Oorspronkelijk geplaatst door Wally
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
-
Sterker nog, tegenwoordig s'morgens een SMS je omdat ze weten dat ik voorbij Hasselt kom...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenDie abo's zijn sh!t hier in Belgie...
In den beginne had ik ook een abo, niks dan last, beschadigde nummerd, gelezen (jaja !) nummers, nooit aangekomen enz...
Koop ze gewoon bij IMS (Antwerpen, Leuven, Hasselt, Brugge), laat ze daar opzijleggen of kweet nie wa, maa rdan ben je zeker dat je een goed exemplaar hebt, en met hun 10% kortingskaart heb je evenveel voordeel als met een abo.
(En dat sletje in Hasselt is wel lekker achter de toonbank....)
Leave a comment:
-
Die abo's zijn sh!t hier in Belgie...
In den beginne had ik ook een abo, niks dan last, beschadigde nummerd, gelezen (jaja !) nummers, nooit aangekomen enz...
Koop ze gewoon bij IMS (Antwerpen, Leuven, Hasselt, Brugge), laat ze daar opzijleggen of kweet nie wa, maa rdan ben je zeker dat je een goed exemplaar hebt, en met hun 10% kortingskaart heb je evenveel voordeel als met een abo.
(En dat sletje in Hasselt is wel lekker achter de toonbank....)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenDe nieuwe EVO is opnieuw - hoe doen ze het toch? - fantastisch! Er is de road and track car of the year test (met 16 contenders) en vooral een test tussen de M5 touring vs RS4 Avant!
Leave a comment:
-
Guest repliedDe nieuwe EVO is opnieuw - hoe doen ze het toch? - fantastisch! Er is de road and track car of the year test (met 16 contenders) en vooral een test tussen de M5 touring vs RS4 Avant!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWachten jullie nog altijd op die met die Gallardo SL op de cover?
Ik ben nog maar net geabonneerd op EVO en er zijn nu al problemen vanaf het 2de nummer. Is die lange wachtijd er altijd geweest of zijn het juist de laatste paar uitgaven die zo lang laten wachten op zich?
Leave a comment:
-
Guest repliedWachten jullie nog altijd op die met die Gallardo SL op de cover?
Leave a comment:
-
Guest repliedHier ook nogaltijd niet hoor
Leave a comment:
-
Nog steeds geen EVO ontvangen. Ik begin echt wel te denken dat de postbode er mee gaan lopen is.
Als 'm er morgen niet is, zal ik 'ns bij de post moeten horen of een extra copie bestellen.
Leave a comment:
-
Guest repliedde mijne is vrijdag in de bus gevallen
Leave a comment:
-
Guest repliedNormaal zou hij de 2de woensdag v/d maand in de bus moeten liggen,dus weer te laat.
Ik heb nu pas nr 99 uit.Ik heb nog inhaalwerk.
Leave a comment:
-
Bij mij ook nog niet ontvangen. Ik verdenk m'n facteur dat hij telkens eerst m'n EVO uitleest voordat hij deze in m'n brievenbus stopt.
Turboman????
Leave a comment:
-
Guest repliedpff, weet er iemand hoelang de verzendtijd is als je geaboneert bent op evo?
Het is nu al de 12de april en de nieuwe is uit van de 4de.
Het vorige nummer was ook al veel te laat, maar dit kwam naar het schijnt door een afspraak over de verschijningsdatum met BMW, ofzo.
Hoelang duurt het zo bij jullie?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenHeuglijk moment, le nouveau Evo est arrivé !
Leave a comment:
-
Guest repliedHeuglijk moment, le nouveau Evo est arrivé !
Leave a comment:
-
Guest repliedEn ze zijn (ook) WILD van de GT3
Leave a comment:
-
Idd, EVO rocks, ze durven tenminste commentaar geven wanneer anderen zwijgen of de algemene gedachtengang volgen.
Zo hebben ze bij EVO de Focus RS, Ferrari 575 en nu weer de nieuwe Clio 16v niet zo goed bedoordeeld.
Ik vind hun artikels elke keer weer mooi in elkaar gestoken, met waanzinnige foto's.
Sommige teksten over rijervaringen zij zo goed dat het wel lijtk alsof je zelf met de auto in kwestie hebt gereden.
Leave a comment:
-
Guest repliedReeds uitgelezen
Zalig nummer!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenOok hier nog steeds niet ontvangen
Leave a comment:
Leave a comment: