Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanavond weer 2 afleveringen van "LOST".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Vanavond weer 2 afleveringen van "LOST".
      goed dat je er me aan doet herrinneren
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• pfff.. kvond het weeral maar saai en voorspelbaar..

Ik krijg de indruk dat dit boeltje wat overhyped is.

volgende keer kijk ik terug 24.

Comment

• NU op één, ik weet niet hoe het noemt, maar het speelt zich af op Zolder.
          En er wordt met porsches ed. gereden
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Niet echt een tv tip:
            Gisteren keek ik naar allo allo en ik merkte tot m'n spijt dat Captain Hans Geering en Maria verdwenen zijn...
            Iemand die weet waar Hans naartoe is? komt tie nog terug? Ik hoop het want ik kon er me echt een kriek mee lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
              Niet echt een tv tip:
              Gisteren keek ik naar allo allo en ik merkte tot m'n spijt dat Captain Hans Geering en Maria verdwenen zijn...
              Iemand die weet waar Hans naartoe is? komt tie nog terug? Ik hoop het want ik kon er me echt een kriek mee lachen.
              Leaving the Series

In the final episode of Season 3, René, Edith, the waitresses, the Colonel, the British Airmen and Hans are trying to escape a prisoner-of-war camp (Stalag Luft IV, although that camp is in Poland). Hans is used for the first test of their escape mechanism, a wooden see-saw. After René jumps from the roof of a hut onto one end, Hans is propelled from the other over the fence, where Communist Resistance girls pick him up and disappear into the woods.

It emerges (via a radio conversation) that Hans was mistaken for a British airman by the Communist Resistance and sent to Britain, where he is now working for British Intelligence. The war is over for Hans, and also his role as a main character in 'Allo 'Allo!

Reappearing

In Season 7, René and Yvette are planning to run away to England in an aeroplane, destined for the British Airmen. However, it is Edith that accidentally goes with René. They land in London, and Winston Churchill requests their presence. However, they are taken to Intelligence first. Seeing that they are not the airmen, the Intelligence boss calls his interpreter: Captain Hans Geering. When alone with René and Edith, he explains how he became an English citizen and an ally. He also reveals that he found out, working with the Intelligence, that René is a Resistance activist.

Hans, a naturalised British citizen, speaks English with an upper-class, "old-chap" British accent. It is revealed that he knew how to speak English even back in Nouvion. He takes René and Edith to some important places in London. By night, René and Edith return home.

Comment

• Vanavond, Trigger Happy

Zalige verborgen camera met respect voor de gefopten: SUPER humor vind ik persoonlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                  Vanavond, Trigger Happy

Zalige verborgen camera met respect voor de gefopten: SUPER humor vind ik persoonlijk
                  Echt zalig die gasten

Iemand die gast gezien met zijn "race"taxi

Iemand taxi Taxi?

Comment

• Listen very carefully, I shall say this only once ;-)

Dju das echt spijtig allo allo ga nu nie meer hetzelfde zijn.

ps Trigger Happy is ook wel echt breken. Voor degene die het nog niet gezien hebben of voor de fans je kan alle filmkes nog es bekijken via de site van kanaal2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                      Listen very carefully, I shall say this only once ;-)

Dju das echt spijtig allo allo ga nu nie meer hetzelfde zijn.
                      Ach, die capitan Bertorelli is ook wel lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Vanavond weer 2 afleveringen van "LOST".
                        Vind 'k echt een zalige serie
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                          Vind 'k echt een zalige serie
                          Aanvankelijk vond ik het maar zozo, maar nu het wat op gang is gekomen vind ik het top!

Comment

• Lekker scary aflevering!

Comment

• wacht maar, seizoen 2 is nog beter

Comment

• Ik kan niet wachten tot volgende week, die kerel ging juist iets scary doen.

24 vind ik een beetje te langdradig, heb het een paar keer geprobeert maar het zegt me toch niets.

Comment

• Die Ethan is zeker iets voos van plan

En 24 was ook weer goed, maar ze moeten het nu ook niet blijven trekken

Comment

• *lol*

Voze Ethan.

En volgens mij weet Mr. Locke meer van dat eiland..

Comment

• Vanavond op Vt4 The Ring

Denk dat ik die film nog maar eens ga zien, blijft wel goed vind ik.

Comment

• Vanavond terug "LOST" op VT4.

Voze Ethan is iets van plan

Comment

• Eerst naar 'Lost' kijken tot 22:15 uur om vervolgens over te schakelen naar '24'.

Dan morgen kijken naar het laatste deel van 'Lost'.

24 staat nog net iets hoger dan Lost vind ik.
                                          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Working...
                                          X