Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• pfffff eerlijk gezegd wat teleurgesteld hoor

Twee studiogesprekken, een kwartier gezeik over de scenic en Cmax

Gelukkig zat de carrera gt er nog in..
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• En ook die reportage was maar flauw.

De most funny reportage was de laatste, vond ik.

By the way ... damn die mannen hebben resources : zo'n transportvliegtuig kunnen betalen om een Jaguar op 'n strand te laten afzetten, enkel maar voor 'n autoprogrammaatje.

Weet je waar 'k nu aan 't surfen ben ? Vauxhall. Die Monaro VXR is wel fun, eigenlijk. En zo goedkoop !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Weet je waar 'k nu aan 't surfen ben ? Vauxhall. Die Monaro VXR is wel fun, eigenlijk. En zo goedkoop !!

En zo lelijk!

Ik ben nu eerder aan het surfen naar S-type R Alhoewel het toch niet echt m'n stijl is
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Sjonge, enig idee wat je krijgt voor die prijs ? 't Is shocking !

Anderzijds : typisch Amerikaanse afwerking binnenin (geen aandacht voor degelijke assemblage, leder dat zelfs moet onderdoen voor Duitse skai, donker en inspiratieloos, ...), en wel een béétje een lelijke auto ... maar qua rijplezier ... waar vind je nu nog een RWD 5.7 HO V8 met 382 bhp en manuele versnellingsbak, uitschakelbare slipcontrole en een sound waar je met ongeveer 100 Hz klaar van komt ?

Comment

Chrysler 300C Hemi ...

"Maybe it's better out there, at sea. Maybe it's a boat. It certainly handles like one."

=)
            Maar het geluid ervan blaast hun Rovers direct weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
              Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Chrysler 300C Hemi ...

"Maybe it's better out there, at sea. Maybe it's a boat. It certainly handles like one."

=)
              Maar het geluid ervan blaast hun Rovers direct weg...
              Indeed.

Vond dat ze een beetje héél erg denigrerend deden over de 300C ... heb nogal een zwak voor die wagen.

Kort ritje 3.5 V6 gedaan ... en dat was wel een teleurstelling ... Babs geeft 't gevoel meer power te hebben ... en dat is slikken als je weet dat je een three point five onder je rechtervoet hebt.

Maar eigenlijk best een knap interieur, supermooi langs buiten ... en spotgoedkoop.

Mjah, een wiebelschuit is het zowiezo, en dat is niet meer van vandaag. Ik denk dat een setje Startech-veren wel al een hoop zouden helpen.

Comment

• Tja, ik vond die reportage met de Renault en Ford schitterend... Toch een van de betere van het voorbije jaar. Prachtig hoe James die vrouwen probeert te versieren, en er niets van bakt. "Yes... the unmistakable sound of a woman pretending to be interested".

Comment

Sjonge, enig idee wat je krijgt voor die prijs ? 't Is shocking !

Anderzijds : typisch Amerikaanse afwerking binnenin (geen aandacht voor degelijke assemblage, leder dat zelfs moet onderdoen voor Duitse skai, donker en inspiratieloos, ...), en wel een béétje een lelijke auto ... maar qua rijplezier ... waar vind je nu nog een RWD 5.7 HO V8 met 382 bhp en manuele versnellingsbak, uitschakelbare slipcontrole en een sound waar je met ongeveer 100 Hz klaar van komt ?
                  En eentje die op zijn stationair al 70MPH, of hoeveel was het, doet.
                  "You fat, lazy, ozzie slacker!"

Comment

• Dat begreep ik toch niet goed eigenlijk. Die Monaro deed in "Top Gear" ongeveer 1500rpm bij een snelheid van 60MPH. En dan de commentaar "it's idling... slacker". Wat had ie dan verwacht, 4000rpm of zo, in dat slakkegangetje, met een auto die meer dan 150MPH haalt? :

Comment

• de hoofdredacteur van autogids was daarjuist op kanaal z.

ik dacht iets interessants te zien, bleek het toch wel over de financiele aspecten van bepaalde merken te gaan zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        de hoofdredacteur van autogids was daarjuist op kanaal z.

ik dacht iets interessants te zien, bleek het toch wel over de financiele aspecten van bepaalde merken te gaan zeker
                        Op Kanaal Z is dat redelijk normaal zeker

een zaken - en beurszender gaat niet vertellen over de designkwestie bij bepaalde merken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          de hoofdredacteur van autogids was daarjuist op kanaal z.

Op Kanaal Z is dat redelijk normaal zeker

een zaken - en beurszender gaat niet vertellen over de designkwestie bij bepaalde merken
                          Bwa, soms wel hoor; een tijdje geleden was er een leuke reportage over BMW op CNBC Europe

Comment

• De zware voet is al twee weken terug.
                            Elke zaterdag om 9uur op de commerciele zender.

Comment

• Heeft er iemand de reclame van MINI gezien op tv? Zaaalig gewoon, 3 onnozelaars die daar gekken bekken zitten te trekken, zittend in hun Cooper S, terwijl er een stier voor hun staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                Heeft er iemand de reclame van MINI gezien op tv? Zaaalig gewoon, 3 onnozelaars die daar gekken bekken zitten te trekken, zittend in hun Cooper S, terwijl er een stier voor hun staat

ja is echt super hé!!!

Comment

• Ik heb mij al wel geërgerd aan die golf reclame, die liegen gewoon!

Een DSG is helemaal geen continueë transmissie, hij schakelt wel snel maar is nog altijd niet continue he, kunnen ze dat niet verbieden? Das gewoon verkeerde info geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                                    Ik heb mij al wel geërgerd aan die golf reclame, die liegen gewoon!

Een DSG is helemaal geen continueë transmissie, hij schakelt wel snel maar is nog altijd niet continue he, kunnen ze dat niet verbieden? Das gewoon verkeerde info geven
                                    Toch niet echt. Ik denk niet dat ge aan jan-met-de-pet moet gaan proberen uit te leggen hoe zo'n DSG precies werkt, dat zou boven zijn petje gaan denk ik. En een schakeltijd van enkele milliseconden komt toch vrij dicht in de buurt van "continu" zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Maar hij gaat toch door z'n versnellingen he, blijft niet bij een vast toerental zoals bij de dafkes en de cvt van audi. Dus diee kleine zou wel een schakelend geluidje moeten maken, alleen iets sneller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                                        Maar hij gaat toch door z'n versnellingen he, blijft niet bij een vast toerental zoals bij de dafkes en de cvt van audi. Dus diee kleine zou wel een schakelend geluidje moeten maken, alleen iets sneller
                                        Mierenneuker! Hebt ge aan uw vrouw niet genoeg ofzo?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                        cc

Comment

• toch wel hoor, maar dat stoorde mij toen ik het eerst zag (en nu nog steeds eigenlijk)

Comment

Working...
                                          X