Ik ben gisteren nog eens een filmpje gaan halen. Ik zag er American Meltdown staan. Ik dacht, ok dit ziet er nog leuk uit, een goed actiefilmpje. Het ging over terroristen die een kerncentrale in handen namen. Het was ook met enkele spelers uit 24, dit las ik echter toen ik al thuis was. Ik begon dus al te vrezen voor een flauw afkooksel van 24. Ik begin te kijken en ze willen zo een beetje de stijl van 24 nadoen, van de ene scene naar de andere overspringen, toen begon ik nog meer te vrezen. Ik kijk nog 10 min verder tot er een terrorist in het spel komt, marwan uit 24, die in de film ook marwan noemt! Toen was het teveel, heb hem uitgezet, moest van m'n vriendin. Ze is fan van 24 maar dit konden zij en ik niet langer aanzien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TV-Tip
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonMorgen is het weer "LOST" op VT4.
Gaan ze nu eindelijk es zeggen wat dat metalen ding is.
Comment
-
ROC Nations cup NU op RTBF2.
Topic: http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...ht=nations+cup
Site: http://www.raceofchampions.com/
update: Zondag is er een herhaling van 15u00 tot 17u40!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModenaMomenteel reportage over De Autobahn op National Geographic.
was idd een leuke reportage!2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyIk ben gisteren nog eens een filmpje gaan halen. Ik zag er American Meltdown staan. Ik dacht, ok dit ziet er nog leuk uit, een goed actiefilmpje. Het ging over terroristen die een kerncentrale in handen namen. Het was ook met enkele spelers uit 24, dit las ik echter toen ik al thuis was. Ik begon dus al te vrezen voor een flauw afkooksel van 24. Ik begin te kijken en ze willen zo een beetje de stijl van 24 nadoen, van de ene scene naar de andere overspringen, toen begon ik nog meer te vrezen. Ik kijk nog 10 min verder tot er een terrorist in het spel komt, marwan uit 24, die in de film ook marwan noemt! Toen was het teveel, heb hem uitgezet, moest van m'n vriendin. Ze is fan van 24 maar dit konden zij en ik niet langer aanzien.
Nu was Marwan wel Marwan uit de serie 24 maar Habib was een afzonderlijk personage.
Soit, dit volledig ter zijde, het bleek toch wel een draak van een film te zijn.
Deed me terugdenken aan de weekend film op TV1 (één).
Gelukkig had ik nog een dvd gehuurd, die toch wel wat beter was, al was het maar voor het vrouwelijk schoon. Club Dread (met Brittany Daniel)
Een aanrader, wat een lichaam.2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Voor de LOST-fanatics:
Comment
Comment