Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TV-Tip
Collapse
X
-
Ik plaats dit hier maar...
Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tvDe Vlaamse Media Maatschappij, met o.a. VTM en KANAALTWEE, zendt geen auto- en autosport-programma meer uit. “Autowereld� verdwijnt met onmiddellijke ingang van de buis en ook “Pitstop.TV� wordt afgevoerd.
Nu zaterdag gaat de laatste uitzending van “Autowereld� op antenne. Het programma van Dany Verstraeten en Kris Wauters wordt daarna halfweg het seizoen opgedoekt. Ook voor autosport is er geen plaats meer aan de Medialaan. Na 10 seizoenen wordt “Pitstop.TV� geschrapt.
Voor het laatste auto-nieuws kan de kijker al een tijd terecht bij AutoTV via de Vlaamse regionale zenders en bij Fleet TV op Kanaal Z. Voor autosport-video’s wordt pitstop.tv de site bij uitstek met de komende maanden een gevoelige uitbreiding van het aanbod.
Comment
-
Jeffrey Van Hooydonck test op het circuit van Zolder de BMW M Z4 Coupé
Dit is tem maandagmiddag in lus te zien op Kanaal Z/ Fleet tv.
http://www.fleet.tv/
Comment
-
Volgende maand* op Fleet tv./Kanaal Z gaan ze het nieuw museum van Mercedes-Benz bezoeken en gaan ze de CL 63 AMG testen en wordt de nieuwe C-Klasse gepresenteerd
http://www.stgt.com/stuttgart/mercedesmuseumd.htm
http://www.fleet.tv/NL/
*Laatste zaterdag van de maand/maart!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk plaats dit hier maar...
Belspelletje met de allerdomste en allerdwaaste giegeltrutten die ons land kent brengen blijkbaar veel meer op dan enkele duizenden car-nuts die op de meest onmogelijke uitzenduren toch proberen hun hobby en pssie wat te volgen.
En er was al zo´n overaanbod.Gewoonweg schandalig.
Comment
-
Voor de TVR Tuscan liefhebbers:
Vanavond (21h10) op Kanaal 2 de film Swordfish met in de hoofdrol: John Travolta, Halle Berry en natuurlijk de TVR Tuscan!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenstraks op vtm om 22.50 weer sky cops.
vorige aflevring op t laatste hadden ze een nieuw wapen om snelle auto's mee te achtervolgen. een lancer evo 9 :o ne zwarte. als je meer wilt weten over de zwakke punten enz en die evo 9 mss wel dan zeker is loeren.
Comment
-
Ik keek alleen naar canvas of tf1 als het op ITV reclame was.
ITV (GB) dus
Er is meer ambiance van start tot finish en als je de laatste nieuwtjes omtrent het F1 circus wil weten, ben jij bij hen aan het juiste adres.
Had het al lastig toen Eurosport hier zo maar verdween, maar als ze aan ITV durven komen, dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenHad het al lastig toen Eurosport hier zo maar verdween, maar als ze aan ITV durven komen, dan...kben ook nie digitaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenIk ben ook niet digitaal en toch kan ik naar ITV kijken.
(Streek van Brugge)
Zoek toch maar eens op alle uithoeken van je beeldband
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVanavond op Canvas ( 20h50 ) : Jacky Ickx , het mirakel .
Ik ga ook kijken. Historische autosportbeelden en een legende aan het woord, wat wil je nog meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenja aan de zee kan ik itv bekijken maar ga nu niet speciaal voor de gp naar de zee gaan ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVanavond op Canvas ( 20h50 ) : Jacky Ickx , het mirakel .
Comment
Comment