Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning ? wagen in beslag genomen !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lefty
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
    Helaas heel moeilijk aan te tonen bij een ongeluk dus voor de verzekering maakt het weinig uit. Ik hoop dat er iets komt om het op te kunnen sporen tegen dat ik expertises mag doen
    Na een paar bladzijden gelezen te hebben dacht ik ook een coyote v2 te gaan aanschaffen maar na een ganse voormiddag en stuk namiddag half België doorkruist te hebben kunnen ze nergens een v2 aanbieden. Overal hetzelfde. backorder mijnheer. Ge kunt één reserveren maar dan vragen we de helft voorschot

Als je zo'n correct heerschap bent heb je ook geen coyote nodig, want dan hou je je keurig aan de snelheid

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Helaas heel moeilijk aan te tonen bij een ongeluk dus voor de verzekering maakt het weinig uit. Ik hoop dat er iets komt om het op te kunnen sporen tegen dat ik expertises mag doen
    Stoer !!!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Toch straf hoe de meeste leden hier vol ongeloof reageren. Chiptuning is en blijft illegaal.

Leave a comment:

• BARTVDS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Volgens mij kan hij niet meer posten wegens geen internet in de gevangenis.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Volgens mij kan hij niet meer posten wegens geen internet in de gevangenis.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    En, hoe zit het er nu mee?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Is dat hier nu nog niet gedaan

Leave a comment:

• obispoil
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
    Zo zie je maar bmw320 , hoe het merendeel van de symphakieke forumleden je in de kou laten staan , eerst geloofden ze jouw verhaal niet , en nu word je als loser bestempeld.
    Je heb er toch iets mee bereikt : , 1. Ik ga mijn 318d nu NIET meer laten chippen 2. Wat een kut-reacties hier zeg, eerst prijzen je de hemel in als je maar een grafiekje kan tonen hoeveel pk je gewonnen hebt (of toch de illusie hebt dat je zou hebben ...) , maar ho - maar als je eens echt je forum vrienden nodig hebt . Het lijkt wel zoals met geld , veel vrienden als je big spender bent , maar als je plots wat minder hebt ..... je weet wel . Ik doe al meer dan 25 jaar informatica, en weet genoeg over het flashen van de ecu's ..... Veel opgeklopte lucht voor veel € . Dank u ,
    Je mag met veel modder smijten , ik verwacht ook niet anders , maar het raakt mij niet , ech , lekker ,ech ....
    in welke (programmeer)taal is jouw reactie geschreven??
    ik begrijp niet goed de bedoeling...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
    Zo zie je maar bmw320 , hoe het merendeel van de symphakieke forumleden je in de kou laten staan , eerst geloofden ze jouw verhaal niet , en nu word je als loser bestempeld.
    Je heb er toch iets mee bereikt : , 1. Ik ga mijn 318d nu NIET meer laten chippen 2. Wat een kut-reacties hier zeg, eerst prijzen je de hemel in als je maar een grafiekje kan tonen hoeveel pk je gewonnen hebt (of toch de illusie hebt dat je zou hebben ...) , maar ho - maar als je eens echt je forum vrienden nodig hebt .
    MEEN JIJ DAT

Het lijkt wel zoals met geld , veel vrienden als je big spender bent , maar als je plots wat minder hebt ..... je weet wel . Ik doe al meer dan 25 jaar informatica, en weet genoeg over het flashen van de ecu's ..... Veel opgeklopte lucht voor veel € . Dank u ,
    Je mag met veel modder smijten , ik verwacht ook niet anders , maar het raakt mij niet , ech , lekker ,ech ....
    Misschien eens tijd om ergens anders vrienden te zoeken

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Je heb er toch iets mee bereikt : , 1. Ik ga mijn 318d nu NIET meer laten chippen 2. Wat een kut-reacties hier zeg, eerst prijzen je de hemel in als je maar een grafiekje kan tonen hoeveel pk je gewonnen hebt (of toch de illusie hebt dat je zou hebben ...) , maar ho - maar als je eens echt je forum vrienden nodig hebt . Het lijkt wel zoals met geld , veel vrienden als je big spender bent , maar als je plots wat minder hebt ..... je weet wel . Ik doe al meer dan 25 jaar informatica, en weet genoeg over het flashen van de ecu's ..... Veel opgeklopte lucht voor veel € . Dank u ,

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mss was het de Goede-Smaak-Politie die hem in beslag genomen heeft.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    hahaahahhahaahahaha geweldig

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
    In Arendonk?
    idd het kan persoonlijke smaak zijn natuurlijk maar ik vind het maar niks

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door CabrioCruizer Bekijk Berichten
    Hebt u eigenlijk een foto van je auto hoe hij eruit ziet want de politie zal wel niet een gewoon standaard 320 tegen houden omdat hij pas gechipt zou zijn? Is het toevallig een rode met glinsters (flakes waarschijnlijk van house of koler) in de vernis laag want zo staat er ne bmw bij mij op het werk in beslag genomen. wat ik terecht vind als je die "knap" gebouwde tuning bolide nog maar ziet staan.
    In Arendonk?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
    jongens,

het valt hier stil ...

En ik heb net een verse lading popcorn gehaald!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    jongens,

het valt hier stil ...

En ik heb net een verse lading popcorn gehaald!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hebt u eigenlijk een foto van je auto hoe hij eruit ziet want de politie zal wel niet een gewoon standaard 320 tegen houden omdat hij pas gechipt zou zijn? Is het toevallig een rode met glinsters (flakes waarschijnlijk van house of koler) in de vernis laag want zo staat er ne bmw bij mij op het werk in beslag genomen. wat ik terecht vind als je die "knap" gebouwde tuning bolide nog maar ziet staan.
    Last edited by ; 25/10/2010, 20:09.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb zelf een aanhangwagen/bbq die ik officieel met faktuur kocht in okkazie kocht, die stond verkeerd geparkeerd voor mijn deur en mijnheer de zwaan liet hem in beslag nemen omdat hij vermoedde dat die meer dan 750 kg woog en geen u-plaat had en dus geen keuring behoefde.
    Ik kon aan de hand van het faktuur adt die minder woog.
    Toch werd hij in beslag genomen en weg gesleept.
    Om hem terug te krijgen moest ik hem laten takelen van hun opslagruimte (Leuven) naar Derijck in Heist op den berg om hem daar te laten wegen en dit terwijl de politie zelf kan wegen.Echt absurd was dat die daarvoor moest verzekerd worden voor -1250kg om getakeld te worden, wat dus niet kon, want de verzekering heeft hiervoor een roos formulier nodig wat ik niet kon hebben( -750kg).
    Om het doen vooruit te gaan heeft mijn verzekering dan een soort verzekering gemaakt met als chassisnr de reklame die er op stond.
    Strafste is, dat mijnheer de zwaan gelijk/geluk had en dat die 820kg woog.Ik kon dit dus echt niet weten.Nieuw chassis en nieuwe papieren laten maken....
    Ik heb hem dus terug gekregen, 1 maand rijverbod wegens onverzekerd rijden (was maar verzekerd tot 750kg), 1250€ boete en een nieuw chassis van 5200€....
    Pittig detail, ik heb 3 wagens, 1 moto en 2 bestelwagens, allen samen omnium verzekerd (samen betaal ik 11900€ aan autoverzekeringen, en voor alle duidelijkheid die aanhangwagen was verzekerd bij een bestelwagen maar dus niet voldoende.
    Dus in België kan alles.
    Dus een wagen in beslag nemen op vermoeden kan, zeker als je zoals bmw320 het nog toe geeft ook... weet niet dat zijn verhaal waar is, maar het kan.Maar hem terug krijgen zal normaal ook lukken.
    Mijn auto's zijn allen ook gechipt bij aankoop, maar mooi aangegeven zoals het hoort.

Leave a comment:

• JeVeE
    Guest replied
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leave a comment:

Working...
X