Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
    Toevallig onlangs het programma PK gezien op de Nederlandse TV.

Geen topklasse ... maar wel fun tijdverdrijf. Afleveringen zijn trouwens online te bekijken.
    Heb ik een paar keer gezien, inderdaad niet zo goed als TopGear maar geen enkel vlaams autoprogramma dat nog maar aan de schouders komt van PK.

Comment

• Ik plaats dit hier maar...

Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tv
      De Vlaamse Media Maatschappij, met o.a. VTM en KANAALTWEE, zendt geen auto- en autosport-programma meer uit. “Autowereld� verdwijnt met onmiddellijke ingang van de buis en ook “Pitstop.TV� wordt afgevoerd.

Nu zaterdag gaat de laatste uitzending van “Autowereld� op antenne. Het programma van Dany Verstraeten en Kris Wauters wordt daarna halfweg het seizoen opgedoekt. Ook voor autosport is er geen plaats meer aan de Medialaan. Na 10 seizoenen wordt “Pitstop.TV� geschrapt.
      Voor het laatste auto-nieuws kan de kijker al een tijd terecht bij AutoTV via de Vlaamse regionale zenders en bij Fleet TV op Kanaal Z. Voor autosport-video’s wordt pitstop.tv de site bij uitstek met de komende maanden een gevoelige uitbreiding van het aanbod.

Comment

• Veel te weinig kijkcijfers voor de heren van de commerciële zenders zeker?

Hoogstaand entertainment zoals Grappa en Familie moet ruimschoots voldoende zijn om hun imago hoog houden.

Comment

• En de 24u dan?
          Bende losers. (niet dat ik er vaak naar keek eigenlijk, alleen voor de 24u...)

Comment

• Jeffrey Van Hooydonck test op het circuit van Zolder de BMW M Z4 Coupé

Dit is tem maandagmiddag in lus te zien op Kanaal Z/ Fleet tv.

http://www.fleet.tv/

Comment

• Volgende maand* op Fleet tv./Kanaal Z gaan ze het nieuw museum van Mercedes-Benz bezoeken en gaan ze de CL 63 AMG testen en wordt de nieuwe C-Klasse gepresenteerd

http://www.stgt.com/stuttgart/mercedesmuseumd.htm

http://www.fleet.tv/NL/

*Laatste zaterdag van de maand/maart!
              Last edited by ; 25/02/2007, 01:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                Ik plaats dit hier maar...

Belspelletje met de allerdomste en allerdwaaste giegeltrutten die ons land kent brengen blijkbaar veel meer op dan enkele duizenden car-nuts die op de meest onmogelijke uitzenduren toch proberen hun hobby en pssie wat te volgen.

En er was al zo´n overaanbod.Gewoonweg schandalig.

Comment

• Voor de TVR Tuscan liefhebbers:
                  Vanavond (21h10) op Kanaal 2 de film Swordfish met in de hoofdrol: John Travolta, Halle Berry en natuurlijk de TVR Tuscan!!!
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• straks op vtm om 22.50 weer sky cops.

vorige aflevring op t laatste hadden ze een nieuw wapen om snelle auto's mee te achtervolgen. een lancer evo 9 :o ne zwarte. als je meer wilt weten over de zwakke punten enz en die evo 9 mss wel dan zeker is loeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      straks op vtm om 22.50 weer sky cops.

vorige aflevring op t laatste hadden ze een nieuw wapen om snelle auto's mee te achtervolgen. een lancer evo 9 :o ne zwarte. als je meer wilt weten over de zwakke punten enz en die evo 9 mss wel dan zeker is loeren.
                      Dat programma heb ik ook gezien, ik vond het wel interessant

Comment

• wordt formule 1 ergens rechtstreeks uitgezonden?
                        heb zo eens gekeken en bij La Deux en Canvas/één zenden ze het precies niet live uit...

Comment

• Ik keek alleen naar canvas of tf1 als het op ITV reclame was.

ITV (GB) dus

Er is meer ambiance van start tot finish en als je de laatste nieuwtjes omtrent het F1 circus wil weten, ben jij bij hen aan het juiste adres.

Had het al lastig toen Eurosport hier zo maar verdween, maar als ze aan ITV durven komen, dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                            Had het al lastig toen Eurosport hier zo maar verdween, maar als ze aan ITV durven komen, dan...
                            ik heb Itv ook nie kben ook nie digitaal

Comment

• Ik ben ook niet digitaal en toch kan ik naar ITV kijken.
                              (Streek van Brugge)

Zoek toch maar eens op alle uithoeken van je beeldband
                              Last edited by Breyton; 15/03/2007, 16:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                Ik ben ook niet digitaal en toch kan ik naar ITV kijken.
                                (Streek van Brugge)

Zoek toch maar eens op alle uithoeken van je beeldband
                                ik heb 37 posten bij telenet (streek kortrijk) en noch eurosport noch itv zitten erop

Comment

• ja aan de zee kan ik itv bekijken maar ga nu niet speciaal voor de gp naar de zee gaan ze

Comment

• Vanavond op Canvas ( 20h50 ) : Jacky Ickx , het mirakel .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                      Vanavond op Canvas ( 20h50 ) : Jacky Ickx , het mirakel .
                                      Read my mind

Ik ga ook kijken. Historische autosportbeelden en een legende aan het woord, wat wil je nog meer?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                        ja aan de zee kan ik itv bekijken maar ga nu niet speciaal voor de gp naar de zee gaan ze
                                        Gij zijt geen echte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                          Vanavond op Canvas ( 20h50 ) : Jacky Ickx , het mirakel .
                                          't Was de moeite, vind ik... Echt goed gemaakt.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X