Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt helemaal
Deze vervangt Celine haar Porsche die in de dokken is gedumpt nadat ze was ontvoerd.
Haar vader heeft nu een voor-mij-onbekende Amerikaanse SUV (Ik vermoed dat het een Infiniti is maar ik zou het begot niet weten) die zijn M-klasse vervangt nadat deze was opgeblazen (door diezelfde van de Porsche, die had waarschijnlijk iets tegen auto's, reed zelf met een Volvo, verleden tijd want hij is ondertussen dood)
Jaja, het gaat soms wat snel in Wittekerke
En nu heeft celine ook een rood minitjeuh voor haar vrijer gekocht even terzijde
Om 17u10 is het AutoWereld TV: het gaat over een impreze sti en een EVO. Ze laten ook nog eens die beelden zien van die Audi A6 die er die skischans oprijdt.
Inderdaad, heb het begin van Zone Stad gezien en daar zag ik nog net hoe een zilvergrijze 350 Z wegstoof nadat ie een fietser had omvergereden.
Helaas zeer actueel. Zie maar naar die aanrijding van dat meisje van 16 die dit weekend op de ring van Brugge werd aangereden en voor dood werd achtergelaten. Helaas is ze ook nog later aan haar verwondingen overleden.
inhoud : Met: Duotest: Mitsubishi Evo VIII versus Subaru Impreza WRX Sti. - De nieuwe Audi Quattro-clip. - Rover in Chinese handen. - Nieuwigheden van de maand.
lijkt me nog interessant die duotest! Het is maar dat je het weet he mensen!
Comment