Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die ouwe pé zal het fout hebben overgetypt, want het stond nochtans juist op het papierke dat enkele scenes daarvoor in beeld kwam.
    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
      Die ouwe pé zal het fout hebben overgetypt, want het stond nochtans juist op het papierke dat enkele scenes daarvoor in beeld kwam.
      Gelle kent die film precies allemaal van buiten :o

Ik heb hem nog nooit gezien.
      Tis te zeggen: verzekers al 5 keer een bepaald stukske, maar ofwel kan ik niet verderkijken, ofwel zap ik weg, omdat ik eens op m'n gemakken helemaal wil bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
        Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        overigens een GROVE fout gevonden in "gone in sixty seconds":

op bepaalde momenten tonen ze het "krijtbord" waar alle wagens op staan en weet je hoe ze de "baby-porsche" noemen ???
        een "boxter" !!! terwijl IEDEREEN (met uitzondering van Bert, die hier ook net de fout maakte :p) toch weet dat het boxSSSSSSSSSSSSSSSter is !!! wel een erge fout voor zo'n autofilm !!!!
        nee, het is Boxster, met 1 's'
        :o serieus ??? twas alleen maar om te voorkomen dat iemand zou typen

"MO HUH, BOXTER EN BOXSTER IS TOCH JUST HETZELFDE ????"
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
          Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
          Die ouwe pé zal het fout hebben overgetypt, want het stond nochtans juist op het papierke dat enkele scenes daarvoor in beeld kwam.
          Gelle kent die film precies allemaal van buiten :o

Ik heb hem nog nooit gezien.
          Tis te zeggen: verzekers al 5 keer een bepaald stukske, maar ofwel kan ik niet verderkijken, ofwel zap ik weg, omdat ik eens op m'n gemakken helemaal wil bekijken.
          Ik heb hem 3x in de cinéma gezien, toen de video uit was de video direct gekocht (we hadden nog genen DVD speler toen). En de dag dat we onze DVD speler kochten heb ik dadelijk de DVD gekocht. En ondertussen heb ik hem ook naar divx omgezet
          Ik bekijk hem regelmatig terug, alhoewel dat geleidelijk aan aan het verminderen is. Maar toch blijf ik elke keer opnieuw genieten van de auto's

ps: ja ik weet het het is nogal freaky
          The Fast and the Furious heb ik 'maar' 2x in de cinéma gezien en heb ik enkel op DVD en divx.

En als binnenkort The Italian Job de nieuwe goed meevalt, zal ik daar ook wel gelijkaardig freaky op reageren
          The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Weet iemand wanneer 2Fast2Furious uitkomt op DVD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
              Weet iemand wanneer 2Fast2Furious uitkomt op DVD?
              Ik weet ni maar kheb hem toch op DivX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                Ik dacht oktober-november ergens.

Gone in 60 seconden...valt wel mee, alleen spijtig van die Angelina Jolie... een w**f om niet aan te zien...zelfs niet in het donker met een zak erover.

Ik ga Terminator 3 zonder twijfel nog eens een 2de keer zien, beestige film. Kan al niet wachten op de 4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power

Gone in 60 seconden...valt wel mee, alleen spijtig van die Angelina Jolie... een w**f om niet aan te zien...zelfs niet in het donker met een zak erover.

Ik ga Terminator 3 zonder twijfel nog eens een 2de keer zien, beestige film. Kan al niet wachten op de 4.
                  alle, zooo lelijk is die nu toch ook weer ni vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power

wa T3 betreft: volledig mee akkoord! Arnie is grappig!!!

maar ons Angelinake mag altijd ne keer langskomen!!

Comment

• Ik ben al vol ongeduld op de DVD van Taxi 3 aan het wachten! De Franse versie is al uit, maar voor de versie met Nederlandse ondertitels is het nog wachten tot oktober

Comment

• langskomen
                        met die ....lippen van haar (zelf een woordje van 4 letters in te vullen)

Comment

• @ BMW Power: de DVD release van 2 Fast 2 Furious is 30 september.

Oorspronkelijk geplaatst door P |--| | L ®
                          Ik ben al vol ongeduld op de DVD van Taxi 3 aan het wachten! De Franse versie is al uit, maar voor de versie met Nederlandse ondertitels is het nog wachten tot oktober
                          Idd ik heb hem al zien liggen in de winkels. Aanlokkelijk om te kopen, totdat ik ontdekte dat het enkel de volledig Franse versie was.

Comment

• Ik heb nog nooit een Taxi film gezien,waarover gaan die ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                              Ik heb nog nooit een Taxi film gezien,waarover gaan die ?
                              CULTUURBARBAAR

Die moet je gezien hebben als autoliefhebber!!!

Ga maar snel naar de videotheek

Comment

• Een Franse jonge Marseille-er die rondvroemt in een witte taxi Peugeot 406. Hij heeft er wel wat modificaties aan gedaan zodat ie wat stoerder er uitziet en wat sneller vooruit gaat (300+).
                                Zijn favouriete bezigheid is snel door het verkeer heen rijden. En hij is niet bepaald de vriend van de flikken (of de militaiten)

ps: als je de Taxi-films wilt gaan zien, begin met de eerste. Anders ga je het wat overdreven vinden, want in Taxi 2 en 3 overdrijven ze toch wel wat met de gadgets die op de wagen staan.

Comment

• Een Franse jonge Marseille-er die rondvroemt in een witte taxi Peugeot 406. Hij heeft er wel wat modificaties aan gedaan zodat ie wat stoerder er uitziet en wat sneller vooruit gaat (300+).
                                  Zijn favouriete bezigheid is snel door het verkeer heen rijden. En hij is niet bepaald de vriend van de flikken (of de militaiten)

ps: als je de Taxi-films wilt gaan zien, begin met de eerste. Anders ga je het wat overdreven vinden, want in Taxi 2 en 3 overdrijven ze toch wel wat met de gadgets die op de wagen staan.

Comment

Comment

• wutputt: u plaat blijft hangen!

Comment

• Ik ben Wutputt, ik ben Wutputt, ik ben Wutputt, en ik ga het geen drie keer zeggen.

Tsja de pagina zat precies vast, vandaar dat ik meermaals op het 'ok'-knopke had gedrukt, mijn excuses

Comment

• De server server server blijft precies een bee bee beetje hangen, ik had bijna hetzelfde probleem

Comment

Working...
                                          X