Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Over 5 minuten: documentaire over Jackie Stewart op Sporza. Eerste deel.

Comment

• Formula 1 documentaire op Sporza nu!

Comment

• Vanavond voor de eerste keer op vtm: de slechtse chauffeur van vlaanderen, ik ben eens benieuwd wat het wordt.

Hier alvast de trailer: http://www.vtm.be/asx/trailers2004/d...vlaanderen.asx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
          Vanavond voor de eerste keer op vtm: de slechtse chauffeur van vlaanderen, ik ben eens benieuwd wat het wordt.

dit wordt goed
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
            Vanavond voor de eerste keer op vtm: de slechtse chauffeur van vlaanderen, ik ben eens benieuwd wat het wordt.

dit wordt goed
            tssss... allemaal vtm-kijkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...

Dat was jaaaren geleden al op BBC: Driving School, met de ondertussen legendarische Maureen Rees. Echt onwaarschijnlijk hoe die reed. Ze hadden beter gewoon die reeks gekocht en heruitgezonden, want VTM productie versus BBC productie... tja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900
                Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...

Dat was jaaaren geleden al op BBC: Driving School, met de ondertussen legendarische Maureen Rees. Echt onwaarschijnlijk hoe die reed. Ze hadden beter gewoon die reeks gekocht en heruitgezonden, want VTM productie versus BBC productie... tja.
                Dat is toch iets totaal verschillend?
                Driving School is uitgezonden op TV1, met daarna de Vlaams-Nederlandse versie: "het leven zoals het is: Rijschool"

Dit concept dat VTM brengt ken ik toch niet, maar het kan zijn dat dit ook een nederlandstalige versie wordt van weet ik veel welke show

Comment

• Vanaf zaterdag 4/9: "De zware voet" nieuwe afleveringen om
                  21.40 op VTM.

Maandag 6/9 op TV1.
                  20.30 uur.

"Witte Raven"

Advocate wordt garagiste.

De 28 jarige advocate Veronique belandt in de wereld van de autogarage en de rally, een milieu waar de mechaniek centraal staat en waar je niet bang mag zijn van vuile handen en kleren.

Ze wordt gecoached door Johan en Patrick. Deze 2 rasechte garagisten begeleiden haar in de loodzware opleiding automechanica.

Dit kan wel eens leuk worden.
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                    Vanaf zaterdag 4/9: "De zware voet" nieuwe afleveringen om
                    21.40 op VTM.

Maandag 6/9 op TV1.
                    20.30 uur.

"Witte Raven"

Advocate wordt garagiste.

De 28 jarige advocate Veronique belandt in de wereld van de autogarage en de rally, een milieu waar de mechaniek centraal staat en waar je niet bang mag zijn van vuile handen en kleren.

Ze wordt gecoached door Johan en Patrick. Deze 2 rasechte garagisten begeleiden haar in de loodzware opleiding automechanica.

Dit kan wel eens leuk worden.
                    Dat hangt af van de cupmaat van de advocate..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• nu op canal+ blauw

Comment

• Straks op ITV

Goodwood revival: celebration of racingcars of yesteryear

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
                          Straks op ITV

en wat is ITV??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                            Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
                            Straks op ITV

en wat is ITV??
                            Britse TV zender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                              Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                              Straks op ITV

en wat is ITV??
                              Britse TV zender
                              ik denk niet dat wij die hebben, of zelfs kunnen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                Straks op ITV

en wat is ITV??
                                Britse TV zender
                                ik denk niet dat wij die hebben, of zelfs kunnen hebben
                                Jammer voor u want deze zender geeft de beste Formule 1 uitzendingen, de commentaar is gewoon 1000* beter dan op de VRT. Er zijn ook nog regelmatig andere autoprogramma's zoals nu vanmiddag over Goodwood. (Tiff Needell, Derek Bell, Rowan Atkinson,... waren allemaal aan het racen in Goodwood met oude Jaguars).

Comment

• Nieuwe reeks "The Bachelor" op VT4. Behalve dat het zo goed als inhoudsloze ontspanning is zou er een gele Lamborghini Gallardo moeten in voorkomen... althans dat is wat ik ervan verwacht na het zien van de reclametrailers gisterenavond.
                                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                    Nieuwe reeks "The Bachelor" op VT4. Behalve dat het zo goed als inhoudsloze ontspanning is zou er een gele Lamborghini Gallardo moeten in voorkomen... althans dat is wat ik ervan verwacht na het zien van de reclametrailers gisterenavond.
                                    Inderdaad

Helemaal naar onder scrollen, daar kan je het filmpje bekijken

Vanavond om 20:35 kan je het zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                      Nieuwe reeks "The Bachelor" op VT4. Behalve dat het zo goed als inhoudsloze ontspanning is zou er een gele Lamborghini Gallardo moeten in voorkomen... althans dat is wat ik ervan verwacht na het zien van de reclametrailers gisterenavond.
                                      Inderdaad

Helemaal naar onder scrollen, daar kan je het filmpje bekijken

Vanavond om 20:35 kan je het zien.
                                      Als je alleen voor de lambo gaat kijken ga je op je honger blijven zitten vrees ik.

Comment

• Gumball 3000 reportages op JIMtv iedere woensdag 21u.

Kimble rules

Just kidding
                                        Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                        & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                        http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                        Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Op National Geographic channel was er een tijdje terug een reportage over de Autobahn. Was wel een interessante reportage. Het ging over de aanleg, het onderhoud, de technieken om het verkeer er goed te laten verlopen en er was zelfs een stuk in over RUF. Nu zie ik juist dat er heruitzendingen zijn binnenkort:

13 November, 13:00
                                          15 November, 5:00
                                          17 November, 15:00

Wel op vervelende uren maar mss wel de moeite om op te nemen.
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Working...
                                          X