Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnen 10 min Taxi 3 op kanaal2

Comment

• Leuk, op een kerstman springen die daarna je baas lijkt te zijn.

Comment

• taxi 3 is veel te overdreven. Zitten wel goeie scénes in, maar de beste scéne ooit vind ik nog altijd taxi twee met de taxi in de politiekantoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
          taxi 3 is veel te overdreven. Zitten wel goeie scénes in, maar de beste scéne ooit vind ik nog altijd taxi twee met de taxi in de politiekantoor
          Taxi II: 500E's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Taxi II: 500E's...
            Da's Taxi 1, Taxi 2 zijn EVO VI-jes
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Da's Taxi 1, Taxi 2 zijn EVO VI-jes

Just!

Comment

• De clip van Jay-z 'Show me what you got' feat. Danica Patrick ft. F430 Spider and Pagani Zonda roadster al gezien?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                  De clip van Jay-z 'Show me what you got' feat. Danica Patrick ft. F430 Spider and Pagani Zonda roadster al gezien?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

jep,héérlijk hé!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• amai nie. Een Zonda en Danica, dangerious combination

Comment

• autowereld.tv

"mijne toyota is vaann plastiekk!!"

Comment

• (Heeft wel niks met auto's te maken maar what the hell)

Voor wie het nog niet wist: u heeft gisterenavond een van de beste programma's aller tijden gemist..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                          (Heeft wel niks met auto's te maken maar what the hell)

Voor wie het nog niet wist: u heeft gisterenavond een van de beste programma's aller tijden gemist..

http://www.youtube.com/watch?v=9n8CimSLTTc&mode=related
                          zet tv op en zie nog net het woordje: s*x en twas gedaan...

Comment

• Op mijn vorige post:
                            TV-Tip 23-12-2006 20:34 Puber

Mwahaaa

Mijn puberteit is toch wel zo ongeveer voorbij, hoor.. Laat me toch genieten van vrouwelijk schoon..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                              (Heeft wel niks met auto's te maken maar what the hell)

http://www.youtube.com/watch?v=9n8CimSLTTc&mode=related

Ik heb het ook bekeken. Puur informatief, want mijn vriendin moet nog een kadooke krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                Ik heb het ook bekeken. Puur informatief, want mijn vriendin moet nog een kadooke krijgen
                                Grapjas

Comment

• Initial D ( Tau man ji D ) , goede (zonder meer ) film over driften en straatrace's in Japan. Beter dan 2Fast2Furious en Tokyo drift ( nu weet je meteen waarop de makers van Tokyo drift zich inspireerden ) samen. Gekocht bij Media markt voor € 6,60. www.asiamania.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    Initial D ( Tau man ji D ) , goede (zonder meer ) film over driften en straatrace's in Japan. Beter dan 2Fast2Furious en Tokyo drift ( nu weet je meteen waarop de makers van Tokyo drift zich inspireerden ) samen. Gekocht bij Media markt voor € 6,60. www.asiamania.be
                                    Die is deze zomer op MTV geweest, laat op de avond tijdens Asian Screen. goed film als je fan bent van de anime serie en dat ben ik

Comment

• Momenteel op National Geographic channel over de duitse autobahn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        Momenteel op National Geographic channel over de duitse autobahn
                                        en nu klein beetje over ruf enal

Comment

• Al gezien, is best de moeite

Comment

Working...
                                          X