Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn excuses dan, meestal kijken de mensen die naar TI kijken, naar Big Brother en nog allemaal van die toestanden, als er maar sensatie in voorkomt... Als je je al op een eiland door vrouwen moet laten bemampelen om te zien of je relatie nog wel optimaal is, is het al ver gekomen...
Als je daarnaar kijkt besef je pas hoe gelukkig je jezelf mag prijzen dat je toch nog wat hersenen is je hoofd hebt zitten.
maaaaffff... n/o maar wie kijkt daar nu naar... ik vermoed dat je ook naar grote broer kijkt op anaal2?
Grote broer is saai, da zijn een bende tamzakken bij elkaar.
Maar Temptation Island is gewoon grappig, den helft van die mannen zit van den eersten avond al scheef te poepen en op het eiland van de vrouwen gebeurt er niks
En de super reden om te kijken is omda die vrijgezel vrouwen echt wel HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT zijn.
Zot bericht gevonden op youtube.com van een gast die blijkbaar ketnet had opgenomen voor zijn kinderen toen er plots een paar auto-piraten in beeld kwamen die vanuit een witte golf wat kwamen broebelen. Ze hadden blijkbaar een techniek gevonden om het TV signaal te overstemmen maar of dat lokaal of op regionaal niveau was kon de auteur niet kwijt.
Zot bericht gevonden op youtube.com van een gast die blijkbaar ketnet had opgenomen voor zijn kinderen toen er plots een paar auto-piraten in beeld kwamen die vanuit een witte golf wat kwamen broebelen. Ze hadden blijkbaar een techniek gevonden om het TV signaal te overstemmen maar of dat lokaal of op regionaal niveau was kon de auteur niet kwijt.
Ketnet is onlangs gehackt geweest door een paar gasten, maar de televisiemaatschappij zegt dat dat niet kan. Nochtans hebben we het op video kunnen opnemen. ...
Allee, mannen van de FBI of BOB: waar zitten gulder met jullie stemherkenning en zoom functies om de identitieit van die pipos te achterhalen?
Dat ziet er reclame uit, als je die website gaat bekijken, bekijk eens de juridische info.
Dat ziet er reclame uit, als je die website gaat bekijken, bekijk eens de juridische info.
Ja, dat had ik ook al door maar afgezien van het einddoel (de zoveelste reclame) snap ik niet hoe ze erin geslaagd zijn om hun boodschap via de televisie te kunnen verspreiden en dat programma te overstemmen. Ik heb een vriend die bij Barco werkt en toen ik hem vroeg HOE dat kon zei hij dat er maar twee mogelijkheden waren:
- een krachtige mobiele TV-signaal zender bij het huis van de betrokken zelf die het signaal van de TV overstemt
- het kraken van het televisibakse dat soms zichtbaar opgesteld staat in bepaalde woonwijken; daar zitten vaak signaalversterkers/hergenerators en als je daar je signaal kan invoegen kan je direct een grote regio overstemmen
=> De theorie van mijn vriend bij Barco was het laatste want hij vond de zuiverheid van de signaaloverstemming te goed om zomaar "door de lucht" te gaan...
Maandag en een herhaling op zaterdag. Vroeger was de herhaling op vrijdag, dat was beter, ik ben weg op zaterdagavond. En maandag wordt er hier naar Hotel Babylon gekeken op canvas (wat ook niet slecht is) en dan mis ik het ook.
Comment