Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
Terug verkocht door de politie, in Leuven is dat om de zoveel tijd, altijd specialekes te koop, heb al een saab 9000 te koop weten staan met kogelgaten
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenJa BMW320 waar is je wagen?
Als je hem terughebt kan je er een andere motor inleggen? Dat kunnen ze niet zo makkelijke opsnuffelen als een chippie...
haha
Leave a comment:
-
Guest repliedJa BMW320 waar is je wagen?
Als je hem terughebt kan je er een andere motor inleggen? Dat kunnen ze niet zo makkelijke opsnuffelen als een chippie...
haha
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenBest is aan tuningkind vragen.
Ze zullen gedacht hebben ,die gaan we in beslag nemen,weeral een foorhok minder op de weg..
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenPfieuuw,efkes topic doorlopen,zou ie de wagen ondertussen al terug hebben
Leave a comment:
-
Guest repliedPfieuuw,efkes topic doorlopen,zou ie de wagen ondertussen al terug hebben
Leave a comment:
-
mechelen en exclusieve sportwagen. ik zou eerder over afgetrokken spreken ipv afgeript.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichtengisterenavond rond 18 uur kwam ik op de ring van Mechelen een heel exclusieve sportwagen tegen. Duidelijk nog nooit van de verkeerswet gehoord. Denkt ge dat die dat eerlijk en braaf verdient heeft? Garantie dat daarvoor een paar mensen serieus afgeript zijn. Maar daar draait toch alles om
Leave a comment:
-
ik wil je tuin en huis vanbinnen eens zien.
want als je niet sorteert moet jij toch al veel vuilzakken met grote rode sticker erop, staan hebben.
Leave a comment:
-
Guest replied@ ICM : voila dat is jouw mening over mij en ik aanvaard die mening ook. Ik voel me alleszins geen sukkelaar maar dat is dan weer mijn mening
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten@ leftlane en hothatch : ik zeg toch niet dat ik een correct heerschap benIs een politieker een correct heerschap die alleen aan het welzijn van het land denkt? Heel de wereld draait om de centen en de macht. Noem me een egoïst, een stuk krapuul, een gangster of eender wat. Maar ik kijk enkel naar mijn eigen welzijn en de rest kan de boom in. Ik steun geen organisaties, ik ga niet in een witte mars of zo mee, ik ga geen dieren uit een asiel halen, ik rem niet voor een hond of kat, wat intresseert mij het dat ze walvissen of zeehonden afmaken, dat een auto 100 of 300 gram CO2 uitstoot, ik lig niet wakker over het milieu, ik sorteer niet ... enzovoort. Ik zeg wel wat ik denk en dat botst heel regelmatig. Maar wat heb je het liefste : dat ze het vlakaf in je gezicht zeggen of dat ze achter je rug je uitlachen. Als ik er beter mee wordt zal ik densoods een mes in de rug van mijn beste vriend plaatsen. Iedereen die mij kent weet hoe ik denk en aanvaard me of niet. En omdat we hier op een autoforum zitten een mooi voorbeeld : gisterenavond rond 18 uur kwam ik op de ring van Mechelen een heel exclusieve sportwagen tegen. Duidelijk nog nooit van de verkeerswet gehoord. Denkt ge dat die dat eerlijk en braaf verdient heeft? Garantie dat daarvoor een paar mensen serieus afgeript zijn. Maar daar draait toch alles om
Ik vind het jammer voor je.
Leave a comment:
-
Guest replied@ leftlane en hothatch : ik zeg toch niet dat ik een correct heerschap benIs een politieker een correct heerschap die alleen aan het welzijn van het land denkt? Heel de wereld draait om de centen en de macht. Noem me een egoïst, een stuk krapuul, een gangster of eender wat. Maar ik kijk enkel naar mijn eigen welzijn en de rest kan de boom in. Ik steun geen organisaties, ik ga niet in een witte mars of zo mee, ik ga geen dieren uit een asiel halen, ik rem niet voor een hond of kat, wat intresseert mij het dat ze walvissen of zeehonden afmaken, dat een auto 100 of 300 gram CO2 uitstoot, ik lig niet wakker over het milieu, ik sorteer niet ... enzovoort. Ik zeg wel wat ik denk en dat botst heel regelmatig. Maar wat heb je het liefste : dat ze het vlakaf in je gezicht zeggen of dat ze achter je rug je uitlachen. Als ik er beter mee wordt zal ik densoods een mes in de rug van mijn beste vriend plaatsen. Iedereen die mij kent weet hoe ik denk en aanvaard me of niet. En omdat we hier op een autoforum zitten een mooi voorbeeld : gisterenavond rond 18 uur kwam ik op de ring van Mechelen een heel exclusieve sportwagen tegen. Duidelijk nog nooit van de verkeerswet gehoord. Denkt ge dat die dat eerlijk en braaf verdient heeft? Garantie dat daarvoor een paar mensen serieus afgeript zijn. Maar daar draait toch alles om
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls je zo'n correct heerschap bent heb je ook geen coyote nodig, want dan hou je je keurig aan de snelheidTjakaaa, die zit!
Leave a comment:
-
Nu staat er hier op de site (bovenaan) ook al reclame voor chiptuning
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEr stond onlangs een op uw oprit en je kreeg de sleutel ...
Trouwens stel u voor dat ze me tegenhouden en ik zeg dattem gechiptuned is.
"joa menier den Agent, da spel marcheert zenne, tis van ne kameraad, hij heeft daar nog 100 peeka extra laten bijsteken"Last edited by Jokke_vlo; 21/02/2011, 16:34.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEen GTI, is da snel?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door marliesje Bekijk BerichtenHaha , grappig topic
Meneer koopt een BMW en omdat hij te traag is wil hij die tunen en heeft nu een boete
koop u volgende keer nen GTI ofzo he
Leave a comment:
Leave a comment: