Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren op KanaalTwee: Black Cadillac
    thriller met veel achtervolgingen tussen een caddy en een saab.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
      Had zo'n reactie verwacht, maar ik dacht dat ons créme manneke daar wel tegen zou kunnen

Bedankt voor de info, ARD it is
      Ik kan der tegen ze.

Terug DTM op ARD!!!! 13.45

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ik kan der tegen ze.

Terug DTM op ARD!!!! 13.45

.
        Durf het haast niet te zeggen, maar SOS piet stond hier op ipv DTM

Volgende week zal het geen waar zijn

Nog es bedankt voor de tip

Comment

• op MTV aan de late kant "Strutter"
          ge moet maar eens Mike Strutter ingeven op youtube om wa fimpkes te bekijken
          is een typetje van Paul "Dennis the Pennis" Kaye en die gast vloekt meer dan ik (en dat wil toch wat zeggen)
          COCKSUCKER!

Comment

• Strutter is soms grappig, maar vaak erover eigenlijk, vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Strutter is soms grappig, maar vaak erover eigenlijk, vind ik
              om 22u45 op mtv het kan er nie genoeg over zijn voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                Durf het haast niet te zeggen, maar SOS piet stond hier op ipv DTM

Volgende week zal het geen waar zijn

Nog es bedankt voor de tip

SOS Piet staat hier momenteel bij mijn overburen te filmen ,ik had liever ook DTM in de straat gehad.
                Last edited by ; 11/05/2007, 00:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                  SOS Piet staat hier momenyeel bij mijn overburen te filmen ,ik had liever ook DTM in de straat gehad.

Comment

• Daarstraks nog een es naar Supernanny gekeken. Blijft toch geweldig hilarisch
                    Al vind ik het langs de ene kant wel zielig hoe die ma's zich zo de baas laten door een paar 'jung'.

Comment

• Daar net de eerste aflevering gezien van het nieuw autoprogramma op ned.3: 'de garage'

Op www.vpro.nl/degarage kan je nalezen wat er zoal aanbod kwam.

Zoals de titel zou vermoeden, is het geen programma zoals Topgear of 5th gear, maar eerder de auto in z'n algemeenheid bekeken.

Het leuke is dat de experte van dienst een vrouw is, die er goed uitziet maar toch redelijk wat af weet van auto's. Niet zo ene, die wanneer je vraagt met welke auto ze rijdt, antwoord: met een blauwe

Ik vond het best mee vallen. Het hollands taaltje moet je er maar bij nemen.

Comment

• Nu op Canvas : Brand Inno Nieuwstraat Brussel . Triest , maar wel een massa oldtimers in het straatbeeld .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Het leven zoals het is: de luchthaven...

Iemand gezien?

De man met de pendel => mijn nonkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
                            Het leven zoals het is: de luchthaven...

Iemand gezien?

De man met de pendel => mijn nonkel
                            Die werken daar precies wel serieus

Comment

• Donderdag 31 mei om 21u30 Ronin op Kanaal 2
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ronin

Comment

• Iemand toevallig Man bijt hond gezien?

Het was dat stukje waar de moeders gaan kijken op de job van hun zoon...

kerel werkte bij Ford testcentrum in Lommel, die nieuwe mondeo is vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Iemand toevallig Man bijt hond gezien?

Het was dat stukje waar de moeders gaan kijken op de job van hun zoon...

kerel werkte bij Ford testcentrum in Lommel, die nieuwe mondeo is vet
                                    Die moeder was er van overtuigt dat haar zoon

Zeer gevaarlijk werk deed !!! 240 km rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                      Donderdag 31 mei om 21u30 Ronin op Kanaal 2
                                      Echt super achtervolging waar je teminste nog het geluid van de motor hoort
                                      in plaats van filmmuziek die de bovenhand neemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                        Donderdag 31 mei om 21u30 Ronin op Kanaal 2
                                        de eerste keer dat ik hem zag
                                        ik vond het maar een strontvervelende film
                                        bronnen van ergernis:
                                        -scènes met de auto's worden versneld weergegeven om een groter gevoel van snelheid te geven: belachelijk
                                        -stuntmannen duidelijk te onderscheiden van de acteurs en veel continuïteitsfouten: de ene keer wel wieldoppen de andere keer niet (bij Bullit vond ik dit nog charmant maar 20 jaar later...)
                                        -tussenshots van het versmijten van vitesse (zien die amerikanen zodanig hun automatiekskes gewend dat ze daarop al klaarkomen), please
                                        -geeneen blote tet gezien, dat mocht toch wel, die hoofdactrice is een lekker ding

Comment

• gisteren louis theroux op canvas.... zaligheid

Comment

Working...
                                          X