Oorspronkelijk geplaatst door cody_772
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDit maar in het zwart?
[/IMG]
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZalige auto
Leave a comment:
-
Guest replied -
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDit maar in het zwart?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Maxavi Bekijk BerichtenSorry hoor, ik nam gewoon aan dat er niet veel Zwarte 18 duims met bmw center-cap bestaan die onder een 1 passen en vroeg me af of deze van bmw zelf kwamen of aftermarket, maar waar vind je ze dan?
Degene die ik gezien had waren 5 spaaks, meer kan ik er niet over zeggen.
Iets in dit genre?
Leave a comment:
-
Guest repliedDit maar in het zwart?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtennogmaals, ofwel zijn het OEMgepoedercoate velgen,
ofwel zijn het aftermarket velgen met BMW center-cap.
En een beetje meer info omtrent de velgen is altijd welkom...
"Zwarte velgen" dat is nogal vaag niet?
Das zoals een vrouw:
Zij: Schat ik heb ne schone auto gezien
hij: ha ja ? wa ver iets...
zij: Nen Blauwe...
Degene die ik gezien had waren 5 spaaks, meer kan ik er niet over zeggen.
Leave a comment:
-
Guest repliednogmaals, ofwel zijn het OEMgepoedercoate velgen,
ofwel zijn het aftermarket velgen met BMW center-cap.
En een beetje meer info omtrent de velgen is altijd welkom...
"Zwarte velgen" dat is nogal vaag niet?
Das zoals een vrouw:
Zij: Schat ik heb ne schone auto gezien
hij: ha ja ? wa ver iets...
zij: Nen Blauwe...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenBMW heeft geen zwarte velgen...
Zullen wel gepoederlakte ori velgen zijn geweest
Leave a comment:
-
Guest repliedBMW heeft geen zwarte velgen...
Zullen wel gepoederlakte ori velgen zijn geweest
Leave a comment:
-
Guest repliedKan er mij iemand vertellen waar ik de zwarte bmw 18" velgen vind voor onder de 1?
Ik heb namelijk een witte met m-pakket, en deze zouden er zeker niet onder misstaan
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenMaar ik heb een facelift zonder het M-Sportpakket. Volgens mij is dat nog lastiger te doen dan bij de andere modellen. Je geraakt er langs de motorkap niet echt goed bij. Morgen het nog eens proberen. Ik ben nogal voorzichtig, het is namelijk geen lease auto.
Uiteindelijk gaat de tweede er wel soepeler uit wegens de ervaring.
Ik ben al bij al blij met het resultaat.
Morgen naar de garage om het nieuwe chromé sierstuk voor de uitlaat te halen, want enkele vandalen hebben dat er vanonder uit gehaald.
Leave a comment:
-
Guest repliedDacht der strak een Eend gezien te hebben met BMW style 190 velgen van op de E90 (19")
Best wel vet...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIk had gedacht om blacklines op men leasewagen te zetten, maar uiteindelijk toch niet gedaan, wegens het feit dat ze toch niet zo schoon zouden staan, en wegens het feit dat als er iets aan zou mankeren, ik behalve alle kosten, ook nog eens schuld zou kunnen krijgen van weet ik veel wat allemaal. Het is namelijk een lease auto.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenMorgen het nog eens proberen. Ik ben nogal voorzichtig, het is namelijk geen lease auto.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is wat prutswerk, ja. Als je kolenschoppen van handen hebt kan het zijn dat je 't zelfs niet geklaard krijgt, ik herinner me dat m'n onderarmen vol schrammen stonden om aan die onderste clipjes te geraken...
Effe naar die tutorial zoeken.
Edit : hmmm, ik denk dat 't die is die jij al postte.
Leave a comment:
-
Guest replied't Is wat prutswerk, ja. Als je kolenschoppen van handen hebt kan het zijn dat je 't zelfs niet geklaard krijgt, ik herinner me dat m'n onderarmen vol schrammen stonden om aan die onderste clipjes te geraken...
Effe naar die tutorial zoeken.
Edit : hmmm, ik denk dat 't die is die jij al postte.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk heb die er gewoon uitgetrokken en die cromé nieren ingeklikt.
E87 préfacelift, en E87 (pré)facelift met M Sportpakket
http://www.stegio.de/BMW/BMW_E87_Aus...ziergitter.htm (de)
E87 facelift
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=210582 (en)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenIk heb een vraagje ivm. het plaatsen van chromé nieren. Heeft er iemand een howto bij de hand want tot nu toe heb ik weinig beweging in de standaard nieren gekregen.
Alle hulp is welkom.
Leave a comment:
Leave a comment: