Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    mijn excuses dan, meestal kijken de mensen die naar TI kijken, naar Big Brother en nog allemaal van die toestanden, als er maar sensatie in voorkomt... Als je je al op een eiland door vrouwen moet laten bemampelen om te zien of je relatie nog wel optimaal is, is het al ver gekomen...
    Als je daarnaar kijkt besef je pas hoe gelukkig je jezelf mag prijzen dat je toch nog wat hersenen is je hoofd hebt zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
      Vond het eerlijk gezegd wel een goede film. Reed ze daar ook niet met een grijze Lotus Esprit?

En de F staat niet voor female... MILF = Mother I'd Like to Fuck
      Dat was de originele Basic Instinct met die ijspik en de meest bekende beavershot uit de hele filmgeschiedenis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        maaaaffff... n/o maar wie kijkt daar nu naar... ik vermoed dat je ook naar grote broer kijkt op anaal2?

Grote broer is saai, da zijn een bende tamzakken bij elkaar.

Maar Temptation Island is gewoon grappig, den helft van die mannen zit van den eersten avond al scheef te poepen en op het eiland van de vrouwen gebeurt er niks
        En de super reden om te kijken is omda die vrijgezel vrouwen echt wel HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT zijn.

En neen ik kom niks tekort

Comment

• Televisieprogramma gekraakt door auto piraten

Zot bericht gevonden op youtube.com van een gast die blijkbaar ketnet had opgenomen voor zijn kinderen toen er plots een paar auto-piraten in beeld kwamen die vanuit een witte golf wat kwamen broebelen. Ze hadden blijkbaar een techniek gevonden om het TV signaal te overstemmen maar of dat lokaal of op regionaal niveau was kon de auteur niet kwijt.

http://youtube.com/watch?v=TOvn83TWfzc

Allee, mannen van de FBI of BOB: waar zitten gulder met jullie stemherkenning en zoom functies om de identitieit van die pipos te achterhalen?

Comment

• grote aanrader: 'The Fast Show' en 'Little Britain' op canvas

Hilarische Britse humor
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kenneth_demulder
              Zot bericht gevonden op youtube.com van een gast die blijkbaar ketnet had opgenomen voor zijn kinderen toen er plots een paar auto-piraten in beeld kwamen die vanuit een witte golf wat kwamen broebelen. Ze hadden blijkbaar een techniek gevonden om het TV signaal te overstemmen maar of dat lokaal of op regionaal niveau was kon de auteur niet kwijt.

Ketnet is onlangs gehackt geweest door een paar gasten, maar de televisiemaatschappij zegt dat dat niet kan. Nochtans hebben we het op video kunnen opnemen. ...

Allee, mannen van de FBI of BOB: waar zitten gulder met jullie stemherkenning en zoom functies om de identitieit van die pipos te achterhalen?

Dat ziet er reclame uit, als je die website gaat bekijken, bekijk eens de juridische info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy
                Dat ziet er reclame uit, als je die website gaat bekijken, bekijk eens de juridische info.
                Ja, dat had ik ook al door maar afgezien van het einddoel (de zoveelste reclame) snap ik niet hoe ze erin geslaagd zijn om hun boodschap via de televisie te kunnen verspreiden en dat programma te overstemmen. Ik heb een vriend die bij Barco werkt en toen ik hem vroeg HOE dat kon zei hij dat er maar twee mogelijkheden waren:
                - een krachtige mobiele TV-signaal zender bij het huis van de betrokken zelf die het signaal van de TV overstemt
                - het kraken van het televisibakse dat soms zichtbaar opgesteld staat in bepaalde woonwijken; daar zitten vaak signaalversterkers/hergenerators en als je daar je signaal kan invoegen kan je direct een grote regio overstemmen

=> De theorie van mijn vriend bij Barco was het laatste want hij vond de zuiverheid van de signaaloverstemming te goed om zomaar "door de lucht" te gaan...

Just my 2cents...

Comment

• Vanavond om 23u30 is er "Never mind the buzzcocks" op BBC2 met als gastpresentator Jeremy Clarkson.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                    grote aanrader: 'The Fast Show' en 'Little Britain' op canvas

Hilarische Britse humor
                    Hell yeah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                      Vanavond om 23u30 is er "Never mind the buzzcocks" op BBC2 met als gastpresentator Jeremy Clarkson.
                      Merci voor de tip, ik heb in geen tijden meer zo gelachen!

Comment

• Op fleet tv en avs tonen ze dit weekend stukken van Top Marques. Ik denk dat de eerst komende herhaling op fleet rond een uur of 3 is.

Comment

• Vanavond Liar Liar op vt4 met Jim Carrey
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                            Vanavond om 23u30 is er "Never mind the buzzcocks" op BBC2 met als gastpresentator Jeremy Clarkson.
                            Welke dag was dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy
                              Welke dag was dat?
                              Maandag en een herhaling op zaterdag. Vroeger was de herhaling op vrijdag, dat was beter, ik ben weg op zaterdagavond. En maandag wordt er hier naar Hotel Babylon gekeken op canvas (wat ook niet slecht is) en dan mis ik het ook.

Comment

• Vanavond "Little Britain" ni vergete op Canvas. Van 23h tot 23.30h!
                                Giereeeeuuh!

Comment

• Op deze moment is op NGC een documentaire bezig over de bouw van de Duitse Autobahnen...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                                    Vanavond "Little Britain" ni vergete op Canvas. Van 23h tot 23.30h!
                                    Giereeeeuuh!

Kijk ik elke week naar!

En daarna Coupling (elke avond)
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Taxi op Eén
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Autowereld TV start ... NU

Comment