Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik erger me gewoon in hun manier van presenteren. de "grapjes" die ze maken alleen al *kots*
Heb het niet gezien
was het naast die misselijk makende grapjes ook nog goed,welke wagens?etc
kheb alleen het laatste stuk gezien, kdacht dat ze het er na direct zouden herhalen maar nee
anyway, als dreamcar de AM DB9, een vergelijkende test tussen de A6 2.0TDI berline en de 525d touring van 10 sec (jawel), de merc CLS500 en volgens hun site ook nog de merc viano, stefan everts test het mitsu 4X4 gamma en ook nog een kleine preview van het autosalon.
ik erger me gewoon in hun manier van presenteren. de "grapjes" die ze maken alleen al *kots*
Heb het niet gezien
was het naast die misselijk makende grapjes ook nog goed,welke wagens?etc
kheb alleen het laatste stuk gezien, kdacht dat ze het er na direct zouden herhalen maar nee
anyway, als dreamcar de AM DB9, een vergelijkende test tussen de A6 2.0TDI berline en de 525d touring van 10 sec (jawel), de merc CLS500 en volgens hun site ook nog de merc viano, stefan everts test het mitsu 4X4 gamma en ook nog een kleine preview van het autosalon.
Neen serieus, het is geen onaardige poging (vooral de TopGear imitatie met de exclusieve bolides een circuit op te sturen en tijden vergelijken), maar het blijft een zeer brave show. Die presentator had zo een pull aan waarvan je zegt; seg bompa, mag ik straks de kerstboom versieren ?
Een geluk dat dat meiske daar ook nog rondloopt. Vooral het beeld, de klank zeg mij minder.
En het steeds flauwe grapje met Van Hooydonck die altijd in laatste instantie met de bolide mag racen op het circuit : genoeg is genoeg. Als het te voorspelbaar wordt, welja ...
Het enige interessante stuk (vgl A6 en BMW 5) wordt er dan op 4 en een halve seconde doorgehaspelt, door die niet onaardige trien (of toch, 30 jaar geleden), euhm ... welja, die trien.
Gisteren op Discovery Channel de volledige bouw van de Ford GT. Van ontwerp tot perfect afgewerkte modellen. Echt de moeite, misschien herhalen ze het nog eens.
Comment