Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jan
    replied
    OEM is 1 lamp met een lichtring

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Je moet die LED rings niet vervangen enkel een LED lampje insteken . Normaal is dat een H8 lamp.
    Weeral wat bijgeleerd. Ik had aftermarket lampen en in die ringen zaten een paar 10tal LED's.

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Die aftermarket LED dingen zijn meestal rommel. Teveel hitte, kostelijk, onvoldoende lichtopbrengst,... . Ik heb gewoon chinese halo lampkes gestoken die blauw getint zijn. Schijnt fel, kost twee keer niks en ziet er wit uit.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Afblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
    Normaal worden de lichtblokken volledig vervangen voor wie LED AE's wilt, zoals dit; http://www.hlautomotive.com/nl/angel...e87-04-09.html

Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? OEM xenon is het mooist.
    Je moet die LED rings niet vervangen enkel een LED lampje insteken . Normaal is dat een H8 lamp.

Leave a comment:

• Jan
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Afblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
    Normaal worden de lichtblokken volledig vervangen voor wie LED AE's wilt, zoals dit; http://www.hlautomotive.com/nl/angel...e87-04-09.html
    Euhm? Bij oem xenons op een E87 kan je de lampjes van de angel eyes gewoon apart vervangen hoor..

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    beste bmw vrienden ,ik heb een bmw 120d cabrio met xenon origineel ook grootlicht ,nu de angel eyes zijn geel en ik zou die als de xenon willen ,
    weten jullie goede adressen waar ze die leds hebben ,regio turnhout ,

bedankt

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dat zijn de M dubbelspaak 208 M velgen. Kosten een goeie €500 per stuk.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    [QUOTE=Nemo;2095633]die 2.0d logo is wel mooi op de zijkant

margi tjoening

Hi, wat voor velgen zijn het?

Leave a comment:

• Devildriver
    Guest replied
    Hoi, past zeer goed op 1 serie.Heb zelf op mijn ex e81 8x18 et 38 bbs rx gehad met 225 40 18.Lag zelfs op schroefkit.

Leave a comment:

• derpassat
    replied
    Welke breedte hebben de velgen, is ook wel van belang

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hallo ik heb eens een vraag ik heb mij een set velgen aangeschaft maar nog niet ontvangen het gaat om een 8x18 met banden 225 40 r18 rn et 35. Maar ik heb vernomen dat et 35 alleen maar voor een e90 zou zijn en niet zou passen op en e87 is dit waar of niet

hier een foto van de velgen in kwestie

Alvast beankt
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk Berichten
    Heeft er toevallig al iemand een 1'tje met zwarte velgen gevonden?
    http://ins2170.deviantart.com/galler...craps#/d3ffvpz

zo als die van mij ?
    maar moet nog van alles aan gebeuren ben aant zoeken waar ik aurodianemics kit kan kopen
    met mijn kleur en angel aye's als iemand een goodkope winkel webshop weet email me dan
    alvast bedankt

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    e87 facelift xenon

hoi,

even vraagje

Wat is de beste oplossing om aftermarket angel eyes op een non-xenon e87 facelift te krijgen?

Heb al een stuk of 20 pagina's gelezen van dit topic maar niet echt de oplossing gevonden :p

thanks

edit:

heb al lang gevonden http://www.jmf-gadget.com/Webwinkel-...Koplampen.html
    Last edited by ; 28/03/2011, 19:09.

Leave a comment:

• Onehp
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Denk niet dat de eindoverbrengingt van een 120d te lang zal zijn voor een 123d, gezien de geringe verschillen van de eerste 3 versnellingen en de overige versnellingen gelijk zijn, waarbij de 6de van de 123d zelf ietjes korter zal zijn.
    Heb in ieder geval al geïnformeerd bij een bedrijf in Ieper of het kroonwiel en de pignon van een 120d kan gebruikt worden maar wisten niet direkt antwoord te geven. Ze gaan verder informeren en moet maandag terugbellen, ben benieuwd.
    Wat die Quaife diff. betreft: Laat maar, veeeel te duur, 1880€ zonder montage..
    Je hebt gelijk, ik had verkeerdelijk de bakverhoudingen van de 118d in gedachten, die zou met een eindoverbrengingen van een 120d een theoretische top hebben van 330km/h (@4700rpm), wat er een beetje over zou geweest zijn...

Voor mezelf maakt het me niet uit, ik kom zelden boven 150km/h en de hernemingen en acceleratie daaronder zijn prima met de korte eindoverbrenging...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Denk niet dat de eindoverbrengingt van een 120d te lang zal zijn voor een 123d, gezien de geringe verschillen van de eerste 3 versnellingen en de overige versnellingen gelijk zijn, waarbij de 6de van de 123d zelf ietjes korter zal zijn.
    Heb in ieder geval al geïnformeerd bij een bedrijf in Ieper of het kroonwiel en de pignon van een 120d kan gebruikt worden maar wisten niet direkt antwoord te geven. Ze gaan verder informeren en moet maandag terugbellen, ben benieuwd.
    Wat die Quaife diff. betreft: Laat maar, veeeel te duur, 1880€ zonder montage..

Leave a comment:

• Onehp
    replied
    Persoonlijk vind ik toch wel dat de 123d dezelfde verhoudingen als een 120d had kunnen hebben.
    Inderdaad, vooral voor de topsnelheid maar ook voor het verbruik.
    Nu ja, 't is niet anders, spijtig.

Vraag mij trouwens af: De diff. van een 120d overzetten... maar gaat dat wel en quanta costa.
    Is idd de eindoverbrenging die veel langer is op de 120d, te lang voor de 123d. In duitsland zij er een paar tuners die een langere eindoverbrenging steken op de 123d, mss de moeite als je al bezig bent en bv. een quaife LSD steekt (ook duur). Maar voor mij niet de moeite. Ik zou dan eerder de spreiding van de eerste drie versnellingen willen veranderen, zodat de eerste 50% langer is en de rest dichter op elkaar ligt. Maar zo kunt ge bezig blijven.
    Gewoon u rijstijl aanpassen helpt ook al veel, na 2 jaar en 60000km nog steeds supercontent van men beestje

Leave a comment:

• Beta
    replied
    Misschien dat door de langere eindoverbrenging van de 120d zijn kortere 3 eerste verhoudingen ongeveer gelijk worden zoals die van een 123d?
    Aha, dat moet ook in rekening worden gebracht.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Hoe verklaar je dan de kortere verhoudingen van de 120d volgens de cataloog? Het scheelt niet veel, maar er is wel een verschil, vooral tot de vierde versnelling.
    Misschien dat door de langere eindoverbrenging van de 120d zijn kortere 3 eerste verhoudingen ongeveer gelijk worden zoals die van een 123d?
    Last edited by ; 08/12/2010, 13:53.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Persoonlijk vind ik toch wel dat de 123d dezelfde verhoudingen als een 120d had kunnen hebben.
    Inderdaad, vooral voor de topsnelheid maar ook voor het verbruik.
    Nu ja, 't is niet anders, spijtig.

Vraag mij trouwens af: De diff. van een 120d overzetten... maar gaat dat wel en quanta costa.

Leave a comment:

Working...
X