Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autotuning - vragen & antwoorden
Collapse
X
-
Guest repliedNee, steekt bij m'n papieren van de wagen. Maar die kan ik altijd inscannen natuurlijk.
-
Guest repliedHeb je je uitdraai op pc staan?
Leave a comment:
-
Guest repliedWel, ik zal volgende maand eens contact opnemen met Jeroen.
Ik zal 'em mijn tuninggrafiek van Heinz doormailen en als hij beter kan doen, niet in cijfers maar wel in verloop, dan rijd ik naar hem.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenJeroen Dik.
Maar die zit wel een eind in Nederland he.
Moest die even ver zijn als Heinz, dan ging ik ook bij Jeroen.
Ik ben een reuzegrote fan van zijn Corrado G60-16v...
Leave a comment:
-
Guest repliedJeroen Dik.
Maar die zit wel een eind in Nederland he.
Moest die even ver zijn als Heinz, dan ging ik ook bij Jeroen.
Ik ben een reuzegrote fan van zijn Corrado G60-16v...
Leave a comment:
-
Guest repliedEven een uitdraai posten van een dyno run na chip op maat en uitlaat, bij een Seat TDI 150pk. Tuning is gedaan zoals je ziet bij JDengineering. Zowat beste tuner voor VAG die er is. Echte vakman, en dat zie je aan het verloop van koppel en vermogen!
Leave a comment:
-
Guest repliedpersoonlijk heb ik goede ervaringen bij TAM carworks,ligt op de oude baan van tienen naar leuven
staan dan ook constant fameuze wagens
porsche 996 turbo,toyota supra,chevrolet camaro,....
mss kun je daar ook eens informeren
www.tamcarworks.be
Greetz
Kristof
Leave a comment:
-
Ik ken mensen die hun auto laten chippen bij kempower en zweren nooit meer ergens anders te gaan ... maar ik ken er bij andere tuners ook.
Eén tip als je interesse hebt: ga er eens langs, maak een praatje, praat met enkele wachtende klanten, ...
Leave a comment:
-
Guest repliedIk weet niet direct waar het anders te plaatsen dus vraag ik het hier maar:
Hebben Ad-sport en Kempower iets met elkaar te maken? Het viel me immers op dat deze 2 bedrijven buren van elkaar waren (klaverbladstraat 23 en klaverbladstraat 25 te Lummen...). Iemand enig idee?
En wie heeft er met 1 van deze 2 ervaring?
Leave a comment:
-
Guest repliedamen 2 that!
Leave a comment:
-
Guest repliedKoppel inderdaad, en veel belangrijker dan cijfers: RIJPLEZIER !!
Leave a comment:
-
Guest repliedhoor hier veel mensen praten over pk's
vergeet nie me ne diesel da t over u koppel gaat
en laat u nie te rap wijsmaken da ge ineens 20 pk bij hebt,want me de pk's word nog al eens rap gesmeten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door fa820373@SKYNET Bekijk BerichtenIemand ervaring of kennissen met ervaringen met DMTuning in Oostmalle??
Heb daar eens voor mijne Vectra gaan horen en ik denk dat ze ofwel traag werken (al +8 maanden geleden) of teveel werk hebben...
Heb hun ooit een mail gestuurd en toch redelijk snel een reactie op gehad
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenwax -it aan hoeveel Pk kom je nu? heb je ook andere koppeling?
maakt die uitlaat ander lawaai?
Leave a comment:
-
wax -it aan hoeveel Pk kom je nu? heb je ook andere koppeling?
maakt die uitlaat ander lawaai?
Leave a comment:
-
vandaag mijn A3 terug origineel laten zetten, is wel een groot verschil.
Koppeling slipt niet meer, ben aan het twijfelen of ik hem wel nog zou terug tunen
Leave a comment:
-
Iemand ervaring of kennissen met ervaringen met DMTuning in Oostmalle??
Heb daar eens voor mijne Vectra gaan horen en ik denk dat ze ofwel traag werken (al +8 maanden geleden) of teveel werk hebben...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten2 x ? 'k Ben curieus!
Opent maar snel dat topic!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHierover meer in het topic dat ik over de A3 ga openen
Leave a comment:
Leave a comment: