik.
Nu ja, 't is niet anders, spijtig.
Vraag mij trouwens af: De diff. van een 120d overzetten... maar gaat dat wel en quanta costa.
Gewoon u rijstijl aanpassen helpt ook al veel, na 2 jaar en 60000km nog steeds supercontent van men beestje
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMisschien dat door de langere eindoverbrenging van de 120d zijn kortere 3 eerste verhoudingen ongeveer gelijk worden zoals die van een 123d?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHoe verklaar je dan de kortere verhoudingen van de 120d volgens de cataloog? Het scheelt niet veel, maar er is wel een verschil, vooral tot de vierde versnelling.
Leave a comment:
-
Guest repliedPersoonlijk vind ik toch wel dat de 123d dezelfde verhoudingen als een 120d had kunnen hebben.
Inderdaad, vooral voor de topsnelheid maar ook voor het verbruik.
Nu ja, 't is niet anders, spijtig.
Vraag mij trouwens af: De diff. van een 120d overzetten... maar gaat dat wel en quanta costa.
Leave a comment:
Leave a comment: