Er is maar één enkele mogelijkheid om dit verhaal te doen kloppen,
en dat is dat u in uw verklaring hebt toegegeven dat u een chiptuning liet uitvoeren met opzet
een hoger vermogen te behalen, niet over de nodige documenten beschikt om hiermee
de openbare weg te betreden, en daar uwe kribbel ondergezet te hebben.
En ook dan blijft het grappig!
Behalve voor het tuningbedrijf, dat door u in deze zaak werd gesleurd, en niet omgekeerd.
Of was dat de opzet misschien?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenIn jouw geval een 335DDan nog.
Ik denk, achteraf gezien, had ik waarschijnlijk beter een 335i genomen en
laten tunen zonder aangepast gelijkvormigheidsattest!
(maar wel op factuur)
Leave a comment:
-
Guest repliedhumor:
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenYou think?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenVolgende keer gewoon een 330D aanschaffen dan heb je dit probleem niet he
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenzat icm niet in de tec7 sector?
Leave a comment:
-
Guest repliedIemand van PPE of ATH hier die wenst te reageren?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kjeff Deblauwe RS4 Bekijk BerichtenAls ie begon over die siliconen; ongelooflijk! Plat van het lachen!
Leave a comment:
-
Guest repliedAls ie begon over die siliconen; ongelooflijk! Plat van het lachen!
Leave a comment:
-
Als ik na een nachtje stappen naar huis wandel in een onbeschrijfelijk dronken roes, gaan ze me ook niet opsluiten.
Spring ik daarentegen in diezelfde toestand met m'n broek op m'n enkels wild gesticulerend voor een aanrijdende combi, ziet het er voor mij heel anders uit.
Dan kan ik ook gaan vertellen dat ze me hebben opgesloten voor openbare dronkenschap, aanranding van de eerbaarheid en ga zo maar door, omdat ik 4 pintjes gedronken heb, en braaf naar huis wandelde...
Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten.
Leave a comment:
-
Guest repliedfack gasten jullie zijn hilarisch, menen jullie echt die shit
Leave a comment:
-
Om eerlijk te zijn begrijp ik de reacties op dit forum niet echt.
't Zal wel iest met kuddegeest te maken hebben, zeker?
De verontwaardiging van TO vind ik zeer terecht (zijn stijl is misschien niet altijd je dat, maar wat dan nog ...).
Alsof iedereen (of minstens degene die hun auto hebben laten 'chippen') hier op het forum wist dat de auto in beslag kan worden genomen.
Dat iedereen wordt geacht de wet te kennen is juist (maar de meerderheid van de reacties toont aan dat dit - uiteraard - maar een fictie is). Dat neemt niet weg dat een professionele verkoper of dienstverlener een inlichtingsplicht heeft ten aanzien van de consument.
De chiptuners die aanbieden om het vermogen van een wagen op te drijven moeten daar bij vermelden dat de wagen daarna niet legaal meer op de openbare weg kan (tenzij, indien dat mogelijk is, na het ondernemen van bepaalde stappen).
Hier op het forum lijkt het laten chippen van een wagen eerder regel dan uitzondering; ik ben ervan overtuigd dat slechts een kleine minderheid weet welke risico's eraan verbonden zijn.
Eveneens ben ik er van overtuigd dat, indien de gechipte wagen van een "populair forumlid" in beslag zou zijn genomen, de reacties wel anders zouden zijn geweest.
Dit alles los van de vraag of het verhaal van TO echt is.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door creamboy Bekijk Berichten@ blue darkness : tof dat gij dat mooi verteld. Alleen is dat niet de vos in het kippenhok zetten wat ge nu doet? Morgen leest dat hier een overijverige agent en wil wat promotie maken. Dag bedrijfje.
Iedereen weet hoe de vork aan de steel zit lijkt me?
Leave a comment:
-
dit lijkt hier trouwens enorm op een deel van een verhaal genre :
ze hebben mijn wagen in beslag genomen voor chiptuning, maar eigenlijk zat ik stoned achter mijn stuur, had ik geen papieren bij, heb ik de flikken hun huid vol gescholden, zat mijn wagen vol met radar detecties, had ik geen geldig keurings bewijs en hingen er 300 TL lampen onder.
Leave a comment:
-
Ze hebben groot gelijk!!!
Al die mensen die te zuinig zijn om een zware motor aan te schaffen en vervolgens een chip laten wijzigen zijn de oorzaak van de economische crisis!
Volgende keer gewoon een 330D aanschaffen dan heb je dit probleem niet he
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAwel hij zou toch beter eerst de beslissing van de Procureur afwachten
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenDe laatste "poging" was het beroep wat werd aangetekend tegen de afwijzing van het verzoekschrift om mijn wagen terug te eisen. (had ik reeds gepost hier)
Ik wacht nog op antwoord. Zodra dit binnen is zal ook dit worden gepost hier.Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk Berichtenik heb daar ne advopcaat op gezet en die heeft een "verzoekschrift" ingediend of zoiets.
da is afgewezen en ge kunt daar in beroep tegen gaan wat ik dees week ook heb gedaan.
Afwachten dus, meer weet ik ook niet
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat wel waar is, net zoals de speekseltest... ze hebben het recht
Leave a comment:
Leave a comment: