Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @jelle

kheb die test uit u onderschrift gedaan

christophe en mercedes = 100%

christophe en audi= 35%
    christophe en bmw = 5%

echt de waarheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
      @jelle

christophe en audi= 35%
      christophe en bmw = 5%

echt de waarheid
      Jelle ? Bedoel je niet Alex ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
        Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
        @jelle

christophe en audi= 35%
        christophe en bmw = 5%

echt de waarheid
        Jelle ? Bedoel je niet Alex ?
        idd een kleine vergissing

nu terug on topic

Comment

• Vanavond : MI 2 !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
            Vanavond : MI 2 !!!
            Al 2 keer gezien, de eerste is beter.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• Volgende week is het op tv1 opnieuw van : Het leven zoals het is: RIJSCHOOL.

Wel al van een 2 jaar geleden maar kan wel plezant zijn om nog ens te zien. Zeker met de berucht : JOZEF die met zijn pa rijlessen doet.(Hij rijdt zelfs met een 205 GTI als ik me niet vergis)
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                Volgende week is het op tv1 opnieuw van : Het leven zoals het is: RIJSCHOOL.

Wel al van een 2 jaar geleden maar kan wel plezant zijn om nog ens te zien. Zeker met de berucht : JOZEF die met zijn pa rijlessen doet.(Hij rijdt zelfs met een 205 GTI als ik me niet vergis)
                Dat was idd supergrappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bert

Dat was idd supergrappig
                  Kijk toch uit Jooozeeeef (op zijnnn Limburgss)
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

de Nederlandse versie (was van een samenwerking van de VRT en Nederlandse TV; bijna hetzelfde) en die veel ook goed mee

Comment

ZALIG

ik weet nog dat er een wreeeeeeed koppig limburgs meisje meedeed, Cleo of zo ?
                      En idd, Jozef die dan pinten ging gaan drinken met zijn vader (hij reed wel met een 205, maar geen GTi hoor )
                      En er was ook nog een semi-gehandicapten die moest leren rijden.
                      En dan ook nog een trut met een Daewoo op LPG die constant zat te bleiren omdat ze er niks van kon.
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Jozef, was da die dude die zomaar die voorrangsweg opreed waar de andere auto's in die bocht kwamen afgevlamd aan 100 per uur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door warrie
                          Jozef, was da die dude die zomaar die voorrangsweg opreed waar de andere auto's in die bocht kwamen afgevlamd aan 100 per uur?
                          inderdaad
                          Ik kijk er ook naar uit, vooral in het begin is het mega-grappig

Comment

• ASPE op VTM is ook best een aanrader ... de 'Latoya' is een club op 500 meter in vogelvlucht van hier
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                              Oorspronkelijk geplaatst door warrie
                              Jozef, was da die dude die zomaar die voorrangsweg opreed waar de andere auto's in die bocht kwamen afgevlamd aan 100 per uur?
                              inderdaad
                              Ik kijk er ook naar uit, vooral in het begin is het mega-grappig
                              Zie net op de site vd vrt dat het niet van autorijschool is, er is eerst een
                              driedelige reeks over de prinssenverkiezing in Aalst .

Dit is dus op 17 februari

20.35 2035 HET LEVEN ZOALS HET ISRINSENVERKIEZING 888
                              Driedelige documentaire serie over de Prins Carnaval-verkiezingen in Aalst. De reportageploeg o.l.v. Vincent Rouffaer volgde de campagne van drie kandidaten: Steven, Mil en Wim. Reporter: Bülent Samanli
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Voor wie hem nog niet gezien heeft : Ronin op kanaal2 vanavond
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Voor wie hem nog niet gezien heeft : Ronin op kanaal2 vanavond
                                  idd weeeeral, maar echt wel de moeite !!!!

Comment

• Da geeft nie, die film kan blijven zien...1 van mijn lievelingsfilms

Prachtige S8 en zeker even coole M5

Comment

• Vanavond in Telefacts reportage "Nacht van exclusief"

zie ook www.autowereld.be/forum/viewtopic.php?t=5288
                                      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• ik kijk niet naar soaps meer sinds ik lesgeef, ik heb daar geen tijd meer voor, de pc eist wat meer tijd op en ook jah, wat doe je met een héél knap en lief vrouwtje

Comment

• wie kijkt er naar Peking express met Roos van Acker

Comment

Working...
                                          X