Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    En ze heeft een scheve muil (op TV niet zo goed merkbaar)
    oh, je kent haar persoonlijk?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      oh, je kent haar persoonlijk?
      Ik mocht mee tijdens de persvoorstelling van Expeditie Robinson, mijn vader moest fotootjes trekken.

Comment

Scary hé
        Amai, dat vond ik écht freaky!!!

Comment

• Nu Topgear op bbc2!!!

Met de Scaglietti tegen dat vliegtuig!

Comment

• ik zapte net en ineens clarckson op tv beeld dus kwam ik dit ff melden, maar iemand was me voor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
              Nu Topgear op bbc2!!!

Met de Scaglietti tegen dat vliegtuig!
              Zo een geil geluid dat die bak maakt

Enkel een Vanquish S overtreft hem daarin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                ik zapte net en ineens clarckson op tv beeld dus kwam ik dit ff melden, maar iemand was me voor..
                En dan zeggen ze nog dat Limburgers traag zijn

Comment

• ik wou dat ik nu BBC 3 kon ontvangen , het is stars in fast cars

Comment

• Zonet een aflevering van "LOST" achter de rug...

Wat een saai boeltje is me dat zeg! Nog een geluk dat VT4 2 afleveringen per keer uitzendt want zo'n enkele aflevering is echt boring!

En nog steeds krijgen we dat rotbeest niet te zien

Comment

• Ik heb net ffe het verhaal vaag doorgenomen, wat stel ik vast?

In elke aflevering komen er minstens 5 flashbacks in voor...

saai boeltje

Comment

Ik heb net ffe het verhaal vaag doorgenomen, wat stel ik vast?

In elke aflevering komen er minstens 5 flashbacks in voor...

saai boeltje
                        ik vind het een plezante reeks, voorspelbaar met momenten, dat wel... maar welke reeks is dat niet tegenwoordig
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

ik vind het een plezante reeks, voorspelbaar met momenten, dat wel... maar welke reeks is dat niet tegenwoordig
                          Ik verwacht er misschien te veel van..

want gisteren was het wel heel voorspelbaar..

Comment

• 't Is op z'n Amerikaans gemaakt, maar ik vind het heel genietbaar. Ik blijf het wel volgen. En die "Prison Kate" mag er inderdaad wel zijn...

Comment

• Uit nl.auto:

dinsdag 27 september, Nederland 3, 20:50 - 21:25 uur

Andere tijden (NPS/VPRO)

Afl: 50 jaar DS. Andere tijden
                              Geschiedenismagazine met reportages over (bijna) vergeten gebeurtenissen uit
                              de twintigste eeuw. De redactie gaat op zoek naar ooggetuigen en betrokkenen
                              en naar historische filmbeelden om aan de hand daarvan de verhalen van
                              vroeger opnieuw te vertellen. Afl.: 50 jaar DS. Misschien wel de meest
                              revolutionaire auto uit de geschiedenis is 50 jaar en nog steeds rijden er
                              duizenden in Nederland rond. Andere tijden keert terug naar de lancering van
                              de DS, het Franse wonder op wielen, die met veel gedoe en vooral
                              geheimzinnigheid werd omgeven, in oktober 1955. We vonden iemand die er
                              destijds bij was, toen uit Frankrijk de eerste DS met een vrachtwagen in een
                              geblindeerde showroom van Citroen in Amsterdam werd afgeleverd. En we gaan
                              in op de bijzondere status van de Snoek: de eerste auto die als statement
                              gold, en waarvan het bezit vooral iets zei over de eigenaar - wat later heel
                              gewoon werd. Andere tijden filmde onder meer op de Nederlandse viering van
                              het 50-jarig bestaan in Leek en ging terug naar Parijs. Met de toenmalige
                              autojournalist Gijsbert Berk naar het Grand Palais waar op de Autosalon de
                              eerste DS aan het volk werd getoond. Presentatie: Hans Goedkoop.
                              Samenstelling: Yfke Nijland en Dirk Jan Roeleven.

Herhaling op zaterdag om 14.00 uur op Nederland 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
                                't Is op z'n Amerikaans gemaakt, maar ik vind het heel genietbaar. Ik blijf het wel volgen. En die "Prison Kate" mag er inderdaad wel zijn...
                                oh ja, kzou met m'n kop tegen de muur lopen als ik die broer was
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

Ik verwacht er misschien te veel van..

want gisteren was het wel heel voorspelbaar..
                                  Wat is er voorspelbaar aan?

-de "kolonel" leeft nog, en heeft het beest waarschijnlijk gezien
                                  -die misterieuze man in kostuum
                                  -de agent is dood, maar neit door de vrouw
                                  -opeens allemaal die messen met de "kolonel"
                                  -flashbacks vind ik juist tof, zo zie je het verhaal achter de persoon

geen van die zaken kon je voorspellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                    Wat is er voorspelbaar aan?

-de "kolonel" leeft nog, en heeft het beest waarschijnlijk gezien
                                    -die misterieuze man in kostuum
                                    -de agent is dood, maar neit door de vrouw
                                    -opeens allemaal die messen met de "kolonel"
                                    -flashbacks vind ik juist tof, zo zie je het verhaal achter de persoon

geen van die zaken kon je voorspellen.
                                    Ben je nu serieus?

Comment

Ben je nu serieus?
                                      voor jou lijkt het heel voorspelbaar omdat je al op 't internet hebt zitten zoeken naar de afleveringen... ik wil het plezant blijven vinden en kijk er dan ook enkel op tv naar.
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

voor jou lijkt het heel voorspelbaar omdat je al op 't internet hebt zitten zoeken naar de afleveringen... ik wil het plezant blijven vinden en kijk er dan ook enkel op tv naar.
                                        Neen dat is niet waar, ik hou van verrassingen.

Alé geef nu toe, toen Locke op zijn fluit begon te spelen vond hij die hond terug..

Het enigste waar ik me nu nog vragen bij stel is wie die man was in dat pak die Jack zag.

Comment

Neen dat is niet waar, ik hou van verrassingen.

Alé geef nu toe, toen Locke op zijn fluit begon te spelen vond hij die hond terug..

Het enigste waar ik me nu nog vragen bij stel is wie die man was in dat pak die Jack zag.
                                          tuurlijk, maar wist jij op voorhand dat dat fluitje dat hij maakte was om die hond te lokken? ik denk het niet
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X