Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wutputt
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
    Die abo's zijn sh!t hier in Belgie...

In den beginne had ik ook een abo, niks dan last, beschadigde nummerd, gelezen (jaja !) nummers, nooit aangekomen enz...

Koop ze gewoon bij IMS (Antwerpen, Leuven, Hasselt, Brugge), laat ze daar opzijleggen of kweet nie wa, maa rdan ben je zeker dat je een goed exemplaar hebt, en met hun 10% kortingskaart heb je evenveel voordeel als met een abo.

(En dat sletje in Hasselt is wel lekker achter de toonbank.... )
    Als de problemen zo blijven dan verleng ik m'n abonnement ook niet meer. Dan koop ik ze ook terug bij IMS. Dat van die 10% kortingskaart wist ik niet. Had ik dat eerder geweten...

Leave a comment:

• Wally
    replied
    Sterker nog, tegenwoordig s'morgens een SMS je omdat ze weten dat ik voorbij Hasselt kom...

Leave a comment:

• Porker
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten

In den beginne had ik ook een abo, niks dan last, beschadigde nummerd, gelezen (jaja !) nummers, nooit aangekomen enz...

Koop ze gewoon bij IMS (Antwerpen, Leuven, Hasselt, Brugge), laat ze daar opzijleggen of kweet nie wa, maa rdan ben je zeker dat je een goed exemplaar hebt, en met hun 10% kortingskaart heb je evenveel voordeel als met een abo.

Voila zo doe ik het ook, heb ze meestal van de eerste dag dat ze verschijnen...

Leave a comment:

• Wally
    replied

Leave a comment:

• Porker
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
    De nieuwe EVO is opnieuw - hoe doen ze het toch? - fantastisch! Er is de road and track car of the year test (met 16 contenders) en vooral een test tussen de M5 touring vs RS4 Avant!
    Net gaan halen! WAUW wat een nummer!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De nieuwe EVO is opnieuw - hoe doen ze het toch? - fantastisch! Er is de road and track car of the year test (met 16 contenders) en vooral een test tussen de M5 touring vs RS4 Avant!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Wachten jullie nog altijd op die met die Gallardo SL op de cover?
    Ja,
    Ik ben nog maar net geabonneerd op EVO en er zijn nu al problemen vanaf het 2de nummer. Is die lange wachtijd er altijd geweest of zijn het juist de laatste paar uitgaven die zo lang laten wachten op zich?

Leave a comment:

• Porker
    Guest replied
    Wachten jullie nog altijd op die met die Gallardo SL op de cover?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hier ook nogaltijd niet hoor

Leave a comment:

• Wutputt
    replied
    Nog steeds geen EVO ontvangen. Ik begin echt wel te denken dat de postbode er mee gaan lopen is.

Als 'm er morgen niet is, zal ik 'ns bij de post moeten horen of een extra copie bestellen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    de mijne is vrijdag in de bus gevallen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Normaal zou hij de 2de woensdag v/d maand in de bus moeten liggen,dus weer te laat.
    Ik heb nu pas nr 99 uit.Ik heb nog inhaalwerk.

Leave a comment:

• Wutputt
    replied
    Bij mij ook nog niet ontvangen. Ik verdenk m'n facteur dat hij telkens eerst m'n EVO uitleest voordat hij deze in m'n brievenbus stopt.

Turboman????

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    pff, weet er iemand hoelang de verzendtijd is als je geaboneert bent op evo?

Het is nu al de 12de april en de nieuwe is uit van de 4de.

Het vorige nummer was ook al veel te laat, maar dit kwam naar het schijnt door een afspraak over de verschijningsdatum met BMW, ofzo.

Hoelang duurt het zo bij jullie?

Leave a comment:

• Porker
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
    Heuglijk moment, le nouveau Evo est arrivé !

Zalig nr weer he!!!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heuglijk moment, le nouveau Evo est arrivé !

Leave a comment:

• Porker
    Guest replied
    En ze zijn (ook ) WILD van de GT3

Leave a comment:

• Wally
    replied
    Idd, EVO rocks, ze durven tenminste commentaar geven wanneer anderen zwijgen of de algemene gedachtengang volgen.
    Zo hebben ze bij EVO de Focus RS, Ferrari 575 en nu weer de nieuwe Clio 16v niet zo goed bedoordeeld.
    Ik vind hun artikels elke keer weer mooi in elkaar gestoken, met waanzinnige foto's.
    Sommige teksten over rijervaringen zij zo goed dat het wel lijtk alsof je zelf met de auto in kwestie hebt gereden.

Leave a comment:

• Porker
    Guest replied
    Reeds uitgelezen

Zalig nummer!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
    Ook hier nog steeds niet ontvangen
    idem bij mij, heb al een berichtje gestuurd via de subscribers site ....

Leave a comment:

Working...
X