Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom koop je dan die ongelooflijk zalige maar dure 530
Van mijn boekhouder moet ik meer geld opdoen en ik rij door de week al met die Trafic dus moet je ook eens afwisseling hebben
Maar eigenlijk heb ik al zo lang een BMW met 3liter sixpack naft willen hebben
Ziet er soms iemand naar FastLane ? Ik vind het een beetje overdreven maar er komen heel wat knappe auto's en meiden in voor! .
In de eerste aflevering kwam er een GT40, een maserati cabrio en nog wat in...
Gisteren stond er een gele porsche en knappe MErcedes S met superleuke velgen, escalade en zo een amerikaanse muscle car van de film "bullet" . Als je niet echt een hoog IQ hebt, of je hebt gewoon niets anders interessants te doen -> Fastlane op KA2 om 23.35 denk ik
Ziet er soms iemand naar FastLane ? Ik vind het een beetje overdreven maar er komen heel wat knappe auto's en meiden in voor! .
In de eerste aflevering kwam er een GT40, een maserati cabrio en nog wat in...
Gisteren stond er een gele porsche en knappe MErcedes S met superleuke velgen, escalade en zo een amerikaanse muscle car van de film "bullet" . Als je niet echt een hoog IQ hebt, of je hebt gewoon niets anders interessants te doen -> Fastlane op KA2 om 23.35 denk ik
hehe. Je moet maar eens zien, dan zul je wel merken dat het eigenlijk maar een zeer domme reeks is. Het is gewoon leuk voor te kijken naar de auto's en meiden
Comment