Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aha, worden ze nu vanuit een seaking direct op je salontafel gedropt ?
Ik had vroeger ook een abo, meer zever dan wat anders, mischien toch maar eens terug eentje nemen, alleen al voor de covers !
Wanneer steekt hij dan meestal in de bus, bij IMS hebben ze ong de 4/5e van de maand...
Harry Metcalfe komt ze mij persoonlijk brengen
j/k
Alle EVO's voor belgië worden nu tesamen verzonden naar een centraal punt in België - ik veronderstel de distributeur die ook de krantenwinkels bevoorraad - en vandaar worden ze via post naar de abonnees gestuurd. Kans op schade is er natuurlijk nog steeds, maar vele minder. Ik heb in elk geval nog geen beschadigd exemplaar gekregen na de nieuwe verzendformule. Ze zitten op dezelfde dag dat ze in de krantenwinkels (in de UK) liggen in de bus, of soms zelfs een dagje vroeger.
Toen ik pas m'n abonnement had heb ik verschillende keren gevloekt dat ze zo laat en vaak beschadigd toekwamen. Maar nu ben ik zeer happy
het ziet er idd weer een super nummer uit! Ik kan niet wachten om naar de krantenwinkel te rennen, maar de ervaring leert me dat hij er voor vrijdag nooit is. Van zodra ik ga samenwonen neem ik een abonnement zoveel is duidelijk
Straks eens checken maar ik vrees ervoor, moet de vorige trouwens nog uitlezen...
Leave a comment:
Guest replied
het ziet er idd weer een super nummer uit! Ik kan niet wachten om naar de krantenwinkel te rennen, maar de ervaring leert me dat hij er voor vrijdag nooit is. Van zodra ik ga samenwonen neem ik een abonnement zoveel is duidelijk
Leave a comment:
Guest replied
als je niet geabonneerd ben, kan je hem dan nu ook in de winkel kopen, ik vertrek vrijdag op reis en ik wil op het strand eens iets anders doen dan zandkastelen maken
Leave a comment: