Binnen 10 min Taxi 3 op kanaal2
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TV-Tip
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichtentaxi 3 is veel te overdreven. Zitten wel goeie scénes in, maar de beste scéne ooit vind ik nog altijd taxi twee met de taxi in de politiekantoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTaxi II: 500E's...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDa's Taxi 1, Taxi 2 zijn EVO VI-jes
Just!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
(Heeft wel niks met auto's te maken maar what the hell)
Voor wie het nog niet wist: u heeft gisterenavond een van de beste programma's aller tijden gemist..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten(Heeft wel niks met auto's te maken maar what the hell)
Voor wie het nog niet wist: u heeft gisterenavond een van de beste programma's aller tijden gemist..
http://www.youtube.com/watch?v=9n8CimSLTTc&mode=related2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten(Heeft wel niks met auto's te maken maar what the hell)
http://www.youtube.com/watch?v=9n8CimSLTTc&mode=related
Ik heb het ook bekeken. Puur informatief, want mijn vriendin moet nog een kadooke krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk heb het ook bekeken. Puur informatief, want mijn vriendin moet nog een kadooke krijgen
Comment
-
Initial D ( Tau man ji D ) , goede (zonder meer ) film over driften en straatrace's in Japan. Beter dan 2Fast2Furious en Tokyo drift ( nu weet je meteen waarop de makers van Tokyo drift zich inspireerden ) samen. Gekocht bij Media markt voor € 6,60. www.asiamania.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenInitial D ( Tau man ji D ) , goede (zonder meer ) film over driften en straatrace's in Japan. Beter dan 2Fast2Furious en Tokyo drift ( nu weet je meteen waarop de makers van Tokyo drift zich inspireerden ) samen. Gekocht bij Media markt voor € 6,60. www.asiamania.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMomenteel op National Geographic channel over de duitse autobahn
Comment
Comment