Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WC-eend
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichten
    weet er iemand waar die opzetstukken te verkrijgen zijn op deze m-bumpern en wat de prijs hiervan is?
    Dat zijn opzetstukken van Schnitzer.
    BMW-dealer DAVO (zie link) in Tongeren is officieel importeur/dealer van Schnitzer. Daar kan je dus altijd terecht.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    weet er iemand waar die opzetstukken te verkrijgen zijn op deze m-bumpern en wat de prijs hiervan is?
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.

maar ik wil dat het gaat zoals bij de facelift als je op de knop van openen of sluiten duuwt de lichten aangaan samen met de verlichting onder de klinken en de binnenverlichting en samen terug uitgaan.

weet er iemand of dit mogelijk is of je naar de garage kan gaan en dat laten instellen of er een how to bestaat waar je de verlichting aansluit op het circuit van de binnenverlichting of zo

alvast bedankt
    Je kunt zo'n follow me home modules kopen om dat te installeren maar ik vermoed niet dat je dit voor de facelift softwarematig kunt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.

maar ik wil dat het gaat zoals bij de facelift als je op de knop van openen of sluiten duuwt de lichten aangaan samen met de verlichting onder de klinken en de binnenverlichting en samen terug uitgaan.

weet er iemand of dit mogelijk is of je naar de garage kan gaan en dat laten instellen of er een how to bestaat waar je de verlichting aansluit op het circuit van de binnenverlichting of zo

alvast bedankt

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik heb eibach veren, -3 en -2
    dat is ongeveer gelijk aan een sportpakket, al zal je 1 cm verschil amper zien hoor

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Die zijn standaard op een facelift met xenonlichten.
    Ziet er alleszins chiquer uit dan de standaardachterlichten. Heb trouwens zelf ook blacklines (standaard op een Edition Sport).

Enfin, achteraf nog van achterlichten wisselen, zou ik nooit doen, maar toegegeven, die LED's achteraan en de angeleyes vooraan waren wel mede redenen om de xenons te nemen. De prijs (900 € incl. koplampsproeiers) viel uiteindelijk ook nog min of meer mee voor wat je ervoor terug krijgt, imo.
    ik heb een site gevonden waar ze vertellen wat je nodig hebt van materiaal en hoe je het moet doen om de nieuwe led achterlichten te installeren op de oude lichten. het enige probleem is dat het volledig in het spaans is. kan er hier iemand spaans om er een ned versie van te maken

de site is http://www.bmwfaq.com/f31/investigac...l-95-a-456263/

Leave a comment:

• Beta
    replied
    maar nu heb ik er nog andere gezien met led lichten vanachter, maar weet niet juist hoe deze verbonden zijn maar ze zijn wel mooier
    Die zijn standaard op een facelift met xenonlichten.
    Ziet er alleszins chiquer uit dan de standaardachterlichten. Heb trouwens zelf ook blacklines (standaard op een Edition Sport).

Enfin, achteraf nog van achterlichten wisselen, zou ik nooit doen, maar toegegeven, die LED's achteraan en de angeleyes vooraan waren wel mede redenen om de xenons te nemen. De prijs (900 € incl. koplampsproeiers) viel uiteindelijk ook nog min of meer mee voor wat je ervoor terug krijgt, imo.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
    in jouw geval niet, die auto staat wel hoog voor M-pakket te zijn. Is dat origineel?
    Blijft wel heel mooie kleur, vraag me af wrm er zo weinig rond rijden in die kleur
    nee het zijn de orginele veren geen veren van het m-pakket, drm ben ik op zoek naar veren en ik weet dat de sportveren van bmw 3 cm verlagen, dus drm heb ik schrik dat 4 cm te veel zal zijn met 18"

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik heb een paar veren van kw gezien dat rondom 4 cm verlagen er staan 18" velgen op gaat 4 cm niet te veel zijn?
    in jouw geval niet, die auto staat wel hoog voor M-pakket te zijn. Is dat origineel?
    Blijft wel heel mooie kleur, vraag me af wrm er zo weinig rond rijden in die kleur

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    bij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?

alvast bedankt
    ik heb een paar veren van kw gezien dat rondom 4 cm verlagen er staan 18" velgen op gaat 4 cm niet te veel zijn?
    Last edited by ; 15/08/2010, 18:24.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    nee er zijn aanpassing voor nodig ikzelf was eerst naar de garage geweest voor te vragen of het mogelijk was en kreeg daar het antwoord dat weet ik niet dat moet ik opzoeken. ik heb ze dan zelf geinstalleerd ben er wel ongeveer 3 uur aan bezig geweest voor de draden juist te verbinden. en belde dan de week erna naar de garage en kregg daar het antwoord sorry dat is niet mogelijk.

maar nu heb ik er nog andere gezien met led lichten vanachter, maar weet niet juist hoe deze verbonden zijn maar ze zijn wel mooier
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zal ook eens pics van mijn 120d posten, hij is van 2005 met 78000 km momenteel

Nog even een vraag, ik zie hierboven een 2005 model met facelift achterlichten. Zijn er veel aanpassingen nodig voor die te plaatsen, of gewoon hetzelfde?

En weet er iemand of ik mp3 kan afspelen? vind het nergens terug in mijn handleiding (is in frans)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    mooie eend.
    een verlaging zou niet misstaan bij deze eend.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
    Ik zie ook dat je een sharkfin antenne hebt geplaatst. Hoe heb je dit gedaan? Is dat gewoon zo'n model wat je over de bestaande blok zet? Of van een andere BMW (E91 oid.) de sharkfin besteld en aangepast?

Ik zou dit namelijk ook graag hebben ipv. de antenne die er nu opsteekt.
    euh dit is een orginele bmw vin ik weet niet van op welk model deze komt het kan zijn dat het van een e90 heb die besteld bij bmw zelf. en om te installeren was heel leuk. je moet hiervoor gans de zijkant als je de koffer open doet eraf halen zodat je de dakhemel kan losdoen ahteraan en dan moet je de bout los draaien waar de antenne mee vast zit. dan is de antenne helemaal los , dan haal je hem uit het dak en moet je met een special sleutel langs onder de vijzen los draaien zodat je gans het boovenste deel van de antenne eraf kan halen en dat je alleen nog onderkant hebt met het elec gedeelte van de antenne dit moet je dan terug vast zetten op het dak met de bout langs binnen.

maar dit alles was het makkelijke deel want de vorm van de haaivin komt niet overeen met dat van de antenne dus moet je dat gans mooi uitvijlen tot het mooi aansluit en dan met sterke dubbelzijdige tape erop plakken en dan heb je mijn resultaat

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik zie ook dat je een sharkfin antenne hebt geplaatst. Hoe heb je dit gedaan? Is dat gewoon zo'n model wat je over de bestaande blok zet? Of van een andere BMW (E91 oid.) de sharkfin besteld en aangepast?

Ik zou dit namelijk ook graag hebben ipv. de antenne die er nu opsteekt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
    Mooie bmw, heb je geen interieurfotos?
    Je weet toch dat in oktober/november de nummerplaten groter zullen worden, dan zou ik toch je nummerplaat niet voor je koeling meer hangen
    Je krijgt enkel zo'n nieuwe nummerplaat als je een wagen inschrijft, of bij verlies van je huidige nummerplaat. Anders blijf je gewoon rondrijden met de huidige (kleine) nummerplaat, dus 't vormt niet meteen een probleem.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    maar hij heeft nog genoeg koeling ik heb speciaal daarvoor een kleinere nrplaat gestoken zaodat de zijkanten lucht krijgen en bovenaan door de nieren krijg de ook nog koeling dus ik denk ni echt da da een probleemis en ik vind het ook mooier zo
    Mooie bmw, heb je geen interieurfotos?
    Je weet toch dat in oktober/november de nummerplaten groter zullen worden, dan zou ik toch je nummerplaat niet voor je koeling meer hangen

Leave a comment:

• Nynck
    replied
    @deneyer, zeer schone 1

Zou zo een dakspoiler in het zwart schoon zijn op le mans blauw?
    Ik zou dan ook wel mijn achterspoiler in het zwart laten spuiten.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    maar hij heeft nog genoeg koeling ik heb speciaal daarvoor een kleinere nrplaat gestoken zaodat de zijkanten lucht krijgen en bovenaan door de nieren krijg de ook nog koeling dus ik denk ni echt da da een probleemis en ik vind het ook mooier zo

Leave a comment:

• GeneticX
    replied
    het is het model van voor de facelift van 2006 maar heb de achterlichten van het nieuw model gestoken en dat was heel leuk en het is de 118 d met 122 pk en 280 nm maar is gechipt tot 155 pk en 345 nm
    Aangezien hij gechipt is het mss toch geen zo'n goed gedacht om de koeling te belemmeren....

Leave a comment:

Working...
X