Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
op MTV aan de late kant "Strutter"
ge moet maar eens Mike Strutter ingeven op youtube om wa fimpkes te bekijken
is een typetje van Paul "Dennis the Pennis" Kaye en die gast vloekt meer dan ik (en dat wil toch wat zeggen)
COCKSUCKER!
Daarstraks nog een es naar Supernanny gekeken. Blijft toch geweldig hilarisch
Al vind ik het langs de ene kant wel zielig hoe die ma's zich zo de baas laten door een paar 'jung'.
Zoals de titel zou vermoeden, is het geen programma zoals Topgear of 5th gear, maar eerder de auto in z'n algemeenheid bekeken.
Het leuke is dat de experte van dienst een vrouw is, die er goed uitziet maar toch redelijk wat af weet van auto's. Niet zo ene, die wanneer je vraagt met welke auto ze rijdt, antwoord: met een blauwe
Ik vond het best mee vallen. Het hollands taaltje moet je er maar bij nemen.
de eerste keer dat ik hem zag
ik vond het maar een strontvervelende film
bronnen van ergernis:
-scènes met de auto's worden versneld weergegeven om een groter gevoel van snelheid te geven: belachelijk
-stuntmannen duidelijk te onderscheiden van de acteurs en veel continuïteitsfouten: de ene keer wel wieldoppen de andere keer niet (bij Bullit vond ik dit nog charmant maar 20 jaar later...)
-tussenshots van het versmijten van vitesse (zien die amerikanen zodanig hun automatiekskes gewend dat ze daarop al klaarkomen), please
-geeneen blote tet gezien, dat mocht toch wel, die hoofdactrice is een lekker ding
Comment