Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning ? wagen in beslag genomen !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Die 'Bruno' had ergens gelezen dat zijn auto onverzekerd was, waarmee bedoeld werd dat zijn verzekering nog op 150 pk stond en dus ongeldig was. Maar dat hebben sommigen hier blijkbaar verkeerd begrepen en dan gaan ze roepen dat hij zonder papieren rondreed. Het is trouwens niet eens mogelijk uw auto voor zwaarder te laten verzekeren, omdat de verzekering het aantal pk van op het roze formulier overneemt.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    wat is het nu, ik hoor bruno zeggen dat je met een onverzekerde kar op weg was

was was ze al onverzekerd, of pas toen je staande werd gehouden ?

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Als het is zoals jij zegt dat het is , dan denk ik dat jij juist op de verkeerde plaats was op het verkeerde moment .
    Als dat wat hij daar zegt waar is, dan gaat het over de firma en niet over het tunen van zijn auto, dus dan heeft hij d'r niks mee te maken en was zijn auto NOOIT in beslag genomen!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Als het is zoals jij zegt dat het is , dan denk ik dat jij juist op de verkeerde plaats was op het verkeerde moment .
    Da denk ik er ook over. Straffe gast die dit allemaal uit zijnen duim zuigt en uren tijd steekt in het opzoeken van wetten over chiptuning. Veel succes aan BMW320 en ik ben benieuwd hoe het afloopt.
    En als het een "grap" moest blijken, ga ik er zeker nie van wakker liggen...

Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG
    Gigantisch offtopic gaan om ergens toch maar voldoening te vinden, hoe zielig dan ook,
    omdat het ontopic toch maar telkens weer niet blijkt te lukken.
    Naar ne spiegel aant kijke ipv uw scherm?
    Ge kunt mij nu ook wa afbreken, zijt ge goe in

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk Berichten
    Aan de reacties te zien wordt hier alsmaar meer verzonnen.
    Of hoe verzonnen leugens voor waarheid worden genomen door mensen die zichzelf iets wijsmaken
    Zo te zien is die BrunoL ook ne tuner die er alle belang in heeft om de inhoud dit onderwerp in het belachelijke te trekken....typisch tuner-talking
    Mijn wagen was wel degelijk verzekerd, dat heeft hier in de verste verte niets mee te maken
    Dus gij denkt dat rechters oordelen naar wat leuk is of niet ?
    Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel.
    Inderdaad, en daar gaat het hele dossier over (zie verder)
    Een bewijs dat die zijn testbank niet de correcte waarden weergeeft, maar "naar boven" bijstelt (ook NA tuning)
    Om maar aan te tonen hoe klanten worden bedrogen in die wereld hier van tuningen..... ongelofelijk.

In elk geval kom ik mijn belofte na om de lezers verder te informeren !!
    Zoals reeds vermeld heeft de advocaat beroep aangetekend tegen het afgewezen verzoekschrift.
    Dit "beroep" werd verleden week behandeld op een zitting van de Kamer van Inbeschuldigingstelling te Brussel.
    Ik (en mijn advocaat) hebben dan het recht gehad (dat wordt je dan schriftelijk medegedeeld) om 48 uren voor de zitting het "dossier" in te gaan zien.
    Uit pure nieuwsgierigheid ben ik dan naar de griffie gegaan om dat hele gedoe eens
    op mijn gemak in te gaan zien. Blijkt dat je dus enkel het GEDEELTE van het dossier
    mag komen inzien (dus NIET het echte dossier). Kortom naar Brussel gereden om daar
    dezelfde papieren in te zien die ik reeds had (verzoekschrift, de afwijzing door het parket, ons beroep en nog wat copies van aangetekende brieven etc....), dus niet veel wijzer geworden

MAAR........

Ik heb dus wel degelijk het echte dossier gezien (+/- 40 cm dik) met een hoop papieren en fardes in. Na wat info te hebben gewonnen blijkt dat dus wel degelijk over die firma te gaan inzake chiptuningen en iets over valsheid en informaticabedrog. De échte inhoud mag ik pas inzien als het onderzoek tegen die firma is afgelopen. In elk geval zal mijn advocaat contact opnemen met de advocaat van die firma om eens te horen wat daar allemaal aan de hand is. Vanaf ik dan meer weet zal dit gepost worden

Ik kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
    met de fiets ?

Leave a comment:

• Dane
    replied
    MAAR........

Ik heb dus wel degelijk het echte dossier gezien (+/- 40 cm dik) met een hoop papieren en fardes in. Na wat info te hebben gewonnen blijkt dat dus wel degelijk over die firma te gaan inzake chiptuningen en iets over valsheid en informaticabedrog. De échte inhoud mag ik pas inzien als het onderzoek tegen die firma is afgelopen. In elk geval zal mijn advocaat contact opnemen met de advocaat van die firma om eens te horen wat daar allemaal aan de hand is. Vanaf ik dan meer weet zal dit gepost worden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Aan je schrijfwijze is te merken hoe beduidend laag jouw IQ is
    "nogthans" moet zijn : nochtans
    Yep, die onnozele reacties bedoel ik! SCORE!

Gigantisch offtopic gaan om ergens toch maar voldoening te vinden, hoe zielig dan ook,
    omdat het ontopic toch maar telkens weer niet blijkt te lukken.
    Nergens een schrijffout in jouw posts te vinden, meneer IQ?, nee?

Het zou me echt plezier doen moest je verhaal waar zijn.
    Wat zou dat kriebelen aan mijn genotsknopje!
    Dat ze al die minder begaafde zielen uit onze maatschappij, die zich domweg laten beetnemen door die gangsters van tuners, laten begaan en
    net jou, mister intelligence-de-la-wetgeving, eruit pikken, als enige in heel dit Belgenlandje, om als voorbeeld te dienen.
    Wat is dat leuk!

Maar laat mij, met mijn gebrekkig IQ, maar gerust denken dat jij een gefrustreerd zieltje bent,
    op zoek naar aandacht, om mislukking te verdoezelen.
    Je krijgt mijn dochters bavetten, jij hebt ze meer nodig, zeveraar!

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Aan je eigen beweringen (dat je zogezegd initieel niet wist dat chiptunen niet mag) is ook te zien hoe beduidend laag jouw IQ is.

Al zal dat wel eerder iets te maken hebben met hypocrisie dan een laag IQ. Of een combinatie van beide .

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
    Ik vind die van jouw nogthans de beste!
    Entertainment: 10!
    Fictie: 10!
    Autobiografisch: oooh, gebuisd!!
    Last edited by ; 16/10/2010, 13:31.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mijn wagen was wel degelijk verzekerd, dat heeft hier in de verste verte niets mee te maken
    Wagen ongewettigd getuned is uw verzekering ongeldig, hoe raar dat je advocaat dat niet vermeld heeft?!

Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel..
    Een 'Matrix'-citaatje: "Welcome, to the real world!"

Ik kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
    Ik vind die van jouw nogthans de beste!
    Entertainment: 10!
    Fictie: 10!
    Autobiografisch: oooh, gebuisd!!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ah, 't liegebeest is terug?

Ge zijt uw inleiding vergeten..."Er was eens..."

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Aan de reacties te zien wordt hier alsmaar meer verzonnen.
    Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
    het ging erom dat de verzekeringspapieren al een half jaar verlopen waren, iemand is gewoon vergeten zijn verzekering te betalen.
    Of hoe verzonnen leugens voor waarheid worden genomen door mensen die zichzelf iets wijsmaken
    Zo te zien is die BrunoL ook ne tuner die er alle belang in heeft om de inhoud dit onderwerp in het belachelijke te trekken....typisch tuner-talking
    Of dat verboden is laat ik in het midden, maar ik kan me amper voorstellen dat een rechter
    enige vorm van eco tuning zou veroordelen, niet in deze tijd.
    Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel.
    Als de rechter gelooft dat de klant hierover meer diende geinformeerd te worden dan kan volgens mij die tuner ook gestraft worden.
    Inderdaad, en daar gaat het hele dossier over (zie verder)
    Idd, ik heb bij Heinz nog een Audi TDI zien gechipt worden die standaard 176 pk had en er op papier maar 150 had.
    Een bewijs dat die zijn testbank niet de correcte waarden weergeeft, maar "naar boven" bijstelt (ook NA tuning)
    Om maar aan te tonen hoe klanten worden bedrogen in die wereld hier van tuningen..... ongelofelijk.

In elk geval kom ik mijn belofte na om de lezers verder te informeren !!
    Zoals reeds vermeld heeft de advocaat beroep aangetekend tegen het afgewezen verzoekschrift.
    Dit "beroep" werd verleden week behandeld op een zitting van de Kamer van Inbeschuldigingstelling te Brussel.
    Ik (en mijn advocaat) hebben dan het recht gehad (dat wordt je dan schriftelijk medegedeeld) om 48 uren voor de zitting het "dossier" in te gaan zien.
    Uit pure nieuwsgierigheid ben ik dan naar de griffie gegaan om dat hele gedoe eens
    op mijn gemak in te gaan zien. Blijkt dat je dus enkel het GEDEELTE van het dossier
    mag komen inzien (dus NIET het echte dossier). Kortom naar Brussel gereden om daar
    dezelfde papieren in te zien die ik reeds had (verzoekschrift, de afwijzing door het parket, ons beroep en nog wat copies van aangetekende brieven etc....), dus niet veel wijzer geworden

MAAR........

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    zeker van dat BMW dat niet apart aanrekend ?
    Nee bij BMW krijg je een dubbele portie voor hetzelfde geld

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    zeker van dat BMW dat niet apart aanrekend ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    zijn aandrijfverliezen verplicht ?
    Aandrijfverlies wordt standaard bij de wagen meegeleverd.

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    amerikanen hebben die omschakeling al lang gemaakt sinds 1974.
    als je zojuist vanuit je winterslaap komt welkom in de 21ste eeuw.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    ja solly bedoelde omgedraaid, mogen de wielen dan 163 hebben

zijn aandrijfverliezen verplicht ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    vraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
    terug naar school jij!!

Leave a comment:

• ICM
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    ehhhh....

Straffe pee gij
    Awel, -10% aandrijfverliezen hé.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    vraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
    ehhhh....

Straffe pee gij

Leave a comment:

Working...
X