Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
    Staat wel op naam van de zaak
    Maar ik kan elke dag op hem rekenen en ik ben er zéér tevreden over. Véél ruimte en het rijdt best goed, méér moet ik niet hebben.
    Waarom koop je dan die ongelooflijk zalige maar dure 530
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
      Waarom koop je dan die ongelooflijk zalige maar dure 530
      Van mijn boekhouder moet ik meer geld opdoen en ik rij door de week al met die Trafic dus moet je ook eens afwisseling hebben
      Maar eigenlijk heb ik al zo lang een BMW met 3liter sixpack naft willen hebben

Comment

• Vrijdagavond op VTM wordt de film TAXI getoond!
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

Vrijdagavond op VTM wordt de film TAXI getoond!
          Kanaal2
          Anders zit je vrijdag maar naar VTM te kijken en om 21u15 is het nog niet op en wordt je kwaad en smijt het toestel buiten

Comment

• Ik heb de 3 dvd-box van taxi met alle drie de films.

De eerste is de beste, in de tweede beginnen ze wat te overdrijven met gadgets, en 3 is er helemaal over!

een aanrader dus die taxi 1!!

Comment

• Voor de mensen die CanalDigitaal hebben, er is een nieuwe zender bij gekomen Motortv of zo iets heel de dag lang autosport op je tv!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                Voor de mensen die CanalDigitaal hebben, er is een nieuwe zender bij gekomen Motortv of zo iets heel de dag lang autosport op je tv!
                Is dat ook niet zo'n post die je via Telenet PCTV kan ontvangen?
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Straks om 1u is het Blackadder op Canvas. Rowan Atkinson op zijn best.

Comment

yeps! Die zender is te ontvangen via pctv ook. Je kunt er de zondag naar de dtm kijken ook als ik me nie vergis.

Comment

Wow merci da wist ik nog niet

Tis nu wel nascar, niet echt mijn ding.

Comment

• Er komt een Opel Speedster Turbo voor in ''Flikken'' op één nu vrijdag.

Comment

• sebiet Herman Brusselmans in Zomer 2005
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

sebiet Herman Brusselmans in Zomer 2005
                            Onkruid vergaat niet

Comment

sebiet Herman Brusselmans in Zomer 2005

Ik vond de aflevering met Greet Op De Beek toch leuker !

Comment

• Iemand daarjuist het stukje over kitcars gezien in 1000 zonnen en garnalen?

Comment

• Zo meteen op VT4, Back to the Future 2!

Comment

• Daarstraks in het nieuws van 19h op VTM zag je op de achtergrond een SLR met nrplaat SLR-00*

Comment

• Ziet er soms iemand naar FastLane ? Ik vind het een beetje overdreven maar er komen heel wat knappe auto's en meiden in voor! .

In de eerste aflevering kwam er een GT40, een maserati cabrio en nog wat in...
                                      Gisteren stond er een gele porsche en knappe MErcedes S met superleuke velgen, escalade en zo een amerikaanse muscle car van de film "bullet" . Als je niet echt een hoog IQ hebt, of je hebt gewoon niets anders interessants te doen -> Fastlane op KA2 om 23.35 denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                        Ziet er soms iemand naar FastLane ? Ik vind het een beetje overdreven maar er komen heel wat knappe auto's en meiden in voor! .

In de eerste aflevering kwam er een GT40, een maserati cabrio en nog wat in...
                                        Gisteren stond er een gele porsche en knappe MErcedes S met superleuke velgen, escalade en zo een amerikaanse muscle car van de film "bullet" . Als je niet echt een hoog IQ hebt, of je hebt gewoon niets anders interessants te doen -> Fastlane op KA2 om 23.35 denk ik

tsssssss...

Weeral aan't opscheppen over jezelf...

Tjonge, tjonge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                          tsssssss...

Weeral aan't opscheppen over jezelf...

Tjonge, tjonge...

hehe. Je moet maar eens zien, dan zul je wel merken dat het eigenlijk maar een zeer domme reeks is. Het is gewoon leuk voor te kijken naar de auto's en meiden

Comment

Working...
                                          X