Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
Guest repliedDie 'Bruno' had ergens gelezen dat zijn auto onverzekerd was, waarmee bedoeld werd dat zijn verzekering nog op 150 pk stond en dus ongeldig was. Maar dat hebben sommigen hier blijkbaar verkeerd begrepen en dan gaan ze roepen dat hij zonder papieren rondreed. Het is trouwens niet eens mogelijk uw auto voor zwaarder te laten verzekeren, omdat de verzekering het aantal pk van op het roze formulier overneemt.
-
wat is het nu, ik hoor bruno zeggen dat je met een onverzekerde kar op weg was
was was ze al onverzekerd, of pas toen je staande werd gehouden ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenAls het is zoals jij zegt dat het is , dan denk ik dat jij juist op de verkeerde plaats was op het verkeerde moment .
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenAls het is zoals jij zegt dat het is , dan denk ik dat jij juist op de verkeerde plaats was op het verkeerde moment .
En als het een "grap" moest blijken, ga ik er zeker nie van wakker liggen...
Oorspronkelijk geplaatst door JohanVGGigantisch offtopic gaan om ergens toch maar voldoening te vinden, hoe zielig dan ook,
omdat het ontopic toch maar telkens weer niet blijkt te lukken.
Ge kunt mij nu ook wa afbreken, zijt ge goe in
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenAan de reacties te zien wordt hier alsmaar meer verzonnen.
Of hoe verzonnen leugens voor waarheid worden genomen door mensen die zichzelf iets wijsmaken
Zo te zien is die BrunoL ook ne tuner die er alle belang in heeft om de inhoud dit onderwerp in het belachelijke te trekken....typisch tuner-talking
Mijn wagen was wel degelijk verzekerd, dat heeft hier in de verste verte niets mee te maken
Dus gij denkt dat rechters oordelen naar wat leuk is of niet ?
Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel.
Inderdaad, en daar gaat het hele dossier over (zie verder)
Een bewijs dat die zijn testbank niet de correcte waarden weergeeft, maar "naar boven" bijstelt (ook NA tuning)
Om maar aan te tonen hoe klanten worden bedrogen in die wereld hier van tuningen..... ongelofelijk.
In elk geval kom ik mijn belofte na om de lezers verder te informeren !!
Zoals reeds vermeld heeft de advocaat beroep aangetekend tegen het afgewezen verzoekschrift.
Dit "beroep" werd verleden week behandeld op een zitting van de Kamer van Inbeschuldigingstelling te Brussel.
Ik (en mijn advocaat) hebben dan het recht gehad (dat wordt je dan schriftelijk medegedeeld) om 48 uren voor de zitting het "dossier" in te gaan zien.
Uit pure nieuwsgierigheid ben ik dan naar de griffie gegaan om dat hele gedoe eens
op mijn gemak in te gaan zien. Blijkt dat je dus enkel het GEDEELTE van het dossier
mag komen inzien (dus NIET het echte dossier). Kortom naar Brussel gereden om daar
dezelfde papieren in te zien die ik reeds had (verzoekschrift, de afwijzing door het parket, ons beroep en nog wat copies van aangetekende brieven etc....), dus niet veel wijzer geworden
MAAR........
Ik heb dus wel degelijk het echte dossier gezien (+/- 40 cm dik) met een hoop papieren en fardes in. Na wat info te hebben gewonnen blijkt dat dus wel degelijk over die firma te gaan inzake chiptuningen en iets over valsheid en informaticabedrog. De échte inhoud mag ik pas inzien als het onderzoek tegen die firma is afgelopen. In elk geval zal mijn advocaat contact opnemen met de advocaat van die firma om eens te horen wat daar allemaal aan de hand is. Vanaf ik dan meer weet zal dit gepost worden
Ik kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenMAAR........
Ik heb dus wel degelijk het echte dossier gezien (+/- 40 cm dik) met een hoop papieren en fardes in. Na wat info te hebben gewonnen blijkt dat dus wel degelijk over die firma te gaan inzake chiptuningen en iets over valsheid en informaticabedrog. De échte inhoud mag ik pas inzien als het onderzoek tegen die firma is afgelopen. In elk geval zal mijn advocaat contact opnemen met de advocaat van die firma om eens te horen wat daar allemaal aan de hand is. Vanaf ik dan meer weet zal dit gepost worden
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenAan je schrijfwijze is te merken hoe beduidend laag jouw IQ is
"nogthans" moet zijn : nochtansSCORE!
Gigantisch offtopic gaan om ergens toch maar voldoening te vinden, hoe zielig dan ook,
omdat het ontopic toch maar telkens weer niet blijkt te lukken.
Nergens een schrijffout in jouw posts te vinden, meneer IQ?, nee?
Het zou me echt plezier doen moest je verhaal waar zijn.
Wat zou dat kriebelen aan mijn genotsknopje!
Dat ze al die minder begaafde zielen uit onze maatschappij, die zich domweg laten beetnemen door die gangsters van tuners, laten begaan en
net jou, mister intelligence-de-la-wetgeving, eruit pikken, als enige in heel dit Belgenlandje, om als voorbeeld te dienen.
Wat is dat leuk!
Maar laat mij, met mijn gebrekkig IQ, maar gerust denken dat jij een gefrustreerd zieltje bent,
op zoek naar aandacht, om mislukking te verdoezelen.
Je krijgt mijn dochters bavetten, jij hebt ze meer nodig, zeveraar!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenAan je schrijfwijze is te merken hoe beduidend laag jouw IQ is
"nogthans" moet zijn : nochtans
Al zal dat wel eerder iets te maken hebben met hypocrisie dan een laag IQ. Of een combinatie van beide.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk BerichtenIk vind die van jouw nogthans de beste!
Entertainment: 10!
Fictie: 10!
Autobiografisch: oooh, gebuisd!!
"nogthans" moet zijn : nochtans
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenMijn wagen was wel degelijk verzekerd, dat heeft hier in de verste verte niets mee te maken
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenDus gij denkt dat rechters oordelen naar wat leuk is of niet ?
Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel..
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenIk kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
Entertainment: 10!
Fictie: 10!
Autobiografisch: oooh, gebuisd!!
Leave a comment:
-
Guest repliedAh, 't liegebeest is terug?
Ge zijt uw inleiding vergeten..."Er was eens..."
Leave a comment:
-
Guest repliedAan de reacties te zien wordt hier alsmaar meer verzonnen.
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
het ging erom dat de verzekeringspapieren al een half jaar verlopen waren, iemand is gewoon vergeten zijn verzekering te betalen.
Zo te zien is die BrunoL ook ne tuner die er alle belang in heeft om de inhoud dit onderwerp in het belachelijke te trekken....typisch tuner-talking
Mijn wagen was wel degelijk verzekerd, dat heeft hier in de verste verte niets mee te maken
Of dat verboden is laat ik in het midden, maar ik kan me amper voorstellen dat een rechter
enige vorm van eco tuning zou veroordelen, niet in deze tijd.
Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel.
Als de rechter gelooft dat de klant hierover meer diende geinformeerd te worden dan kan volgens mij die tuner ook gestraft worden.
Idd, ik heb bij Heinz nog een Audi TDI zien gechipt worden die standaard 176 pk had en er op papier maar 150 had.
Om maar aan te tonen hoe klanten worden bedrogen in die wereld hier van tuningen..... ongelofelijk.
In elk geval kom ik mijn belofte na om de lezers verder te informeren !!
Zoals reeds vermeld heeft de advocaat beroep aangetekend tegen het afgewezen verzoekschrift.
Dit "beroep" werd verleden week behandeld op een zitting van de Kamer van Inbeschuldigingstelling te Brussel.
Ik (en mijn advocaat) hebben dan het recht gehad (dat wordt je dan schriftelijk medegedeeld) om 48 uren voor de zitting het "dossier" in te gaan zien.
Uit pure nieuwsgierigheid ben ik dan naar de griffie gegaan om dat hele gedoe eens
op mijn gemak in te gaan zien. Blijkt dat je dus enkel het GEDEELTE van het dossier
mag komen inzien (dus NIET het echte dossier). Kortom naar Brussel gereden om daar
dezelfde papieren in te zien die ik reeds had (verzoekschrift, de afwijzing door het parket, ons beroep en nog wat copies van aangetekende brieven etc....), dus niet veel wijzer geworden
MAAR........
Ik kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenzeker van dat BMW dat niet apart aanrekend ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzijn aandrijfverliezen verplicht ?
Leave a comment:
-
amerikanen hebben die omschakeling al lang gemaakt sinds 1974.
als je zojuist vanuit je winterslaap komt welkom in de 21ste eeuw.
Leave a comment:
-
ja solly bedoelde omgedraaid, mogen de wielen dan 163 hebben
zijn aandrijfverliezen verplicht ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenehhhh....
Straffe pee gij
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
Straffe pee gij
Leave a comment:
Leave a comment: